Gå til innhold

Kjæresten sa jeg ser ut som en creepy dukke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med rød leppestift?? Hva er så stygt med det?

Anonymkode: 3079f...dee

Lurer jeg også på :fnise: har bare hatt det på 2 ganger ute, og så mye positiv oppmerksomhet fra motsatt kjønn har jeg aldri fått før :P 

Anonymkode: 3899f...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er for mye, rett og slett. Det er en ekstremt unaturlig farge og av ALLE bildene som ble delt av kjendiser tidligere her i tråden var alle utenom barrymore helt jævlige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silfen skrev:

Det er for mye, rett og slett. Det er en ekstremt unaturlig farge og av ALLE bildene som ble delt av kjendiser tidligere her i tråden var alle utenom barrymore helt jævlige.

Barrymore? :klo: Mener du Diane Kruger?

Anonymkode: 34629...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Evilposelos skrev:

:fnise: Ta av deg leppestiften da. Det er sikkert på grunn av veldig sterk farge. 

Nei, det skal hun ikke. Det er hennes kropp og hun skal kle seg og sminke seg slik hun selv ønsker

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Honey Dew skrev:

Nei, det skal hun ikke. Det er hennes kropp og hun skal kle seg og sminke seg slik hun selv ønsker

Er bare å ta den av om man ikke er fornøyd med reaksjonene. Er noe annet når man gjør ungdomsopprør og driter i hva andre mener. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med rød leppestift?? Hva er så stygt med det?

Anonymkode: 3079f...dee

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer jeg også på :fnise: har bare hatt det på 2 ganger ute, og så mye positiv oppmerksomhet fra motsatt kjønn har jeg aldri fått før :P 

Anonymkode: 3899f...541

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er kjempefint jeg :) 

Anonymkode: 27cea...342

En rød leppestift er ikke stygg i seg selv. Men den legges merke til fordi den er så synlig, og da er det ekstra viktig at man har valgt riktig nyanse, at den er lagt pent, at man kler fargen og at man har en gjennomført stil som matcher leppestiften. De gangene man ser rød leppestift som ser forbasket bra ut, så har den som har sminket seg, valgt ut en farge som passer godt, og de er flinke til å sminke seg (og kjøre stilen helt ut), etc. I tillegg har de nok folk rundt seg (de som gir komplimenter) som liker rød leppestift (eller som ihvertfall har vett til å late som at de synes det er fint).

Anonymkode: a535c...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange som ikke kler det selv synes at det er stygt, men dessverre må man være ganske blind hvis man ikke ser at det finnes mange som kler sånt ;) Så lenge de ikke gjør det feil, som bildene i tråden viser bra.

Anonymkode: 4885f...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ikke helt heldig med den kommentaren, men da vet du i alle fall at han synes du er veldig mye finere uten så mye sminke. Det er jo egentlig positivt, tror jeg :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke sjokkrød/kaldrød. Men rød har mange nyanser, heldigvis er jeg heldig nok til å kle noen av dem :)

Bilderesultat for red lipstick

Anonymkode: 5e210...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du sånn skitten instagram-sminke så ser det skikkelig klissete, dukkete og ekkelt ut rett og slett. Glorete!

Relatert bildeRelatert bilde

Bilderesultat for red lipstick

Du må sminke deg lett og naturlig.

Bilderesultat for red lipstick makeup

Bilderesultat for taylor swift red lipstick

Relatert bilde

Bilderesultat for red lipstick makeup

Anonymkode: 66680...02f

De fire nederste så jo bra ut. Men de har røde lepper samtidig som resten er sminka veldig naturlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Bossa Nova skrev:

Rød lebestift er kun fint på de med relativt smale lepper og nedtonet øyesminke.

Jeg mener det er stikk motsatt. Rød lebestift på smale lepper bare fremhever de smale leppene og ser ofte stramt og snerpete ut. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror mange som ikke kler det selv synes at det er stygt, men dessverre må man være ganske blind hvis man ikke ser at det finnes mange som kler sånt ;) Så lenge de ikke gjør det feil, som bildene i tråden viser bra.

Anonymkode: 4885f...e93

Du tror at såpass mange menn misliker rød leppestift fordi de ikke kler det selv?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg som lagde den røde streken.

Sjekk ut https://www.google.no/search?q=make+up+raccoon&biw=1153&bih=536&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiz1N7p6e_RAhUyS5oKHfhiAK8Q_AUIBigB#imgrc=4FAHJo7YwyCrjM:

så vil du se at det er andre som lagde den.

Det er sikkert mange her på forumet som ikke vet hva en vaskebjørn er engang. Greit å illustrere det så godt at selv de personene som er tettest i nøtta på forumet forstår det.

Anonymkode: 692f4...851

Åpenbart var det en spøk. 

Anonymkode: 70ab8...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, February 01, 2017 den 13.20, AnonymBruker skrev:

Han har jo lov til å ytre sin ærlige mening uten at du skal bli såret. Kjæresten min har ofte kommentert sminkingen min på en heller negativ måte når jeg har eksperimentert med nye ting. Jeg har blitt kalt, panda, zombie, creepy, slutty osv. Jeg har ikke reagert med å bli lei meg, vi har heller ledd av det og jeg har lata som om jeg var det han sammenlignet meg med. Han fikk latterkrampe når jeg satte meg ned ved plantene og begynte å late som jeg tygga på et blad samtidig som jeg låste blikket hans. Altså, det er ikke verre enn at du vasker av deg sminken. Han synes jo at du er fin au naturale, og du trenger ikke bli butthurt av at han ikke liker en spesifikk shade med leppestift. Ta litt lettere på ting, livet blir mye herligere med humor og selvironi :) 

Anonymkode: 3b48c...2ce

Du må forstå at folk reagere ulikt. Jeg hadde blitt drit forbanna og såret om jeg hadde blitt kalt creepy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bilderesultat for noorA

Anonymkode: 27cea...342

Det er ikke fint da? Resten av henne ser så blekt og utvasket ut mot de signalrøde leppene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, syns dette var utrolig morsomt. Ta av deg leppestiften da vel. Kanskje den ikke passer deg. Mannen min kan finne paa aa si mye rart og som oftest har han rett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke fint da? Resten av henne ser så blekt og utvasket ut mot de signalrøde leppene.

Jeg syns det var fint. Akkurat som jeg syns rødt er dritfint med et svart hvitt bilde der kun en detalj. F.eks en kåpe er rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2017 den 11.49, AnonymBruker skrev:

Koseli fyr. Han må du ta vare på. En keeper.

Anonymkode: 2aafc...3b3

Ja, ikke sant. :skratte: 

Anonymkode: 4eb56...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...