Gjest Axl Rose Skrevet 1. februar 2017 #21 Del Skrevet 1. februar 2017 Gå uten sminke så ser du ikke ut som en dukke. Hvis du må ha sminke så bruk litt mascara og/eller eyenliner, og lipgloss. Det ser ikke så voldsomt ut Det et få som passer knallrød leppestift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #22 Del Skrevet 1. februar 2017 Kanskje du skal bli flinkere til å sminke deg? Anonymkode: bf547...bcf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #23 Del Skrevet 1. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal bli flinkere til å sminke deg? Anonymkode: bf547...bcf Saklig. Anonymkode: 34629...d52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chanbongelong Skrevet 1. februar 2017 #24 Del Skrevet 1. februar 2017 Uff! Å se ut som en ekkel porselensdukke er ikke et kompliment. Tenker alltid på Annabelle når noen nevner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #25 Del Skrevet 1. februar 2017 5 timer siden, Cathrine88 skrev: Det er mange som ikke kan fordra rød leppestift, så han er sikkert en av dem, og i tillegg dårlig til å uttrykke seg. Det er leppestiften han får frysninger av, ikke deg. Jeg har stor munn og bredt smil, og her er vi veldig enige om at jeg ligner på the Joker hvis jeg går med rød leppestift. Har du grønt hår og gråhvit hud også? I tillegg til lilla dress og unormalt store tenner? Anonymkode: 4dcc9...59f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Biri Skrevet 1. februar 2017 #26 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Kom til å tenke på engang jeg hadde vært på sminkekurs og blitt sminka av en "profesjonell"... Kom ut i bilen til mannen og han spurte om han skulle kjøre meg rett hjem eller om han skulle slippe meg av på kaia (der de prostituerte holder til). Lo meg nesten ihjel, jeg da😂😂😂 Endret 1. februar 2017 av Biri Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #27 Del Skrevet 1. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke rette måten å uttryke seg på, men det er som alt annet. Ikke alle liker det. Noen damer som går rundt med mørkedrød leppestift ser jo nærmeste ut som vampyrer. Noen liker også racoon style på damene også: Smaken er som baken! Ikke min kopp te hverken vaskebjørnstilen eller leppestift i det hele tatt! Best med normal frage på lepper... Anonymkode: 692f4...851 Ja, dette trengte en tydelig rød strek for å unngå misforståelser. Anonymkode: 70ab8...018 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #28 Del Skrevet 1. februar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, dette trengte en tydelig rød strek for å unngå misforståelser. Anonymkode: 70ab8...018 Anonymkode: 4dcc9...59f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 1. februar 2017 #29 Del Skrevet 1. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Channing Tatum har angst for porselensdukker. Skjønner han litt... Anonymkode: 9b5e5...fa1 For en deilig mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #30 Del Skrevet 1. februar 2017 Bruker du sånn skitten instagram-sminke så ser det skikkelig klissete, dukkete og ekkelt ut rett og slett. Glorete! Du må sminke deg lett og naturlig. Anonymkode: 66680...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 1. februar 2017 #31 Del Skrevet 1. februar 2017 Rød lebestift er kun fint på de med relativt smale lepper og nedtonet øyesminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #32 Del Skrevet 1. februar 2017 Er ikke mange som kler Bride of Chucky sminke. Anonymkode: eb46e...e17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 1. februar 2017 #33 Del Skrevet 1. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du grønt hår og gråhvit hud også? I tillegg til lilla dress og unormalt store tenner? Anonymkode: 4dcc9...59f Bare når jeg er på jobb. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #34 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg tror ikke det var DU som var problemet, men at den røde leppestiften ikke var fin på deg. Er du sikker på at den passer til fargene dine? At den passer til stilen du var sminket/kledd i? At den ikke var gått utover eller på tennene? Kanskje han ikke liker knallrød leppestift. Kanskje han hadde mareritt som barn med porselensdukker med røde lepper, og at han tenkte på dette da han så de røde leppene dine? At det var ekkelt fordi han forbant det med noe skummelt/ekkelt? Anonymkode: a535c...f23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #35 Del Skrevet 1. februar 2017 Rød leppestift er så jævelig stygt. Synes typen din formulerte seg mildt jeg. Anonymkode: fe08e...a0c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #36 Del Skrevet 1. februar 2017 2 timer siden, Cathrine88 skrev: Bare når jeg er på jobb. Anonymkode: 34629...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #37 Del Skrevet 1. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, dette trengte en tydelig rød strek for å unngå misforståelser. Anonymkode: 70ab8...018 Ikke jeg som lagde den røde streken. Sjekk ut https://www.google.no/search?q=make+up+raccoon&biw=1153&bih=536&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiz1N7p6e_RAhUyS5oKHfhiAK8Q_AUIBigB#imgrc=4FAHJo7YwyCrjM: så vil du se at det er andre som lagde den. Det er sikkert mange her på forumet som ikke vet hva en vaskebjørn er engang. Greit å illustrere det så godt at selv de personene som er tettest i nøtta på forumet forstår det. Anonymkode: 692f4...851 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meeeg9 Skrevet 1. februar 2017 #38 Del Skrevet 1. februar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har jo lov til å ytre sin ærlige mening uten at du skal bli såret. Kjæresten min har ofte kommentert sminkingen min på en heller negativ måte når jeg har eksperimentert med nye ting. Jeg har blitt kalt, panda, zombie, creepy, slutty osv. Jeg har ikke reagert med å bli lei meg, vi har heller ledd av det og jeg har lata som om jeg var det han sammenlignet meg med. Han fikk latterkrampe når jeg satte meg ned ved plantene og begynte å late som jeg tygga på et blad samtidig som jeg låste blikket hans. Altså, det er ikke verre enn at du vasker av deg sminken. Han synes jo at du er fin au naturale, og du trenger ikke bli butthurt av at han ikke liker en spesifikk shade med leppestift. Ta litt lettere på ting, livet blir mye herligere med humor og selvironi Anonymkode: 3b48c...2ce Iblant spørs det ikke hva folk sier, men hvordan ting blir sagt. Tydeligvis, ble ts såret av kommentarene hans, og derfor lagde hun en tråd her. Et annet poeng å poengtere, er at folk har ulike måter å reagere på. Fordi du greier å se på slike stygge kommentarer som noe morsomt, er nok basert på hvilket type forhold du har med gutten din. Nå har ts en ulik personlighet enn deg, og et annet forhold - tror ikke det hjelper å si at hun skal endre tankegangen sin. Da ulike personligheter har ulike måter å reagere på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #39 Del Skrevet 2. februar 2017 Kjærester som tør å si fra når man gjør helt sminke eller kles kræsj er kjempe pluss !! Tydeligvis hans måte å si at du virkelig ikke kledde den leppestiften... Anonymkode: 11f48...732 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #40 Del Skrevet 2. februar 2017 Hva er galt med rød leppestift?? Hva er så stygt med det? Anonymkode: 3079f...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå