Gå til innhold

Kjæresten sa jeg ser ut som en creepy dukke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det sa han faktisk i går når vi skulle spise ute. Jeg hadde tatt på meg rød leppe stift. Han sa at jeg lignet på sånne gamle dukker av porselens med røde munner og han sa til og med at han fikk frysninger når han så på meg fordi jeg var så ekkel :( 

Anonymkode: 71b58...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koseli fyr. Han må du ta vare på. En keeper.

Anonymkode: 2aafc...3b3

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig fyr. Om du følte deg fin så hadde jeg begynt å gå med rød leppestift på trass hver eneste dag.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sa han faktisk i går når vi skulle spise ute. Jeg hadde tatt på meg rød leppe stift. Han sa at jeg lignet på sånne gamle dukker av porselens med røde munner og han sa til og med at han fikk frysninger når han så på meg fordi jeg var så ekkel :( 

En ting er å mislike sterk rød leppestift, men hvis kjæresten min sa at han får frysninger av å se på meg og kalle meg ekkel så hadde jeg dumpet han.

Anonymkode: 5188d...ee0

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du så ut som en porselensdukke kunne vært et kompliment, hadde det ikke vært fordi han føyde til at du var ekkel. Det sier man ikke til noen, og spesielt ikke til kjærester. Den som er ekkel her, er ikke deg. Hva svarte du? Hvor lenge har dere vært kjærester? Har han sagt stygge ting til deg tidligere?

Anonymkode: 1bad1...918

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange som ikke kan fordra rød leppestift, så han er sikkert en av dem, og i tillegg dårlig til å uttrykke seg. Det er leppestiften han får frysninger av, ikke deg.

Jeg har stor munn og bredt smil, og her er vi veldig enige om at jeg ligner på the Joker hvis jeg går med rød leppestift. :ler: 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ta av deg leppestiften da. Det er sikkert på grunn av veldig sterk farge. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo lov til å ytre sin ærlige mening uten at du skal bli såret. Kjæresten min har ofte kommentert sminkingen min på en heller negativ måte når jeg har eksperimentert med nye ting. Jeg har blitt kalt, panda, zombie, creepy, slutty osv. Jeg har ikke reagert med å bli lei meg, vi har heller ledd av det og jeg har lata som om jeg var det han sammenlignet meg med. Han fikk latterkrampe når jeg satte meg ned ved plantene og begynte å late som jeg tygga på et blad samtidig som jeg låste blikket hans. Altså, det er ikke verre enn at du vasker av deg sminken. Han synes jo at du er fin au naturale, og du trenger ikke bli butthurt av at han ikke liker en spesifikk shade med leppestift. Ta litt lettere på ting, livet blir mye herligere med humor og selvironi :) 

Anonymkode: 3b48c...2ce

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Channing Tatum har angst for porselensdukker. Skjønner han litt... :tongue:

Anonymkode: 9b5e5...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du så ut som en porselensdukke kunne vært et kompliment, hadde det ikke vært fordi han føyde til at du var ekkel. Det sier man ikke til noen, og spesielt ikke til kjærester. Den som er ekkel her, er ikke deg. Hva svarte du? Hvor lenge har dere vært kjærester? Har han sagt stygge ting til deg tidligere?

Anonymkode: 1bad1...918

det var da absolutt ikke et komplemang . han sa det vell fordi han ikke likte hvordan TS pyntet seg / så ut.....

jeg liker heller ikke rød leppestift. syns det ser helt jevelig ut på de fleste. men det er min mening. du kan jo spørre ham hva han ikke liker/liker

forøvrig er det litt frekt og snakke slik til sin egen kjæreste

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa han det med et snev av humor kanskje? Det er nok mange som sier ting til kjærestene sine på tull som egentlig bare bør les av. Jeg har fått høre mye rart, spesielt hvis jeg har tatt i litt med sminkekosten 😂

Gutter tenker ofte litt annerledes på dette med stil og trender og reagerer med ærlige og brutale uttalelser. Har vel fått kommentarer om at jeg har sett ut som bestemor, dracula og glamourmodell, men heldigvis har jeg ledd det bort, han elsker meg uansett og setter ting på spissen uten å mene noe vondt med det :) 

Anonymkode: 429e8...567

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få litt humor. Jeg kunne sagt noe liknende til noen jeg kjente godt.

Anonymkode: 57977...f9d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Channing Tatum har angst for porselensdukker. Skjønner han litt... :tongue:

Anonymkode: 9b5e5...fa1

Jeg har også dukkefobi, men blir ikke redd mennesker som er sminket slik at det ser unaturlig ut. Pent er det ikke, men jeg blir ikke redd. :P 

Det er forøvrig flere som har sagt at jeg ligner en dukke og ment det som et kompliment. Snakk om å være uheldig med mottakeren av komplimentet.  :ler: 

Endret av Cathrine88
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rette måten å uttryke seg på, men det er som alt annet. Ikke alle liker det. Noen damer som går rundt med mørkedrød leppestift ser jo nærmeste ut som vampyrer. Noen liker også racoon style på damene også:

Bilderesultat for makeup raccoon eyes

Smaken er som baken! Ikke min kopp te hverken vaskebjørnstilen eller leppestift i det hele tatt! Best med normal frage på lepper...

Anonymkode: 692f4...851

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uheldig måte å uttrykke seg på, men det er jo ikke alle som kler rød lebestift.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød leppestift er jo creepy på de aller fleste, så han var nok bare uheldig med forumleringen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...