Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 2/3/2017 den 10.05, AnonymBruker skrev:

Oppdater gjerne! Jeg vurderer også operasjonen, men er usikker. Verste var at kirurgen jeg snakket med sa at jeg ikke skulle lese på nettet om operasjonen for det sto så mye negativt. :dry:

Anonymkode: 87be6...be8

Hei! Måtte slette en god del her dessverre, litt fordi jeg ikke ønsker å ha en "dagbok" på nett.

En liten oppdatering som lovet :) har vært hos en del private leger og psykologer for å finne ut av det her, da jeg ikke fikk kommer gjennom til kirurgen ennå og bivirkningene har vedvart i 4 uker. Kun nå de siste dagene har jeg roet meg litt ned og følt meg litt bedre. Dette er mest pga hjerterytmen har kommet seg litt og jeg har begynt å kjenne palpitasjoner pluss at jeg ikke har "brain fog" lengre. Likevel er det ikke det samme som før, og jeg er fortsatt utmattet(dette håper jeg også går bort med tiden) av andre bivirkninger har jeg veldig tørr og kløende hud over brystnivå, samt gåsehud (når det er kaldt/når man hører på musikk ser film osv) har flyttet seg ned på hele kroppen, og mer intens. Litt moro, du kan se en rett strek over brystene når det skjer (der huden er denervert) 

oppsummert, fortsatt ikke fornøyd og anbefaler ikke denne operasjonen. Men skal komme med en oppdatering om en måned :) 

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Må bare legge til, definitivt største feilen jeg har gjort i hele mitt liv. Ikke ta den operasjonen, dere vil angre! Det meste som står på nett er dessverre sant er man uheldig så får man disse bivirkningene. 

Anonymkode: aad78...772

• 3 uker senere...
Skrevet

Oppdatering. Ting har ikke blitt bedre med tanke på entusiasme og fryktrespons, og jeg har nå vært i utlandet for å prøve å lappe meg selv sammen igjen. Håper på gode resultater, men tviler. Kirurgen var enig i at disse bivirkningene er vanlige. Så igjen, ikke ta denne operasjonen på nivå 2! 

Har du tatt denne op, vær snill å ta kontakt med meg :) 

• 7 måneder senere...
Skrevet

Bare en oppdatering. Står fortsatt på mitt om at denne operasjonen er farlig og bivirkningene er reelle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...