AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #41 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg liker ikke å feire min egen bursdag, lager aldri planer selv..men jeg har en søt mann og en søt familie som alltid steller istand noe for meg:) det synes jeg er veldig hyggelig Anonymkode: 4b687...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #42 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg elsker bursdag! Både min egen og andres. Familien min er ganske liten, så vi feirer alle sin bursdag (onkler, tanter, besteforeldre osv) i løpet av året, så da steller jeg i stand middag med dem på selve dagen. I tillegg har jeg fest hvert år, det passer fint å ha bursdag på sensommeren sånnsett. Festene kan bli litt mye folk og litt styrete da, så jeg tror det blir en litt mindre feiring i noen år fremover før det kommer en ny rund dag. Utrolig hyggelig med bursdager, bare god stemning og gratulasjoner og god mat. Anonymkode: b7fd3...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 4. februar 2017 #43 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg har ikke feiret (som i å ha bursdagsselskap/fest) bursdagen min siden jeg gikk på barneskolen. Likte det ikke da heller, fordi jeg rett og slett alltid har hatet å være midtpunktet eller få oppmerksomhet som gjør at jeg blir veldig synlig. Jeg gjør derfor ikke så mye ut av bursdagen min annet enn å spise en god middag med kjæresten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #44 Del Skrevet 4. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får et hav av gratulasjoner, men ingen som vil feire bursdagen, så lenge det ikke er deres egen bursdag. Anonymkode: 2c69a...132 Det er gjerne sånn... Litt på faen har jeg nå "glemt" bursdagen til et par stykker, og en er pottesur nå for manglende gratulasjoner. Så hun har ikke snakket til meg på en uke snart. Anonymkode: 9327e...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #45 Del Skrevet 5. februar 2017 Fikk en baby dagen før min bursdag, så da feirer vi hans dag. Min går forbi i all stillhet. Nå har de siste blitt feiret på stevne med gutten, så ikke noe selskap. Anonymkode: c656b...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 5. februar 2017 #46 Del Skrevet 5. februar 2017 Jeg feirer aldri bursdagen min, til tross for at de fleste her i landet feirer selve dagen. Jeg takker for gratulasjonene og er evig glad for de som ikke har tid til å ringe meg den dagen 😊 Jeg har aldri feiret på selve dagen min, ikke engan når jeg var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5. februar 2017 #47 Del Skrevet 5. februar 2017 Spiser en bedre middag når jeg kommer hjem sammen med mannen, og så er det gjerne kake og gave etterpå. Hender jeg har en "bursdagsmiddag" med bestevenninna mi i etterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 5. februar 2017 #48 Del Skrevet 5. februar 2017 Jeg spiser deilig middag med familien og gjerne en kake også. Får som regel blomster og flotte gaver av min snille mann og mine flotte voksne døtre. Dagen blir også ofte markert på arbeidsplassen min. Synes der er koselig med bursdag jeg! Liker også alle hilsninger fra fjern og nær på Facebook. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå