Spiteful Skrevet 2. februar 2017 #21 Del Skrevet 2. februar 2017 Jeg har lært at ingen bryr seg en dritt om jeg har bursdag eller ikke, så pleier å gjøre så lite ut av det som mulig. Er gjerne innestengt på rommet mitt den dagen. Innerst inne sårer det, men har ingen i livet mitt som bryr seg sånn veldig om meg dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #22 Del Skrevet 3. februar 2017 Er ikke så mange som bryr seg at jeg har bursdag, så gjør svært lite. Så blir bare som alle andre dager. I fjor fikk jeg tre gratulasjoner. I år feirer jeg rundt tall, men det blir ikke noe feiring. Anonymkode: 9327e...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry Fields Skrevet 3. februar 2017 #23 Del Skrevet 3. februar 2017 Har en feiring med forloveden, og en med mine to beste venner. Begge går ut på å gå ut på middag, og jeg får gaver. Noen ganger vil andre venner også møte meg i ettertid for å "feire" på etterskudd med kafebesøk e.l., og det er også veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinyBean Skrevet 3. februar 2017 #24 Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg pleier å invitere venner til å spise god mat og bare være sammen noen timer hos meg på min bursdag. Det er ikke ofte jeg ser noen av dem, så jeg ser på bursdager som en fin anledning til å få samlet venner, spesielt når man er voksen og alle er opptatte med egne liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. februar 2017 #25 Del Skrevet 3. februar 2017 De siste par årene har jeg dratt på punkfestival for å markere bursdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 3. februar 2017 #26 Del Skrevet 3. februar 2017 Det eneste spesielle jeg gjør er å sperre facebook veggen for meldinger. Feirer aldri bursdag. Får av en eller annen merkelig grunn gratulasjoner på facebook av en jeg var sammen med på ungdomsskolen. Er vel 18 år siden jeg gikk der, aldri hatt noen kontakt utover det.... Men bursdagen min husker han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #27 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg feirer med å dra til utlandet med datteren min. Det er veldig hyggelig ☺️ Anonymkode: a76bd...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 4. februar 2017 #28 Del Skrevet 4. februar 2017 Har alltid fest natt til bursdagen min, så selve bursdagen blir alltid slapp. Møtte samboeren rett etter bursdagen min i fjor, men håper han vil ligge på sofaen, spise kake og kose seg med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. februar 2017 #29 Del Skrevet 4. februar 2017 Markerer den ikke. Det er en helt vanlig dag for meg. Som barn avskydde jeg bursdagsfeiringer så etter jeg fylte 10 år har jeg nektet plent å bedrive den slags for eget vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #30 Del Skrevet 4. februar 2017 På 1.2.2017 den 12.45, AnonymBruker skrev: Hadde fest da jeg var yngre, men så ble det mer i retningen av å gå ut å spise med kjæreste og nærmeste venner, kake osv. I år har jeg stor-dag og jeg lagde overraskelsesfest til en god venn da han hadde stor-dag. Så i frykt for represalier, så planlegger jeg selv å stikke av så jeg ikke får det samme, for jeg hater overraskelser Anonymkode: 3357c...fbd Ja, tenk så fælt det må være om man har folk som vil vise at de bryr seg om deg. Anonymkode: 561fe...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #31 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg blir bare en dag eldre, og hater oppmerksomhet rundt det. Ser helst at ingen husker dagen min det er en vanlig dag for meg Anonymkode: af8a4...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #32 Del Skrevet 4. februar 2017 20 timer siden, Keikolina skrev: Det eneste spesielle jeg gjør er å sperre facebook veggen for meldinger. Feirer aldri bursdag. Får av en eller annen merkelig grunn gratulasjoner på facebook av en jeg var sammen med på ungdomsskolen. Er vel 18 år siden jeg gikk der, aldri hatt noen kontakt utover det.... Men bursdagen min husker han. Det gjorde jeg også i fjor. Men jeg sletta face i høst. Det var utrolig befriende, savner det ikke i det hele tatt. Anbefales Anonymkode: af8a4...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 4. februar 2017 #33 Del Skrevet 4. februar 2017 Gave fra kjærest og en bedre middag på kvelden, det er topp! Snakker med nærmeste familie. Ellers gjør jeg ingenting, men jeg har bursdag på sommeren så ofte passer det å dra på en utflukt eller noe, hvilket er kjempekoselig. Men jeg er voksen og fatter ikke voksne, i hvert fall de over 30, som driver og gjør masse ut av en ikke-rund bursdag, det syns jeg nesten er litt pinlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 4. februar 2017 #34 Del Skrevet 4. februar 2017 Enten så går kjæresten og jeg ut og spiser, om han har vakt inviterer jeg tre-fire venninner hjem på middag eller går ut og spiser med venninner. Det holder i massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #35 Del Skrevet 4. februar 2017 Ser helst at dagen forbigåes i stillhet. Ser ingen grunn til å feire min egen fødsel. Anonymkode: 6cd63...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #36 Del Skrevet 4. februar 2017 Legger meg ned og gråter. Prøver å fortrenge hele dagen. Er ekstra sårt med slike ''spesielle dager'' når kontakten med familien ikke er så bra. Anonymkode: 83026...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #37 Del Skrevet 4. februar 2017 Full fest, på min bursdag skal det drekkas til vi ligger i eget spy. Må jo feire at man er på vei til å bli en gammel røy Anonymkode: 91056...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. februar 2017 #38 Del Skrevet 4. februar 2017 På 2.2.2017 den 20.45, Spiteful skrev: Jeg har lært at ingen bryr seg en dritt om jeg har bursdag eller ikke, så pleier å gjøre så lite ut av det som mulig. Er gjerne innestengt på rommet mitt den dagen. Innerst inne sårer det, men har ingen i livet mitt som bryr seg sånn veldig om meg dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #39 Del Skrevet 4. februar 2017 På 3.2.2017 den 0.43, AnonymBruker skrev: Er ikke så mange som bryr seg at jeg har bursdag, så gjør svært lite. Så blir bare som alle andre dager. I fjor fikk jeg tre gratulasjoner. I år feirer jeg rundt tall, men det blir ikke noe feiring. Anonymkode: 9327e...bbf Jeg får et hav av gratulasjoner, men ingen som vil feire bursdagen, så lenge det ikke er deres egen bursdag. Anonymkode: 2c69a...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #40 Del Skrevet 4. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Legger meg ned og gråter. Prøver å fortrenge hele dagen. Er ekstra sårt med slike ''spesielle dager'' når kontakten med familien ikke er så bra. Anonymkode: 83026...54e Veldig enig. Anonymkode: 4e0e1...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå