Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #1 Del Skrevet 7. desember 2004 Nettnissen Er dette egentlig morsomt? Jeg har tittet på bildeserien fra sykehuset hvor påskeharen og nissen har sittet og ventet mens Rudolf har ligget i koma.... HVA er det som er morsomt med dette egntlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. desember 2004 #2 Del Skrevet 7. desember 2004 Ikke noe ?? :klø: .. men det er jo mulig vi mangler det humorgenet som gjør det morsomt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 7. desember 2004 #3 Del Skrevet 7. desember 2004 ?????? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nick Etmitt Skrevet 7. desember 2004 #4 Del Skrevet 7. desember 2004 Synes den var artig jeg, men jeg ler jo stort sett av alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille venn Skrevet 13. desember 2004 #5 Del Skrevet 13. desember 2004 Det der synes jeg rett og slett var tåpelig... Ærlig talt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 14. desember 2004 #6 Del Skrevet 14. desember 2004 Hva er egentlig pointet her? Ser bare reklame for Deal jeg, og ikke noen død rudolf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 14. desember 2004 #7 Del Skrevet 14. desember 2004 Doffen har daua..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 14. desember 2004 #8 Del Skrevet 14. desember 2004 Det der synes jeg rett og slett var tåpelig... Ærlig talt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 15. desember 2004 #9 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg synes også den ble for teit. Det skal litt mere til før jeg ler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #10 Del Skrevet 15. desember 2004 Er dere sikker på at de skal være morsomme? Eller prøver å være morsomme heter det vel. I så fall har de mislykkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 15. desember 2004 #11 Del Skrevet 15. desember 2004 Nettnissen Er dette egentlig morsomt? Jeg har tittet på bildeserien fra sykehuset hvor påskeharen og nissen har sittet og ventet mens Rudolf har ligget i koma.... HVA er det som er morsomt med dette egntlig?? Igjen, kan noen forklare meg hva man egentlig skal se på denne linken? Ser bare en nisse og en alv som sitter i en sofa jeg? Ikke noe bildeserie eller noe annet? Man kan bare få opp ønskelister og gavetips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nick Etmitt Skrevet 16. desember 2004 #12 Del Skrevet 16. desember 2004 Igjen, kan noen forklare meg hva man egentlig skal se på denne linken? Ser bare en nisse og en alv som sitter i en sofa jeg? Ikke noe bildeserie eller noe annet? Man kan bare få opp ønskelister og gavetips. Etterhvert som flashfilen lastes, så kommer det opp en nyhetsopplisting. Der finner du det vi prater om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 16. desember 2004 #13 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg skjønner jo at det liksom skal være morsomt. Men det var det altså ikke - platt, banalt og totalt mislykket forsøk på humor med ironi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 20. desember 2004 #14 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har mistet mine kjære. Dessverre finner jeg ikke dette moro. Snarere tvert imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå