Gå til innhold

Kjæresten har ikke sixpack mere... :(

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 30.1.2017 den 19.57, AnonymBruker skrev:

Hvordan tar jeg det opp at han ikke tenner meg mer som før? Han sluttet med fotball og sixpacken forsvant..

Anonymkode: a3f1d...199

Regner med din kropp aldri vil forandre seg! Da kommer du vel på KG og hyler om at han ikke tenner på deg.  Seriøst er det alt du liker ved han? Isåfall la ei annen snuppe ta seg av han. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

så problemet er at du trenger en kar med sixpack for å dekke over din egen dårlige fysikk, eller?

Anonymkode: 04714...990

Skrevet

Hvordan tar jeg det opp at han ikke tenner meg mer som før? Han sluttet med fotball og sixpacken forsvant..

Be han dumpe deg :klappe:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Skjønner deg litt. Er ok at han ikke har sixpack, men det er ikke så langt fra der og til han blir et overvektig og uhygienisk monster som sitter med ræva godt planta i sofaen hver dag. Menn forfaller mer og mer og oftere enn kvinner.

Såklart alle er ikke perfekte og du har sikkert dine skavanker,men ikke la det gå for langt. Du vil ikke sitte igjen med et dråg.

Mange menn tror de kan se ut som  nøkken og dama skal godta det fordi "jeg er jo en snill fyr"

Endret av SunnivaOslo
skrivefeil
  • Liker 2
Skrevet

Da har du et problem. Ikke han, men du. Veldig viktig å vite...

Anonymkode: baf8c...8ef

• Liker 3
Skrevet

Jeg bare lurer, men hvor lenge er det krav om at en mann skal ha sixpack? Hvordan går det med tenningen din da?

Anonymkode: e1b16...801

Skrevet
På 3.2.2017 den 2.38, SunnivaOslo skrev:

Skjønner deg litt. Er ok at han ikke har sixpack, men det er ikke så langt fra der og til han blir et overvektig og uhygienisk monster som sitter med ræva godt planta i sofaen hver dag. Menn forfaller mer og mer og oftere enn kvinner.

Såklart alle er ikke perfekte og du har sikkert dine skavanker,men ikke la det gå for langt. Du vil ikke sitte igjen med et dråg.

Mange menn tror de kan se ut som  nøkken og dama skal godta det fordi "jeg er jo en snill fyr"

Wow, du er overfladisk.

Anonymkode: 02ecc...69a

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow, du er overfladisk.

Anonymkode: 02ecc...69a

Nei jeg er ikke overfladisk,heller realistisk.

Det er virkelig ikke lekkert med folk med mye overvekt. De setter sitt eget liv og sin egen helse på spill. De kan ikke leke med barna eller andre ting,de er en belastning for samfunnet.

Jeg snakker ikke om at han går opp 10 kg men menn har en tendens til å gå opp svært mye mer.

Skrevet
På 30.1.2017 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Vi er i 20 åra det er alt for tidlig å få ølmage.. han har aldri trent styrke det har vært via fotball men det har han sluttet med

Neivel..du får begynne å trene, kanskje han henger seg på. Ha det som en aktivitet sammen! Men det er mannen du skal være glad i, ikke magen hans...herregud..

Skrevet

Hva fader er sprett pupper? Spretter de rundt av seg selv? :ball:

Anonymkode: 9deca...9ab

• Liker 2
Skrevet
På 30.1.2017 den 20.40, Sykkelkopp skrev:

Fotball brenner vekk masse som muskler og fett og six pakken kommer frem 

Nja, fotball er vel mer eksplosiv idrett, noe som kan bidra til å bygge muskler.

Skrevet

Håper han er dumpa nå. Menn uten sixpack er null verdt, lixm. Ekle, fæle, dumme menn.

(Ironi. Hvis sixpacken var det eneste som gjorde at du fant han tiltrekkende tror jeg at dere har et større problem. Eventuelt kan du foreslå at dere begynner å trene sammen. Ta sit-ups sammen, jogge sammen, o.l.)

Anonymkode: 923f7...55f

Skrevet
6 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Nei jeg er ikke overfladisk,heller realistisk.

Det er virkelig ikke lekkert med folk med mye overvekt. De setter sitt eget liv og sin egen helse på spill. De kan ikke leke med barna eller andre ting,de er en belastning for samfunnet.

Jeg snakker ikke om at han går opp 10 kg men menn har en tendens til å gå opp svært mye mer.

Du er ikke så realistisk som du innbiller deg,  menn som ikke klarer å leke med barna etc er sykelig overvektig,  det ts synes å være et problem har ingenting med sykelig overvekt. 

Anonymkode: 0a824...352

Skrevet

Se for deg at kjæresten din blir utsatt for en bilulykke. Og han får varige skader som forandrer utseende hans. Fortsatt like glad i han og tenner på han? Hvis ikke...kanskje dere ikke er soulmates.

Gjest 007_008_007
Skrevet

Dette må være et trolleinnlegg fordi ingen kan i den hersens gamperæva være så fjern :D

Skrevet (endret)
1 time siden, jabx skrev:

Nja, fotball er vel mer eksplosiv idrett, noe som kan bidra til å bygge muskler.

Tjaaa

Bilderesultat for david beckham tattoo

Tynn og spinkel som de fleste gode fotballspillere. Kunne fått bank av en jente som vet hva hun gjør på treningsrommet

De vil få noe muskler i bena, men all kardioen vil virke hemmende på muskelveksten. Behov for eksplositivet betyr heller ikke at de får det. Mange idrettsutøvere har utbytte av bentrening som knebøy for å forbedre løpsøkonomien og bedre eksplositivet. 

Men klart, de er alltids sterkere enn sofagrisene, og de er relativt sterke i forhold til muskelmasse og vekt

Endret av Sykkelkopp
Gjest Coolaid
Skrevet

Det er ikke han som er problemet.... det er deg. 

(Lukk øynene og forestill deg selv og kroppen din når du er feks 50 år. Er du da like yppig som nå? )

Skrevet
På 30.1.2017 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Vi er i 20 åra det er alt for tidlig å få ølmage.. han har aldri trent styrke det har vært via fotball men det har han sluttet med

Det finnes da en mellomting mellom sixpack og ølmage..?! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...