Gjest Coolaid Skrevet 5. februar 2017 #41 Skrevet 5. februar 2017 På 3.2.2017 den 2.38, SunnivaOslo skrev: Skjønner deg litt. Er ok at han ikke har sixpack, men det er ikke så langt fra der og til han blir et overvektig og uhygienisk monster som sitter med ræva godt planta i sofaen hver dag. Menn forfaller mer og mer og oftere enn kvinner. Såklart alle er ikke perfekte og du har sikkert dine skavanker,men ikke la det gå for langt. Du vil ikke sitte igjen med et dråg. Mange menn tror de kan se ut som nøkken og dama skal godta det fordi "jeg er jo en snill fyr" Makan til umodent tullprat er det en stund siden jeg sist har lest her inne. Du tar faktisk helt feil og jeg skal forklare deg hvorfor: 1. Alle har sixpack. Det er mengden med underhudsfett som avgjør om musklene vises. Man skal ha unormalt lite underhudsfett for å ha sixpack. 2. Det er ingen logisk eller vitenskapelig sammenheng mellom normalt underhudsfett og dårlig hygiene. 3. Det er ingen logisk eller vitenskapelig sammenheng mellom å ha normalt mengde underhudsfett og det å være innaktiv,altså stillesittende. 4. Både menn og kvinners aldringsprosess begynner allerede i 20 årene - når veksten er avsluttet. Akkurat nøyaktig når det skjer hos hver enkelt er genetisk betinget. Det første som kvinner ofte merker er endringer på brystene. Menn forfaller ikke mer enn kvinner eller oftere. Det er et generelt kroppsideal i samfunnet vårt som sier at ungdommelighet er attraktivt, og at det kvinnelige idealet er spesielt fokusert på ungdommelighet. Derfor kan det virke som om kvinner er "evig ung" med bruk av "skjønnhetsforstekende/ skjulende produkter og metoder som sminke og kroppskirugi, mens menn har mindre bruk av dette. Fysiologisk er det ingenting som bekrefter at menn eldes fortere.
SunnivaOslo Skrevet 5. februar 2017 #42 Skrevet 5. februar 2017 14 timer siden, Coolaid skrev: Makan til umodent tullprat er det en stund siden jeg sist har lest her inne. Du tar faktisk helt feil og jeg skal forklare deg hvorfor: 1. Alle har sixpack. Det er mengden med underhudsfett som avgjør om musklene vises. Man skal ha unormalt lite underhudsfett for å ha sixpack. 2. Det er ingen logisk eller vitenskapelig sammenheng mellom normalt underhudsfett og dårlig hygiene. 3. Det er ingen logisk eller vitenskapelig sammenheng mellom å ha normalt mengde underhudsfett og det å være innaktiv,altså stillesittende. 4. Både menn og kvinners aldringsprosess begynner allerede i 20 årene - når veksten er avsluttet. Akkurat nøyaktig når det skjer hos hver enkelt er genetisk betinget. Det første som kvinner ofte merker er endringer på brystene. Menn forfaller ikke mer enn kvinner eller oftere. Det er et generelt kroppsideal i samfunnet vårt som sier at ungdommelighet er attraktivt, og at det kvinnelige idealet er spesielt fokusert på ungdommelighet. Derfor kan det virke som om kvinner er "evig ung" med bruk av "skjønnhetsforstekende/ skjulende produkter og metoder som sminke og kroppskirugi, mens menn har mindre bruk av dette. Fysiologisk er det ingenting som bekrefter at menn eldes fortere. 1. Ja alle har ,men det hjelper ikke stort når det er gjemt bak et enormt lag med spekk. 2. Jeg har ikke nevnt noe sted at det er en sammenheng heller. Jeg skrev klart og tydelig overvektig og uhygienisk monster som et eksempel. 3.normal mengde nei,stor mengde ja. Ikke fortell meg at en tjukkas forblir en tjukkas om han spiser sunt og er i bevegelse. Å sitte på ræva 80% av sin våkne tid er ikke bra. 4.Jeg snakker ikke om aldersteg,ikke bland kortene dine. Det er flere overvektige menn enn kvinner og andelen overvektige stiger mest for unge menn. Det er helsefarlig og kan være potensielt dødelig. 9 av 10 overvektige er det fordi de fråtser i mat og nekter å bevege på seg. Alle kan legge på seg litt,det er normalt,men litt blir fort veldig mye. 5 kg blir plutselig 15 kg osv... Menn som selv er svært kresne på kvinners utseende bør 'tåle'at vi også har preferanser. Dere som pirker og plukker på alt må tåke at det stilles krav tilbake.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå