Dru Skrevet 7. desember 2004 #21 Del Skrevet 7. desember 2004 Charmina: Vi har alle begynt på bunnen, vet du Bare glad for å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 7. desember 2004 #22 Del Skrevet 7. desember 2004 Ånei, ikke jeg, jeg har vært ekspert hele livet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 7. desember 2004 Klikk med vvenstre museknapp forran det du vil markere. Hold ned knappen, og "dra" markøren frem til du ikke ønsker å markere noe mer. Du vil da se at det du har markert blir blått/svart. prøver og ser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #24 Del Skrevet 7. desember 2004 oj det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #25 Del Skrevet 7. desember 2004 Charminas bilder prøver igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. desember 2004 #26 Del Skrevet 7. desember 2004 Da er det bare å kopiere den "greia" fra tidligere i tråden, og lime den inn i signaturen din. På samme måte som du kopierte og limte nå. Husk å lagre (trykk OK) i profilen din etter at du har endret signaturen da For det pleier nemlig jeg å glemme :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #27 Del Skrevet 7. desember 2004 oj så masse jeg har lært i dag Men nå lurer jeg da på hvordan jeg legger dette inn i signaturen sammen med linken til dagboken? Klem Charmina (som er veldig kry nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #28 Del Skrevet 7. desember 2004 siste innlegget krysset visst svaret Nå må jeg prøve Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #29 Del Skrevet 7. desember 2004 Charminas bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #30 Del Skrevet 7. desember 2004 Charminas bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #31 Del Skrevet 7. desember 2004 :oops: :oops: tabber visst igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. desember 2004 #32 Del Skrevet 7. desember 2004 Kopier dette [url=http://album.kvinneguiden.no/showgallery.php?cat=500&ppuser=544]Charminas bilder (du manglet en / forran den siste url-en, skjønner du) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #33 Del Skrevet 7. desember 2004 HJELP :oops: Hvordan klarer jeg å lime ting inn i signaturen? Trykker meg inn og finner signaturen min i profilen, men hvordan henter jeg da det jeg skal lime inn??? -En oppgitt Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. desember 2004 #34 Del Skrevet 7. desember 2004 HJELP :oops: Hvordan klarer jeg å lime ting inn i signaturen? Trykker meg inn og finner signaturen min i profilen, men hvordan henter jeg da det jeg skal lime inn??? -En oppgitt Charmina Du må kopiere det før du går inn i profilen din. Når du har kopiert det, så ligger det på et vis "lagret" frem til nestegang du kopierer noe. Så om du kopierer det som jeg la inn i forrige innegg nå, og så går inn i profilen din og dit hvor du endrer signatur, så er det bare å lime det inn der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #35 Del Skrevet 7. desember 2004 Tusen tusen takk for hjelpen!!! Dere er alle noen Utrolig snille som tok dere tid!!!!! STOR fra Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. desember 2004 #36 Del Skrevet 7. desember 2004 :-) Bare hyggelig å hjelpe, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå