Gå til innhold

Krig mot muslimer?

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du bagatelliserer folkemordet og legger all skyld på vesten for folkemordet som pågår mot kristne og ikke-muslimer i den muslimske verden. Det er groteskt, og like ille som å legge skylda på vesten for folkemordet på jødene av Hitler. Spesielt ille er det at du bagatelliserer folkemordet mot kristne samtidig som du mener muslimer er i fare for å bli utsatt for folkemord i vesten. Du mangler totalt perspektiver.

Anonymkode: 69fd8...e90

Nei, jeg gjør virkelig ikke det. Det kan hende at noe av kommentaren i VG stemmer, men jeg kan ikke være helt enig uten å være kritisk. Altfor ofte har jeg sett muslimhatere slenge påstand etter påstand og da er det lett å ikke ta alt like seriøst. Takk for linken og som sagt kan noe av det stemme, men det gir fortsatt ikke rett i hatet mot vanlige muslimer. 

Anonymkode: d9393...029

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til Anonymkode: 69fd8...e90 Skjønner heller ikke hvorfor man skal sette en gruppe høyere enn andre. Kristne forfulgte er ikke mer verdt enn muslimske forfulgte. Hvis kristne er forfulgte er det like ille som muslimske som er forfulgte eller hva? 

Skrevet

Håper det. Akkurat nå er jeg bare lei Listhaug aka Trumpa og co. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg gjør virkelig ikke det. Det kan hende at noe av kommentaren i VG stemmer, men jeg kan ikke være helt enig uten å være kritisk. Altfor ofte har jeg sett muslimhatere slenge påstand etter påstand og da er det lett å ikke ta alt like seriøst. Takk for linken og som sagt kan noe av det stemme, men det gir fortsatt ikke rett i hatet mot vanlige muslimer. 

Kan hende at noe av kommentaren stemmer? Du snakker om folkemord mot muslimer i vesten slik at du kan demonisere vestlige mennesker og vesten generelt samtidig som folkemordet mot kristne og ikke-muslimer pågår for fullt i Midt-Østen. Du mangler totalt perspektiver. Muslimer strømmer til Europa som aldri før fra alle muslimske land i verden, kristne må flykte fra Midt-Østen fordi de sees på som søppel. 

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til Anonymkode: 69fd8...e90 Skjønner heller ikke hvorfor man skal sette en gruppe høyere enn andre. Kristne forfulgte er ikke mer verdt enn muslimske forfulgte. Hvis kristne er forfulgte er det like ille som muslimske som er forfulgte eller hva? 

Er som å si at flere russere og tyskere ble drept under andre verdenskrig enn jøder, så jødene fortjente ikke noen spesiell beskyttelse. Det er faktisk DU som har trukket jødeutryddelsen inn i sammenlikningen din og du har vist at du kun bruker dette for å sverte kristne og vesten, noe som er forkastelig.

• Liker 6
Skrevet

Det samme med muslimer da. Skjønner bare ikke hvorfor du gjør forskjell. Hva er det som gjør kristne mer verdt enn muslimer? Begge gruppene går gjennom dritt nå hvorfor kan du ikke bare innse at muslimer også går gjennom dritt? Hva med å støtte alle som går gjennom dritt i stedet for å kun poengtere kristne? 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er som å si at flere russere og tyskere ble drept under andre verdenskrig enn jøder, så jødene fortjente ikke noen spesiell beskyttelse. Det er faktisk DU som har trukket jødeutryddelsen inn i sammenlikningen din og du har vist at du kun bruker dette for å sverte kristne og vesten, noe som er forkastelig.

Du er veldig følsom. Syntes du bør logge av og be til din Gud om fred og velsignelse for alle mennesker på jorden. Det vil hjelpe mer tror jeg. Du putter bare ord i munnen på meg så dette gidder jeg ikke. God natt.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det samme med muslimer da. Skjønner bare ikke hvorfor du gjør forskjell. Hva er det som gjør kristne mer verdt enn muslimer? Begge gruppene går gjennom dritt nå hvorfor kan du ikke bare innse at muslimer også går gjennom dritt? Hva med å støtte alle som går gjennom dritt i stedet for å kun poengtere kristne? 

Fordi kristne er i ferd med å bli fullstendig utslettet fra kartet i hele Midtøsten pga islamisk imperialisme og jihadisme, kun fordi de er en sårbar minoritet. Deres foreldre blir halshugget og deres døtre på 7 år blir kidnappet for å bli brukt som sexslaver. Kun fordi de er kristne. 

• Liker 9
Skrevet

Det er det intoleranse og hat gjør. Trist uansett hvem den uskyldige er. Enig? 

• Liker 1
Skrevet

Kristne har da drept og terrorisert muslimene så lenge historien har blitt skrevet. De 7 korstogene forteller vel at det ikke er bare bare og knerte muslimene.

Krigen som Sovjet førte i Afghanistan forteller samme historien.

De 12 årene som Norge bla var okkupasjonsstyrke i Afghanistan fortelle samme historien. Muslimene er ikke bare å få has på. 

Anonymkode: 4868a...479

• Liker 1
Skrevet

Anonymkode: 4868a...479: I følge AB over så er du nå en som hater vesten og kristne. Hvordan våger du å komme med perspektiver? :rolleyes:

Skrevet

Lenge leve freden, kjærligheten og toleransen i verden. Reflekterer litt over hvorfor noen misliker religioner også. Enkelte tolkninger i religionene kan få en til å tro at man er mer verdt enn andre. Tar meg selv i nakken og minner meg om at Gud har skapt alle like mye verdt. Natta!

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kristne har da drept og terrorisert muslimene så lenge historien har blitt skrevet. De 7 korstogene forteller vel at det ikke er bare bare og knerte muslimene.

De 12 årene som Norge bla var okkupasjonsstyrke i Afghanistan fortelle samme historien. Muslimene er ikke bare å få has på. 

Kristne har drept og terrorisert muslimene så lenge historien har blitt skrevet? Dette er ensidig hatpropaganda mot kristne som er akkurat den samme retorikken som jihadistene og de muslimske imperialistene bruker mot kristne og ikke-muslimer i Midt-Østen. 

• Liker 5
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lenge leve freden, kjærligheten og toleransen i verden. Reflekterer litt over hvorfor noen misliker religioner også. Enkelte tolkninger i religionene kan få en til å tro at man er mer verdt enn andre. Tar meg selv i nakken og minner meg om at Gud har skapt alle like mye verdt. Natta!

gud har ikke skapt noen som helst. Dette blir du halshugget for å si i Midt-Østen.

• Liker 6
Skrevet

Det tror jeg ikke. Hvorfor tror du det skulle bli krig med muslimer? Og hvem skal krige med de?

Anonymkode: aeabd...f89

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var da muslimene tok over det kristne Byzantiske riket med sverdet etter Mohammed sin død. Korstogene var for å ta tilbake det hellige land, som muslimene stjal med vold.

Så du hevder altså at muslimer = terrorister, siden det er vanskelig å få has på Taliban ol. Fint at du viser hvordan muslimer flest egentlig tenker. Slikt burde en brukt i politiske sammenhenger.

Anonymkode: fba7c...14b

• Liker 3
Skrevet

Skyting mot moské nå i natt.. Blir interessant å få vite om det er muslimer eller høyreekstremister.

Anonymkode: a4a1c...31e

Skrevet

Ja, TS, jeg er redd for at det blir tilfelle. Med denne uansvarlige politikken av massemigrasjon av muslimer med religion og holdninger som er inkompatible med vår vestlig levesett, er det bare et tidsspørsmål før det blir krig. Noen mener krigen har allerede begynt, at muslimer har erklært krig mot europeere. Andre mener at krigen er rett rundt hjørnet. 

Anonymkode: 5644c...759

• Liker 4
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Det blir ikke krig. Europa vil bøye seg og ta den inn i anus. Kvinner kjemper jo for å få Islam inn i Europa. Europeiske menn har ingenting å kjempe for. Islam er kommet for å bli og Islam blir dominerende i fremtiden. Europeiske kvinner føder jo ikke barn så Europeere dør ut sakte men sikkert.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hørt om det. Hvilket land og hvor har du lest det?

Antall kristne er redusert fra 15 til 4 % de siste 15åri araberlanden. De er iferd med å bli etniske rensket, drept, forfulgt og alt som hører med. koranen beskriver et område hvor kun de rettroende bor som et drømme sted hvor det hersker fred,ro og harmoni. Vel, de arabiske verden er så godt som rensket. Men de kommer til europa, kanskje det ikke ble så bra alikevel??

I den grad noen blir rensket bort i Europa så er det jøder først, deretter de vantro. Dvs oss. Islam har kuet og fordrevet utallige sivilisasjoner siste 1400 år. Hvem som er neste?? Belgia, Frankrike eller Nederland muligens. På fødestuene i disse landene er snart 25% muslimer (dvs er ikke etiske riktig å gi nyfødte religion) men i den virkelige verden skjønner man hva de ender opp som.

Fremdeles viser statistikken kun 6 % muslimer. Men da er alle fra 15 til 110 år med. Ser man på 15 åringer så ser tallene helt annerledes ut. Det diskuteres ikke lenger om men hvor når det vipper. Ikke før 2050 ihvertfall sier SSB om Norge. Men det var 2013 tall. Dvs før Syria og nye 36.000 unge migranter + familigjenforeninger.

Anonymkode: 796d7...3f7

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...