Gå til innhold

Krig mot muslimer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror dere at det blir det? Jeg har muslimer i min familie og frykter at det snart vil komme en dag hvor mange muslimer kommer til å bli knerta som jødene. Kanskje ikke med en gang, men snart. Det begynner å ligne sånn når man leser alle avisene.

Anonymkode: d9393...029

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det tror jeg ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Blir? Er det ikke mer eller mindre det allerede?

Anonymkode: 9aaf5...5ca

• Liker 2
Skrevet

Om det blir det kan de takke religionen sin.

• Liker 10
Skrevet

Selvsagt blir det ingen "krig mot muslimer". Hele idéen er jo regelrett absurd.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Citpensacola skrev:

Selvsagt blir det ingen "krig mot muslimer". Hele idéen er jo regelrett absurd.

Selvfølgelig, det har jo aldri blitt noen konflikter med muslimer i noen land.:fnise:

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

Om det blir det kan de takke religionen sin.

Hvorfor det?

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere at det blir det? Jeg har muslimer i min familie og frykter at det snart vil komme en dag hvor mange muslimer kommer til å bli knerta som jødene. Kanskje ikke med en gang, men snart. Det begynner å ligne sånn når man leser alle avisene.

Avisene forsøker å piske opp stemningen mot Trump for å selge aviser og få inntekter. De driter i om det fører til mer hat mot de vantro.  

Trump har ikke gjort noe annet enn å gjennomføre hva Obama gjorde når Obama innførte ekstra strenge regler for 7 muslimske land hvor terror er omfattende. Det er de samme 7 landene som Trumps ordre gjelder. Ingenting nytt her. 

Anonymkode: 69fd8...e90

• Liker 5
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere at det blir det? Jeg har muslimer i min familie og frykter at det snart vil komme en dag hvor mange muslimer kommer til å bli knerta som jødene. 

Du er klar over at det har pågått et folkemord mot kristne og andre ikke-muslimske minoriteter i den muslimske verden de siste 10-20 årene? Om det er noe du burde bekymre deg over, så er det dette. Ikke at flere land ikke lenger gamble med sin egen befolknings sikkerhet og trygghet og ikke kan akseptere masseinnvandring fra områder som produserer kvinneforakt og terror. 

• Liker 9
Skrevet

La oss si det hadde blitt det. Hvilken side hadde dere stått på? 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

Selvfølgelig, det har jo aldri blitt noen konflikter med muslimer i noen land.:fnise:

Selvsagt er det konflikter og gnisninger mellom enkelte miljøer her og der, men noen storstilt "krig mot muslimer" er jo bare tull.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at det har pågått et folkemord mot kristne og andre ikke-muslimske minoriteter i den muslimske verden de siste 10-20 årene? Om det er noe du burde bekymre deg over, så er det dette. Ikke at flere land ikke lenger gamble med sin egen befolknings sikkerhet og trygghet og ikke kan akseptere masseinnvandring fra områder som produserer kvinneforakt og terror. 

Har ikke hørt om det. Hvilket land og hvor har du lest det?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

La oss si det hadde blitt det. Hvilken side hadde dere stått på? 

Slutt med hysteriet ditt. Muslimer strømmer til Europa som aldri før. Fra alle muslimske land i verden. Det er en folkevandring. Det er ingen fare for at muslimer frykter europeere. De ler høyt av dine paranoide tanker og gjør alt de kan for å skaffe seg nok penger for å komme til Europa og leve det gode liv.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

IS som dreper muslimer og ikke-muslimer? Intet noko nytt. Dette pga. USA og dens innblanding din venn Trump bekrefter det. 

Artikkelen beskriver fordrivelsen av kristne i en lang rekke land, fra Egypt, Syria, Irak, Libanon osv. Det er et folkemord mot kristne i hele Midt-Østen og andelen kristne er i full kollaps. Husk på at Midt-Østen hadde så mange som 30-40% kristne for 100 år siden. De kristne er i ferd med å bli utryddet. Ditt hat mot kristne og vesten kan ikke skjule dette.

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Artikkelen beskriver fordrivelsen av kristne i en lang rekke land, fra Egypt, Syria, Irak, Libanon osv. Det er et folkemord mot kristne i hele Midt-Østen og andelen kristne er i full kollaps. Husk på at Midt-Østen hadde så mange som 30-40% kristne for 100 år siden. De kristne er i ferd med å bli utryddet. Ditt hat mot kristne og vesten kan ikke skjule dette.

Ro ned følelsene dine litt. Bare fordi jeg ikke støttet ditt utsagn så betyr det ikke at jeg hater kristne eller vesten. Hvordan i all verden kom du frem til det? 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ro ned følelsene dine litt. Bare fordi jeg ikke støttet ditt utsagn så betyr det ikke at jeg hater kristne eller vesten. Hvordan i all verden kom du frem til det? 

Fordi du bagatelliserer folkemordet og legger all skyld på vesten for folkemordet som pågår mot kristne og ikke-muslimer i den muslimske verden. Det er groteskt, og like ille som å legge skylda på vesten for folkemordet på jødene av Hitler. Spesielt ille er det at du bagatelliserer folkemordet mot kristne samtidig som du mener muslimer er i fare for å bli utsatt for folkemord i vesten. Du mangler totalt perspektiver.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Trådstarter har egentlig ingenting å være bekymret over. Grunnen til at høyresiden vant stortingsvalg var på grunn av terrorangrepet i Norge utført av Anders Behring Breivik. I 2017 er det venstresiden som vinner igjen. Trådstarter må huske at sosialismen er veldig populært i Norge. Det er ingen tvil om at venstresiden vinner Stortingsvalg 2017.

Hvis du tar en titt over Norges liste av statsministere. 70% av perioden har Norge blitt styrt av venstresiden og sosialister.Sosialisme er den mest populære ideologien i Norge.

https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_Norges_statsministre

Endret av QATAR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...