Gå til innhold

Koseklær, men hva med mannen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Komforten min trumfer lett gubbens lyst til å se hud...
Går gjerne i shorts eller piratbukse på sommeren, og varme klær på vinteren. Skal jeg gå i kjole, så blir det fortsatt med ull-longs under! og gjerne ull-sokker som når opp til knærne :D :fryser:
Jeg nekter fryse bare fordi menn vil ha noe pent å legge øynene på. Da kan dem kjøpe seg ei plastdukke i stedet...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg hører mange menn ikke bryr seg. Jeg er en av de som ikke liker å se kjæresten i olabukser eller joggebukser hjemme. Jeg liker menn damer i skjørt eller kjole. Ikke noe pes eller pynting. Jeg bare liker å se kvinnebein. For de damene jeg har vært sammen med er dette helt ok.

Anonymkode: 48001...27f

Puh.. trodde du skrev om mannen din først :fnise: 

Her er jeg så heldig å ha en mann som HELST vil se meg i joggebukse. For da ser det ut som jeg koser meg :pinar: Han kan ikke fordra at jeg loffer rundt i jeans eller annet trangt - her skal det komfort til! Tenk så heldig jeg er som har en som vil at jeg skal ha det behagelig :lillesky2: Han synes jeg er like nydelig med posete klær. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Silfen skrev:

Da regner jeg med at du går i dress?

:Hehe: Ser det for meg. Dress og kravatt

Endret av Aamu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aamu skrev:

:Hehe: Ser det for meg. Dress og kravat.

Skulle jo bare mangle.  Så kan de sitte der og diskutere kveldens reality over et glass vin. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du er god til å finne damer som setter utseendet over komfort, så da er alt såre vel. Når både han og hun er fornøyd med ståa er det gode sjanser for et langt og godt forhold. Det er vel helst når den ene presser gjennom sin vilje på bekostning av den andres ønsker og behov at ting surner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, antbug skrev:

Det høres ut som du er god til å finne damer som setter utseendet over komfort, så da er alt såre vel. Når både han og hun er fornøyd med ståa er det gode sjanser for et langt og godt forhold. Det er vel helst når den ene presser gjennom sin vilje på bekostning av den andres ønsker og behov at ting surner.

Det er da ikke gitt at man er ukomfortabel bare fordi man bruker skjørt eller kjole. Virker som dere ser for dere at man er nødt til å gå rundt i rene brudekjolen.

Anonymkode: f1215...0ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer har godt av luft i underlivet, og hjemme kan jo gjerne trusen droppes. 

Anonymkode: 48001...27f

Damers underliv har ihvertfall ikke godt av å gå og fryse. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Silfen skrev:

Da regner jeg med at du går i dress?

sikker på at du ikke mener shorts?
skjørt  dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg hører mange menn ikke bryr seg. Jeg er en av de som ikke liker å se kjæresten i olabukser eller joggebukser hjemme. Jeg liker damer i skjørt eller kjole. Ikke noe pes eller pynting. Jeg bare liker å se kvinnebein. For de damene jeg har vært sammen med er dette helt ok.

Anonymkode: 48001...27f

Selv har jeg ikke joggebukser, ei heller kosedresser men har kose kjoler f.eks.

Pga jobb har jeg ett par jeans som jeg må bruke i jobb sammenheng (ikke alltid det passer med kjole eller skjørt).

Jeg liker ikke å bruke bukse men med mindre du selv går over snittet "pent" kledd når du har på koseklærene dine så tror jeg nok at du ikke kan klage om madammen din går i det som er behagelig for henne.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, antbug skrev:

Det høres ut som du er god til å finne damer som setter utseendet over komfort, så da er alt såre vel. Når både han og hun er fornøyd med ståa er det gode sjanser for et langt og godt forhold. Det er vel helst når den ene presser gjennom sin vilje på bekostning av den andres ønsker og behov at ting surner.

Det finnes mange gode daffe/kose kjoler/skjørt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fru Uperfekt skrev:

Det finnes mange gode daffe/kose kjoler/skjørt

og det finnes mange som ikke synes det er komfortabelt med kjoler uansett type kjole.
Jeg har flere gode myke skjørt, og synes fortsatt det er noe forbanna herk å ha på hjemme i sofaen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, _popcorn_ skrev:

og det finnes mange som ikke synes det er komfortabelt med kjoler uansett type kjole.
Jeg har flere gode myke skjørt, og synes fortsatt det er noe forbanna herk å ha på hjemme i sofaen.

Har da aldri sagt at det som er behagelig for meg er behagelig for alle andre...

Personlig syns jeg det er ett herk å bruke strømper/bukse men ser på ingen måte ned på de som gjør det ei heller krever jeg f.eks at mine kvinnelige ansatte skal gå med kjole/skjørt på jobb.

Ja, jeg syns det er mange gode daffe/kose kjoler/skjørt, var det en bedre presisering for deg?

 

Endret av Fru Uperfekt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og lov for at mannen min setter mitt velbehag foran behovet for å til enhver tid ha noe sexy å se på.. 

Jeg begynte ikke å gå med joggebukse hjemme før samboeren oppfordret meg til det. Han klaget på at det så så ubehagelig ut å gå med trange dame-jeans, det måtte da vel være bedre å gå med joggings, vel? 

Han går alltid i joggings hjemme, og det har jeg null problemer med. Det er mye bedre å krøllse seg inntil hverandre og kose når man har på myke, behagelige klær, synes nå jeg. 

Anonymkode: 53813...a50

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå med pysjamasbukse, she said.

Det er sexykosete, she said.

..særlig...   :jolie:

Hater det.   😡

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truseløst antrekk med nakne legger er etter min mening totalt inkompatibelt med vinter og småbarn, så her utgår den sexy tilnærmingen til hjemmekos til fordel for joggebukser og labber. Har ikke fått klager, men så er nok mannen enda et lite hakk mer slaskete kledd enn meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke gitt at man er ukomfortabel bare fordi man bruker skjørt eller kjole. Virker som dere ser for dere at man er nødt til å gå rundt i rene brudekjolen.

Anonymkode: f1215...0ac

Jeg synes ikke det høres direkte komfortabelt ut å vise beina nå på vinterstid, men hvis det regnes som å vise beina når de er pakket inn i en tykk ullongs kunne jeg vel gått med på det innendørs. Jeg er en frysepinn, så for meg er det bare bukser som duger om vinteren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Det finnes mange gode daffe/kose kjoler/skjørt

Jada. Kanskje jeg tar feil, men jeg ser for meg at herren som vil se bein helst vil se dem i tynne strømper og ikke tykk ullongs, og tynne strømper vinterstid er rene torturen for meg i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker hud. Alternativt med tynne nylons, men da beveger vi oss litt mer mot pynting. Damer har godt av luft i underlivet, og hjemme kan jo gjerne trusen droppes. Vinn vinn. Kos for meg, kos for henne og sundt.

Anonymkode: 48001...27f

Altså jeg skjønner de fleste menn ville elsket om dama kun gikk naken hjemme men dama må da få lov å bestemme selv hva hun vil kle seg i. Og om de har barn hjemme så kan de jo ikke gå rundt og vifte med musa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

ei heller krever jeg f.eks at mine kvinnelige ansatte skal gå med kjole/skjørt på jobb.

Er det i det hele tatt LOV å kreve at kvinner skal gå med kjole/skjørt på jobb? Med mindre de er ansatt for å spille Askepott eller tante Sofie... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Thyra skrev:

Er det i det hele tatt LOV å kreve at kvinner skal gå med kjole/skjørt på jobb? Med mindre de er ansatt for å spille Askepott eller tante Sofie... 

I endel jobber er det faktisk visse kles reglementer som en følger, selv har jeg sagt til de jeg har ansatt at så lenge de er ren og pen i tøyet så er det ok for meg (mao ikke joggebukse e.l på jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...