Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp

snehvit88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, snehvit88 skrev:

😘😘

Q10 kjøpte jeg fra life sin nettbutikk. Veldig viktig at det er ubiqinol. Ubiqinon er vanskelig for kroppen å omdanne. Siden de brukte 300-600mg i forskning så kjøpte jeg pakke med 100mg piller og tok tre om dagen. Merket ingenting på energinivå. Det er jo det de egentlig er for. De skal øke energi. Men jeg fikk tidligere eggløsning og det var det jeg var ute etter😊 Prøv alt som kan prøves! Alt som kan hjelpe er å anbefale. 

Ultralyd de to neste tirsdagene😊

Takk! 😘 Da skal jeg jammen prøve det, har ikke hatt eggløsning av meg selv tidligere enn syklusdag 20 på så lenge jeg kan huske. 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så spennende.

Jeg trur fremdeles dere får jente. Jeg fikk beskjed om at jenter er sterkere enn gutter og det kan jo stemme siden begge mine er jenter og overlevde blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, prøverpåny skrev:

Takk! 😘 Da skal jeg jammen prøve det, har ikke hatt eggløsning av meg selv tidligere enn syklusdag 20 på så lenge jeg kan huske. 🤞

Akupunktur skal også hjelpe. De øker blodsirkulasjon til eggstokker, det skal øke tilstrømning av hormoner. Forskning viser jo at akupunktur virker. Leste blant annet om pcos. Det var målbare hormonforandringer etter behandlinger (da brukte de strøm i nålene). Q10 samles opp i folikkelvæske over tid og gjør egget mer levedyktig. Har pratet med et par damer med så dårlig kvalitet at eggene ikke kunne brukes til prøverør. De gikk bare til grunne. Etter Q10 ble de gravide. 

1 minutt siden, EvaLena skrev:

Dette er så spennende.

Jeg trur fremdeles dere får jente. Jeg fikk beskjed om at jenter er sterkere enn gutter og det kan jo stemme siden begge mine er jenter og overlevde blødninger.

Har også hørt at ved spontanabort ser man flest gutter. Kan jo spørre seg hvem som er det sterkeste kjønn da😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å se at du endelig har flaks Snehvit etter alt dere har vært igjennom 😊 håper babyen klorer seg fast, og at kroppen din slutter å skremme deg 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Med fare for å gjenta meg selv:

:duskedame::grine::duskedame::grine::duskedame::grine::duskedame:

Vi vil ha ultralyd på mandager ...! :jolie:

Jeg er så glad på dine vegne. 

Er det for tidlig med tippeliste ... GUTT. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, snehvit88 skrev:

Akupunktur skal også hjelpe. De øker blodsirkulasjon til eggstokker, det skal øke tilstrømning av hormoner. Forskning viser jo at akupunktur virker. Leste blant annet om pcos. Det var målbare hormonforandringer etter behandlinger (da brukte de strøm i nålene). Q10 samles opp i folikkelvæske over tid og gjør egget mer levedyktig. Har pratet med et par damer med så dårlig kvalitet at eggene ikke kunne brukes til prøverør. De gikk bare til grunne. Etter Q10 ble de gravide. 

Det er jo som å lese om meg selv... 😨 Mine faller jo fra etter befrukting. Q10 er kjøpt inn, og får lete etter en god akupunktør i nærheten... Alle steiner skal snus nå. 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cyndaquil skrev:

Det er så godt å se at du endelig har flaks Snehvit etter alt dere har vært igjennom 😊 håper babyen klorer seg fast, og at kroppen din slutter å skremme deg 

Takk😘

1 time siden, Marisana skrev:

Hurra 🎉🎉

😘

39 minutter siden, Rucula skrev:

Hurra!! Så flott!! 

Nå går det veien her!!

Håper🙏

6 minutter siden, Blondie65 skrev:

Med fare for å gjenta meg selv:

:duskedame::grine::duskedame::grine::duskedame::grine::duskedame:

Vi vil ha ultralyd på mandager ...! :jolie:

Jeg er så glad på dine vegne. 

Er det for tidlig med tippeliste ... GUTT. :) 

Hahahaha😂

Når får man vite kjønn? Føler Tippeliste er litt tidlig🙈 Vente litt med det. 

2 minutter siden, prøverpåny skrev:

Det er jo som å lese om meg selv... 😨 Mine faller jo fra etter befrukting. Q10 er kjøpt inn, og får lete etter en god akupunktør i nærheten... Alle steiner skal snus nå. 😁

Kanskje du kan prøve 600mg? Jo eldre vi blir jo mindre Q10 produserer kroppen selv.  Jeg vet ikke om de har noe referanse på når det blir for høy dose. Kanskje du finner noe på Google?  

Gjør alt du kan😁 En liten en er verdt pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, snehvit88 skrev:

Har også hørt at ved spontanabort ser man flest gutter. Kan jo spørre seg hvem som er det sterkeste kjønn da😂

Det er uten tvil jenter som er sterkest mentalt iallefall 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er inne i dagboka di så skjelden at jeg har ikke fått med meg at du er gravid. Hurra!!!! 🥳 Så fantastisk for deg @snehvit88 Jeg krysser fingre og tær for at dette er den som vil bli hos dere 🙏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!🥳 Skikkelig koselig å lese her inne om dagen, og så fine bilder❤️ Q10 har jeg ikke hørt om i denne sammenhengen før. Tar du det fra mens til el? Eller hele tiden? Hvis ikke jeg blir gravid denne mnd, skal jeg jammen prøve jeg også😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Bullerulla skrev:

For en nydelig liten spire! 😍 

Takk😘

15 timer siden, Metzili skrev:

Dette er bare SÅ fint ❤

😘❤️

15 timer siden, atropos skrev:

Jeg er inne i dagboka di så skjelden at jeg har ikke fått med meg at du er gravid. Hurra!!!! 🥳 Så fantastisk for deg @snehvit88 Jeg krysser fingre og tær for at dette er den som vil bli hos dere 🙏

Takk atropos😘

4 timer siden, N85 skrev:

Så bra!!🥳 Skikkelig koselig å lese her inne om dagen, og så fine bilder❤️ Q10 har jeg ikke hørt om i denne sammenhengen før. Tar du det fra mens til el? Eller hele tiden? Hvis ikke jeg blir gravid denne mnd, skal jeg jammen prøve jeg også😊

Q10 brukte jeg hele tiden. Startet med en gang jeg kjøpte pakken. Så brukte jeg de til første positive graviditetstest😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel ikke langt unna de magiske 12 nå? Min nabo og gode venninne bikket akkurat 12 uker denne uken og hun har slitt med akkurat det samme som deg. Hjerteformet livmor og mistet gang på gang. Nå klaffer det for dere begge, det er jeg sikker på! 

Når er neste ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bimle skrev:

Du er vel ikke langt unna de magiske 12 nå? Min nabo og gode venninne bikket akkurat 12 uker denne uken og hun har slitt med akkurat det samme som deg. Hjerteformet livmor og mistet gang på gang. Nå klaffer det for dere begge, det er jeg sikker på! 

Når er neste ul?

Det er ikke langt unna. Tirsdag som kommer er jeg 11 uker og da er det ultralyd på morgenen. Og kontroll hos jordmor blir 12+1, dagen etter siste ul. Hvordan skal jjeg klare meg uten ul etter 12uke🙈🙈

Da festet babyen til venninnen din seg endelig på riktig plass!😃 Det er så mange lykkelige historier nå for tiden!😍

Har hatt kontroll hos legen. Han kjente toppen av livmoren. Jeg er overrasket over hvor høyt livmoren allerede er. Jeg var sikker på at den lå bak skambeinet. Og ble overrasket i går også. Magen min er stor! Har ikke tenkt så langt som å se på den tidligere. Jeg har lang overkropp og har sett for meg at babyen kommer til å «sitte på innsiden» og vokse oppover, og at magen derfor skulle være helt flat til jeg oppe i mellom 20 og 30 uker. Regner med at kulen har mest med forstoppelsen å gjøre😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, snehvit88 skrev:

Det er ikke langt unna. Tirsdag som kommer er jeg 11 uker og da er det ultralyd på morgenen. Og kontroll hos jordmor blir 12+1, dagen etter siste ul. Hvordan skal jjeg klare meg uten ul etter 12uke🙈🙈

Da festet babyen til venninnen din seg endelig på riktig plass!😃 Det er så mange lykkelige historier nå for tiden!😍

Har hatt kontroll hos legen. Han kjente toppen av livmoren. Jeg er overrasket over hvor høyt livmoren allerede er. Jeg var sikker på at den lå bak skambeinet. Og ble overrasket i går også. Magen min er stor! Har ikke tenkt så langt som å se på den tidligere. Jeg har lang overkropp og har sett for meg at babyen kommer til å «sitte på innsiden» og vokse oppover, og at magen derfor skulle være helt flat til jeg oppe i mellom 20 og 30 uker. Regner med at kulen har mest med forstoppelsen å gjøre😂 

Når du er hos jordmor kan du jo spør om hun vil høre etter hjertelyd. Om den da er mulig å høre kan du jo be om å få komme en gang i uken og høre :) og om ikke mange ukene etter det er det mulig å kjenne liv ❤ 

Det er som regel forstoppelse og oppblåsthet så tidlig ja 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...