AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Del Skrevet 29. januar 2017 At jeg bør gi fra meg den daglige omsorgen for mitt yngste barn. Under 3 år. Som da er hennes barnebarn... Har foreløpig en 50% ordning med barnefar som må justeres på fra høsten av pga jobb/studie. Vet ikke enda hva som blir best. Har et barn til jeg har 80% samvær med. Hun spurte meg rett ut om jeg hadde tenkt på den ordningen og jeg ble rimelig sint! Mitt yngste barn er knyttet til meg... å kun ha yngste barnet annenhver helg er det hun mener er best for min del Anonymkode: 445c3...43d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #2 Del Skrevet 29. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At jeg bør gi fra meg den daglige omsorgen for mitt yngste barn. Under 3 år. Som da er hennes barnebarn... Har foreløpig en 50% ordning med barnefar som må justeres på fra høsten av pga jobb/studie. Vet ikke enda hva som blir best. Har et barn til jeg har 80% samvær med. Hun spurte meg rett ut om jeg hadde tenkt på den ordningen og jeg ble rimelig sint! Mitt yngste barn er knyttet til meg... å kun ha yngste barnet annenhver helg er det hun mener er best for min del Anonymkode: 445c3...43d Fortell henne at dette bestemmer du og sønnen hennes helt selv. Anonymkode: 3fa39...c04 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Del Skrevet 29. januar 2017 Be henne passe sine egne saker. Dette har hun ingenting med. Anonymkode: dc6c4...4e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #4 Del Skrevet 29. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fortell henne at dette bestemmer du og sønnen hennes helt selv. Anonymkode: 3fa39...c04 Skjønner ikke helt hvorfor hun overhodet åpner kjeften sin. Mest tror jeg det handler om at dersom jeg hadde hatt den daglige omsorgen, ville hun fått se barnebarnet mindre. Anonymkode: 445c3...43d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettsa Skrevet 29. januar 2017 #5 Del Skrevet 29. januar 2017 For en bitch av en svigermor du har. Hva sier sønnen hennes til dette? Kjenner jeg hadde blitt veldig provosert dersom noen hadde sagt det til meg. Be henne trekke seg unna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #6 Del Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, bettsa skrev: For en bitch av en svigermor du har. Hva sier sønnen hennes til dette? Kjenner jeg hadde blitt veldig provosert dersom noen hadde sagt det til meg. Be henne trekke seg unna. Nei han er da en tøffel han. Skal prate med han senere idag om dette. Direkte uhørt. Jeg ble paff... like glad i begge barna mine og har ikke tenkt å gi opp en av to!!! Dessuten- den eldste må bo hos meg, så hva faen blir forskjellen om jeg har to barn boende hos meg? Dette handler kun om hennes behov. Og sikkert det at hun ikke liker meg. Glad jeg er ute av den familien. Anonymkode: 445c3...43d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #7 Del Skrevet 29. januar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: At jeg bør gi fra meg den daglige omsorgen for mitt yngste barn. Under 3 år. Som da er hennes barnebarn... Har foreløpig en 50% ordning med barnefar som må justeres på fra høsten av pga jobb/studie. Vet ikke enda hva som blir best. Har et barn til jeg har 80% samvær med. Hun spurte meg rett ut om jeg hadde tenkt på den ordningen og jeg ble rimelig sint! Mitt yngste barn er knyttet til meg... å kun ha yngste barnet annenhver helg er det hun mener er best for min del Anonymkode: 445c3...43d Hun vil mene akkurat hva hun vil. Du bestemmer om du vil la deg provosere eller ikke av hva hun mener. Anonymkode: efd5d...9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #8 Del Skrevet 29. januar 2017 Du og eksen din finner ut hva som blir best for barnet. Med mindre svigermor har noen gode innspill dere ikke har tenkt over selv, så kan hun bare holde meningene for seg selv. Hun har ingenting hun skal ha sagt. Anonymkode: c6805...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå