korallrev Skrevet 29. januar 2017 #21 Del Skrevet 29. januar 2017 Nei, har ikke følt meg stygg og verdiløs fordi noen er penere enn meg, og har heller aldri vært sjalu på noen pga utseende, skulle bare mangle Jeg synes ikke selv jeg er spesielt pen, men har vel "vokst inn i ansiktet" mitt etter jeg ble voksen, så har fått en del tilbakemeldinger på at jeg har et attraktivt utseende, både fra menn og kvinner. Er trent og frisk, så kroppen min har gått fra å være noe klassekamerater på grunnskolen lo av (jeg var jo så "tynn") til å få komplimenter. Alt dette er jo hyggelig, men det bidrar jo ikke til at en er en bedre person - eller en trussel ovenfor andre. Jeg syntes selv jeg var ganske stygg til jeg var i midten av 20-årene, og så sluttet jeg å tenke på det. Nå kan jeg fint gå uten sminke blant folk, og tenker heldigvis ikke lenger på hvordan andre synes jeg ser ut - bortsett fra samboer da, jeg vil at han skal synes jeg er fin og deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #22 Del Skrevet 29. januar 2017 18 minutter siden, korallrev skrev: Nei, har ikke følt meg stygg og verdiløs fordi noen er penere enn meg, og har heller aldri vært sjalu på noen pga utseende, skulle bare mangle Jeg synes ikke selv jeg er spesielt pen, men har vel "vokst inn i ansiktet" mitt etter jeg ble voksen, så har fått en del tilbakemeldinger på at jeg har et attraktivt utseende, både fra menn og kvinner. Er trent og frisk, så kroppen min har gått fra å være noe klassekamerater på grunnskolen lo av (jeg var jo så "tynn") til å få komplimenter. Alt dette er jo hyggelig, men det bidrar jo ikke til at en er en bedre person - eller en trussel ovenfor andre. Jeg syntes selv jeg var ganske stygg til jeg var i midten av 20-årene, og så sluttet jeg å tenke på det. Nå kan jeg fint gå uten sminke blant folk, og tenker heldigvis ikke lenger på hvordan andre synes jeg ser ut - bortsett fra samboer da, jeg vil at han skal synes jeg er fin og deilig Er det noen som påstår det ts mener? Det har aldri jeg påstått. I såfall er det en ekstremt umoden måte å formulere seg på ovenfor sine medmennesker. Anonymkode: ab128...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 29. januar 2017 #23 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som påstår det ts mener? Det har aldri jeg påstått. I såfall er det en ekstremt umoden måte å formulere seg på ovenfor sine medmennesker. Anonymkode: ab128...3ac Hvorfor siterer du meg? Jeg svarte på det TS spør om, jeg synes det er en sær tankegang. edit: For å presisere; jeg har ikke alltid likt mitt eget utseende, men det har aldri vært fordi det finnes noen som er penere enn meg, det har vel for min del handlet om selvsikkerhet og modenhet. Skjønnhet er heldigvis (til en viss grad) subjektivt. Endret 29. januar 2017 av korallrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. januar 2017 #24 Del Skrevet 29. januar 2017 Ja, jeg har kjent på følelsen før og det er helt forferdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 29. januar 2017 #25 Del Skrevet 29. januar 2017 Jeg hadde en periode fra jeg var 14 til 18 der jeg var opptatt av at alle andre var fantastisk vakre og jeg var bare stygg. Det gikk over. 🤗 Ikke var jeg stygg heller, men sånt ser man ikke der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #26 Del Skrevet 29. januar 2017 9 minutter siden, korallrev skrev: Hvorfor siterer du meg? Jeg svarte på det TS spør om, jeg synes det er en sær tankegang. Hvorfor er det sært å føle seg liten og usikker? Jeg er bare ærlig om hva jeg følte og lurte på om andre har følt det samme. Skulle gjerne hatt super selvtillit, men er ikke så heldig at jeg har det. Anonymkode: bd475...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. januar 2017 #27 Del Skrevet 29. januar 2017 Jeg ble tildelt en grei porsjon når det gjelder utseende selv så jeg har sjelden opplevd å føle meg underlegen på den måten. Også hjelper det å ha en forlovede som ikke lar seg affisere av pene jenter. Men jeg har opplevd å bli ignorert og få stygge blikk av andre jenter som er usikre på seg selv...det er ikke min feil at jeg ser ut som jeg gjør og jeg velger stort sett å behandle disse jentene som luft tilbake. Tror man blir mer godtatt av usikre jenter hvis man ser middelmådig ut. Selv om det er bedre nå enn da jeg var yngre. Voksne jenter er mer trygge på selg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Superbruker7 Skrevet 29. januar 2017 #28 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) Så lenge pene jenter har noen venner og ikke blir ekskludert av alle så klarer jeg ikke synes synd på dem. ALLE blir ekskludert av noen. INGEN er venner med alle. Tror jeg aldri har sett pene jenter være venneløse eller bli ekskludert av andre enn en liten gruppe mennesker. Og som sagt INGEN får være venn med alle så der skiller ikke pene jenter seg ut. Men forstår at pene kvinner som er vant med å få såpass mye gratis i livet føler at livet blir urettferdig om de ikke blir sett på som midtpunktet av absolutt ALLE. Endret 29. januar 2017 av Superbruker7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 29. januar 2017 #29 Del Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det sært å føle seg liten og usikker? Jeg er bare ærlig om hva jeg følte og lurte på om andre har følt det samme. Skulle gjerne hatt super selvtillit, men er ikke så heldig at jeg har det. Anonymkode: bd475...e4c Jeg skjønner ikke hvorfor andres utseende har noe å si for hvordan en føler seg selv? Tenker at da må en jobbe litt med tankegangen sin, rett og slett for å føle seg bedre. Utseendet er virkelig ikke alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #30 Del Skrevet 29. januar 2017 Jeg har alltid hatt venninner som er penere enn meg,og det at de alltid stikker av med guttene,gjør noe med ens eget selvbildet og selvtillit. Allikevel har jeg aldri følt noe sinne mot dem,de kan ikke noe for at de er penere enn meg og de er mine venner. Jeg har vel vært mer skuffet over verden(eller noe i den duren) for å ha gitt meg dette utseendet. Anonymkode: 674a2...5e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #31 Del Skrevet 29. januar 2017 4 minutter siden, korallrev skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor andres utseende har noe å si for hvordan en føler seg selv? Tenker at da må en jobbe litt med tankegangen sin, rett og slett for å føle seg bedre. Utseendet er virkelig ikke alt! Men det skjønner du antagentligvis ikke siden du har selvtilliten i orden jeg har ikke følt spesielt på dette før i går og ble ganske tatt på senga over hvor sterk og nedslående følelsen var. Er heldigvis ikke sånn hver gang jeg ser pene jenter. Anonymkode: bd475...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 29. januar 2017 #32 Del Skrevet 29. januar 2017 Ja da jeg var yngre kunne jeg kjenne på den følelsen. Når man er ute på nach og alle guttene sikler over de pene jentene mens man selv sitter der alene med mobilen og later som man er opptatt. Men ikke nå nei. Jeg tror det er fordi jeg har opplevd så mye de siste årene som har gjort meg mer selvsikker og jeg tar meg ofte i å synes synd på såkalte pene jenter. De som bytter profilbilde ofte og legger ut bilder i bikini...jeg vet ikke hvorfor,men jeg tenker at de er usikre og fulle av komplekser og da er det litt synd på dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 29. januar 2017 #33 Del Skrevet 29. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det skjønner du antagentligvis ikke siden du har selvtilliten i orden jeg har ikke følt spesielt på dette før i går og ble ganske tatt på senga over hvor sterk og nedslående følelsen var. Er heldigvis ikke sånn hver gang jeg ser pene jenter. Anonymkode: bd475...e4c Jeg hadde virkelig ikke selvtilliten i orden før jeg ble rundt 25, men det har aldri vært på grunn av at jeg synes andre var penere enn meg, det gikk kun på at jeg ikke likte eget utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serana Skrevet 29. januar 2017 #34 Del Skrevet 29. januar 2017 1 time siden, Tsunade skrev: Mente ikke noe kritkk eller pirk mot deg Du ordla deg ikke dumt, jeg leste ikke noe sånt i innegget ditt. Vi er vel enige om at ungdommelig skjønnhet ikke varer for alltid. Nærmer meg rosinalderen, selv, Nei, jeg tok det ikke som kritikk altså, men når jeg leste setningen min en gang til selv, så følte jeg at jeg hadde valgt litt feil likevel. Jeg mente det du skriver i sitatet over: ungdommelig skjønnhet varer ikke evig. Det var bare at jeg ikke kom på en bedre måte å skrive det på akkurat der og da Hehe, håper jeg slipper rosinalderen en stund til selv, føler liksom at rosinansikt og selvvalgt superkort hår ikke passer så veldig godt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Superbruker7 Skrevet 29. januar 2017 #35 Del Skrevet 29. januar 2017 23 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Ja da jeg var yngre kunne jeg kjenne på den følelsen. Når man er ute på nach og alle guttene sikler over de pene jentene mens man selv sitter der alene med mobilen og later som man er opptatt. Typisk jenter å bare sitte og vente på at menn skal underholde og varte dem opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #36 Del Skrevet 29. januar 2017 Ja. Men det sluttet etter jeg ble voksen. Anonymkode: 0a369...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 29. januar 2017 #37 Del Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, Superbruker7 skrev: Typisk jenter å bare sitte og vente på at menn skal underholde og varte dem opp. Nei. Jeg ble sittende med mobil ETTER å ha prøvd å prate og være hyggelig men fikk bare korte ja/nei svar tilbake eller rene høflighet fraser. Jeg vet hva du tenker på,hvilken type jenter,men det var ikke meg☺ Jeg tror du glemmer at det finnes mindre pene jenter og. Du tror dette gjelder bare menn og at mindre pene jenter= 25 kg overvekt,dårlig hygiene og stygge klær. Sånn er ikke virkeligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Superbruker7 Skrevet 29. januar 2017 #38 Del Skrevet 29. januar 2017 23 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Nei. Jeg ble sittende med mobil ETTER å ha prøvd å prate og være hyggelig men fikk bare korte ja/nei svar tilbake eller rene høflighet fraser. Jeg vet hva du tenker på,hvilken type jenter,men det var ikke meg☺ Jeg tror du glemmer at det finnes mindre pene jenter og. Du tror dette gjelder bare menn og at mindre pene jenter= 25 kg overvekt,dårlig hygiene og stygge klær. Sånn er ikke virkeligheten. Da hadde jeg nok bare dratt hjem. Er man uønsket så er man uønsket. Ikke noe gøy å være der og ikke noe gøy å ha uønskede gjester som i stedet for å dra hjem sitter i stua og leker med mobilen. Selvsagt finnes det mindre pene jenter som ikke kan leve på utseende. Men de er jo i samme bås som oss menn med gjennomsnittlig utseende, så jeg klarer ikke ha sympati for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 29. januar 2017 #39 Del Skrevet 29. januar 2017 3 minutter siden, Superbruker7 skrev: Da hadde jeg nok bare dratt hjem. Er man uønsket så er man uønsket. Ikke noe gøy å være der og ikke noe gøy å ha uønskede gjester som i stedet for å dra hjem sitter i stua og leker med mobilen. Selvsagt finnes det mindre pene jenter som ikke kan leve på utseende. Men de er jo i samme bås som oss menn med gjennomsnittlig utseende, så jeg klarer ikke ha sympati for dem. Nei vi er i samme bås som menn med lite attraktivt utseende. Jeg klarer heller ikke synes synd på menn som bare sikter høyere enn seg selv,det er derfor de forblir single. De kan skylde på kvinner men sannheten er annerledes☺ Men nå var det ikke meg vi skulle diskutere da jeg som sagt ikke bryr meg stort om sånt lenger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 29. januar 2017 #40 Del Skrevet 29. januar 2017 Ja, og jeg er faktisk over 20. Jeg kan til og med innrømme at jeg må finne ut hvordan de andre jentene ser ut om jeg er bedt på fest. Og det verste? Har til og med meldt avbud fordi ei var "for pen". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå