Erazor Skrevet 29. januar 2017 #101 Del Skrevet 29. januar 2017 Det som fascinerer meg mest med denne tråden, er hvor opphengt enkelte kvinner er i hvordan andre kvinners underliv ser ut. Jeg tar meg selv i å spørre hvor ofte heteroseksuelle kvinner egentlig titter så nærgående på andre kvinners underliv? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #102 Del Skrevet 29. januar 2017 1 minutt siden, Erazor skrev: Det som fascinerer meg mest med denne tråden, er hvor opphengt enkelte kvinner er i hvordan andre kvinners underliv ser ut. Jeg tar meg selv i å spørre hvor ofte heteroseksuelle kvinner egentlig titter så nærgående på andre kvinners underliv? Fordi det er en del av egen kropp og når man er selvsentrert er man by extension interessert i disse tema Anonymkode: c26ca...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #103 Del Skrevet 29. januar 2017 Nå må vi huske på at de bildene er fra 10 år siden og at medisin har kommet mye lenger nå. Det ser ikke slik ut i det hele tatt i dag og nei det er ikke like smertefullt nå. Stingene er nesten ikke synlige. Det er heller ikke hovent. Smertene forsvinner i løpet av kun få dager. Man kan også velge hvor lang kjønnsleppe man vil ha. Jeg ser noen spurte om det. Anonymkode: 7800b...346 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 29. januar 2017 #104 Del Skrevet 29. januar 2017 3 minutter siden, Erazor skrev: Det som fascinerer meg mest med denne tråden, er hvor opphengt enkelte kvinner er i hvordan andre kvinners underliv ser ut. Jeg tar meg selv i å spørre hvor ofte heteroseksuelle kvinner egentlig titter så nærgående på andre kvinners underliv? Tydeligvis ikke ofte nok, siden enkelte ikke klarer å innse at variasjoner er helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #105 Del Skrevet 29. januar 2017 4 minutter siden, Erazor skrev: Det som fascinerer meg mest med denne tråden, er hvor opphengt enkelte kvinner er i hvordan andre kvinners underliv ser ut. Jeg tar meg selv i å spørre hvor ofte heteroseksuelle kvinner egentlig titter så nærgående på andre kvinners underliv? Syns nå menn er ganske opphengt i andres peniser også Anonymkode: 38fef...38a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #106 Del Skrevet 29. januar 2017 2 minutter siden, Erazor skrev: Det som fascinerer meg mest med denne tråden, er hvor opphengt enkelte kvinner er i hvordan andre kvinners underliv ser ut. Jeg tar meg selv i å spørre hvor ofte heteroseksuelle kvinner egentlig titter så nærgående på andre kvinners underliv? Godt poeng. Derfor er det viktig å operere for seg selv og ikke for andre. Uansett. Men spesielt fordi at det ofte er hetro kvinner som skriker høyest om hvor pent det er med små indre kjønnslepper. Jeg er jo hetro kvinne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 29. januar 2017 #107 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er en del av egen kropp og når man er selvsentrert er man by extension interessert i disse tema Anonymkode: c26ca...520 Jeg forstår at man kan være interessert, men i praksis må det vel være sjelden at man får innsyn. Klarer ikke helt å se for meg et kaffebesøk der ene dama har tatt kjønnsleppeoperasjon og legger seg på bordet og spriker sånn at alle kan se hvor flott det har blitt. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns nå menn er ganske opphengt i andres peniser også Anonymkode: 38fef...38a Skal ikke nekte for det. Et lite forsvar er at de henger relativt synlig. Endret 29. januar 2017 av Erazor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #108 Del Skrevet 29. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må vi huske på at de bildene er fra 10 år siden og at medisin har kommet mye lenger nå. Det ser ikke slik ut i det hele tatt i dag og nei det er ikke like smertefullt nå. Stingene er nesten ikke synlige. Det er heller ikke hovent. Smertene forsvinner i løpet av kun få dager. Man kan også velge hvor lang kjønnsleppe man vil ha. Jeg ser noen spurte om det. Anonymkode: 7800b...346 Tja, på hjemmesiden til klinikken står det samme informasjon om inngrepet i dag som det det var den gangen jeg opererte. Som jeg skriver i HI, jeg hovnet unormalt mye opp. Det KAN skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #109 Del Skrevet 29. januar 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg støtter deg fullt ut! Er da vel ikke verre å ta et slikt inngrep enn å operere hengete bryster eller løs hengehud på magen. De som ikke tåler å lese om at andre gjør inngrep for å pynte på sannheten Teor jeg er de som virkelig er usikre på seg selv. Det er opp til hver enkelt å velge hva de vil gjøre med som kropp og vi lamming bestemme hva andre skal vøre fornøy eller misfornøyd med. Glad du ble fornøyd for det er ikke alle som får et like pent resultat som deg. Anonymkode: 966ff...905 Jo, det er det. Når brystene henger slik at det skaper fysiske problemer er det grunnen til operasjon. Når magen henger slik at det skaper fysiske problemer er det grunnen til operasjon. Dette har ingenting med fysiske plager å gjøre. 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er absolutt ikke perfekte, og de er fortsatt for små. Aldri hørt om noen som tar utgangspunkt i morens kropp og ødelegger eget eller partners selvbilde pga den. Jeg har aldri forventet at typen min skal ha f.eks musklene til pappa Anonymkode: 38fef...38a Hvis du kun er vokst opp med pupper som er operert, så tror du det er normalen. Hvor tror du barn lærer hvordan kropper er? Hvis du har en datter som gråter og er fortvilet over små pupper skal du liksom bare trøste og si "såså, jeg var nok bare heldigere enn deg med størrelsen på mine, det går seg til. Tro på deg selv" osv. Mens du egentlig opererte selv! Ser du virkelig ikke hvor feil det er?? Jeg har selv problemer pga hengelomme på magen. Men jeg ønsker ikke at min datter skal vokse opp og tro at man må operere alt som er unormalt. Jeg har kroppen full av strekkmerker, og jeg ønsker å vise henne at man trenger ikke være perfekt for å trives i egen kropp. Det er en naturlig utvikling pga graviditet, amming, alder og livsstil. Noen er store, noen er små, noen henger her og der, og noen får striper. Hadde jeg operert hengelommen min MÅTTE jeg jo fortalt det, slik at hun ikke trodde det var henne det var noe feil med når hun fikk hengelomme etter graviditet. Anonymkode: ae33b...0ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #110 Del Skrevet 29. januar 2017 2 minutter siden, Kjønnsleppa skrev: Tja, på hjemmesiden til klinikken står det samme informasjon om inngrepet i dag som det det var den gangen jeg opererte. Som jeg skriver i HI, jeg hovnet unormalt mye opp. Det KAN skje. Mulig det står samme info men de bildene så ille ut samelignet med hvordan jeg så ut og hvor smertefull du beskriver det og jeg opplevde det. Du ser jo helt banket opp ut. Anonymkode: 7800b...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. januar 2017 #111 Del Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mulig det står samme info men de bildene så ille ut samelignet med hvordan jeg så ut og hvor smertefull du beskriver det og jeg opplevde det. Du ser jo helt banket opp ut. Anonymkode: 7800b...346 Men folk reagerer jo ulikt. Og det skal ikke mer til enn et lite sprengt blodkar før ting ser helt jævlig ut. Armene mine som jeg har tatt nå er beskrevet som lite smertefullt, men jeg sliter, klarer ikke kle av meg alt selv ennå, snart en uke post op. Vil alltid være noen som reagerer mer og noen mindre, det er da virkelig ikke noe å henge seg opp i egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 29. januar 2017 #112 Del Skrevet 29. januar 2017 Utseendet på kjønnslepper bryr meg ikke. Tror ikke det bryr gutter som har kommet ut av puberteten heller. Det er utrolig synd at dette er noe som påvirker mennesker i så stor grad. Vil gi en klem til alle som sliter med kroppsbilder sitt: *klem* 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #113 Del Skrevet 29. januar 2017 En heks av en jævelkjerring kritiserte meg for å ha en "ungpikekropp" som hun kalte det. Hun mente at jeg var for gammel til å ha det... Anonymkode: c4d87...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #114 Del Skrevet 29. januar 2017 For min egen del har perspektivet på underlivet endret seg mye de siste årene. Jeg har synlige kjønnslepper, men etter å ha født barn er jeg bare superfornøyd med underlivet. Jordmoren som sjekket "tingenes tilstand" like etter fødsel sa at man ikke kunne se at jeg hadde født barn engang. Jeg bare - fy faen, fjoff, det er som før! Og så begynte jeg å digge underlivet mitt. Til tross for kjønnsleppene, de er ikke så verst altså. Så lenge jeg er frisk og alt fungerer som det skal, så er jeg mer enn fornøyd! Anonymkode: 79f0a...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #115 Del Skrevet 29. januar 2017 3 minutter siden, Silfen skrev: Men folk reagerer jo ulikt. Og det skal ikke mer til enn et lite sprengt blodkar før ting ser helt jævlig ut. Armene mine som jeg har tatt nå er beskrevet som lite smertefullt, men jeg sliter, klarer ikke kle av meg alt selv ennå, snart en uke post op. Vil alltid være noen som reagerer mer og noen mindre, det er da virkelig ikke noe å henge seg opp i egentlig. Det er ikke det jeg sier. Det jeg sier er at fremgangsmåten og måten det er operert ser ulikt ut. Anonymkode: 7800b...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #116 Del Skrevet 29. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det er det. Når brystene henger slik at det skaper fysiske problemer er det grunnen til operasjon. Når magen henger slik at det skaper fysiske problemer er det grunnen til operasjon. Dette har ingenting med fysiske plager å gjøre. Hvis du kun er vokst opp med pupper som er operert, så tror du det er normalen. Hvor tror du barn lærer hvordan kropper er? Hvis du har en datter som gråter og er fortvilet over små pupper skal du liksom bare trøste og si "såså, jeg var nok bare heldigere enn deg med størrelsen på mine, det går seg til. Tro på deg selv" osv. Mens du egentlig opererte selv! Ser du virkelig ikke hvor feil det er?? Jeg har selv problemer pga hengelomme på magen. Men jeg ønsker ikke at min datter skal vokse opp og tro at man må operere alt som er unormalt. Jeg har kroppen full av strekkmerker, og jeg ønsker å vise henne at man trenger ikke være perfekt for å trives i egen kropp. Det er en naturlig utvikling pga graviditet, amming, alder og livsstil. Noen er store, noen er små, noen henger her og der, og noen får striper. Hadde jeg operert hengelommen min MÅTTE jeg jo fortalt det, slik at hun ikke trodde det var henne det var noe feil med når hun fikk hengelomme etter graviditet. Anonymkode: ae33b...0ea Jeg juger jo ikke hvis de skulle spurt meg. Men man ser ikke at det er silikon så hvorfor ta det opp? Hadde vært noe annet om jeg hadde operert en stor nese som de hadde arvet iom at det er midt i ansiktet. Har stygge pupper, valkete mage etter svangerskap og andre skavanker, er ikke redd for å gi urealistisk bilde av kropp akkurat. Anonymkode: 38fef...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #117 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig det står samme info men de bildene så ille ut samelignet med hvordan jeg så ut og hvor smertefull du beskriver det og jeg opplevde det. Du ser jo helt banket opp ut. Anonymkode: 7800b...346 Hahahahahahahahahaha!!!!!! Noen sier jeg ser "feil" ut før operasjonen. Andre mener jeg ser "feil" ut etter operasjonen.Og nå kommer du og og forteller meg at du synes jeg ser feil ut i helingsprosessen også!? Tuller ;) var bare morsomt. Endret 29. januar 2017 av Kjønnsleppa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 29. januar 2017 #118 Del Skrevet 29. januar 2017 Så bedre ut før. Dette var bortkasta penger. Men er du fornøyd så er vel det det viktigste. Du driter vel også i å jeg mener. Men igjen, ser ingenting feil før operasjonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #119 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) 4 minutter siden, Hemmingroad skrev: Så bedre ut før. Dette var bortkasta penger. Men er du fornøyd så er vel det det viktigste. Du driter vel også i å jeg mener. Men igjen, ser ingenting feil før operasjonen. Driter ikke i det, på den måten at jeg håper en kvinne som vurderer samme inngrepet kan se hvor mange som mener jeg så bedre ut før. Og de pengene var ikke bortkastet for min del. Endret 29. januar 2017 av Kjønnsleppa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #120 Del Skrevet 29. januar 2017 2 minutter siden, Kjønnsleppa skrev: Hahahahahahahahahaha!!!!!! Noen sier jeg ser "feil" ut før operasjonen. Andre mener jeg ser "feil" ut etter operasjonen.Og nå kommer du og og forteller meg at du synes jeg ser feil ut i helingsprosessen også!? :D Var dette så morsomt da? Jeg prøver å påpeke at skremselbildet ditt fra 10 år siden ikke nødvendigvis kan stemme for det stemte i hvert fall med meg som ikke er fra 10 år tilbake. Jeg hadde ikke så mange sting. Jeg hovnet ikke opp. Og du har dessuten kuttet opp alt slik at det har blitt blodoppsamlinger. Anonymkode: 7800b...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå