Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #81 Del Skrevet 29. januar 2017 7 minutter siden, Raindrops skrev: Det der så helt usannsynlig vondt ut, fytti helvete. Det var det. Hadde aldri gjort det dersom jeg ikke var 100% sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #82 Del Skrevet 29. januar 2017 11 minutter siden, Kjønnsleppa skrev: Takk for din tilbakemelding. Er heldigvis enig selv. Jeg støtter deg fullt ut! Er da vel ikke verre å ta et slikt inngrep enn å operere hengete bryster eller løs hengehud på magen. De som ikke tåler å lese om at andre gjør inngrep for å pynte på sannheten Teor jeg er de som virkelig er usikre på seg selv. Det er opp til hver enkelt å velge hva de vil gjøre med som kropp og vi lamming bestemme hva andre skal vøre fornøy eller misfornøyd med. Glad du ble fornøyd for det er ikke alle som får et like pent resultat som deg. Anonymkode: 966ff...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 29. januar 2017 #83 Del Skrevet 29. januar 2017 57 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Setter du likhetstegn mellom operasjon og ulike inngrep og helse..? Man er ikke automatisk mer sunn fordi man "ser ung ut" via å eksemelvis bruke botox. Jeg tror holdninger og argumenter som dine her, er med på å opprettholde et press i å se evig ung ut ("steller seg") - som om det å eldres betyr at man er uflidd eller likegyldig til egen helse.. trist Nei jeg setter IKKE likhetstegn - jeg sier at man basert på egen oppfatning skal være forsiktig med å dømme. Du leser det jeg skriver basert på dine oppfatninger og meninger, ikke mine - ergo drar du andre konklusjoner enn jeg gjør - akkurat som jeg forsøkte få frem, basert på mitt ståsted og min oppfatning av mennesker kan jeg ikke på noe grunnlag si noe om dem som mennesker, det er viktig å huske. Som eksempel dro jeg frem overvektige og det at noen automatisk tenker de er late, eller mennesker som fremstår som "uflidd" for noen automatisk ses "ned på" osv, eksempler, ikke likhetstrekk eller sammenligning forøvrig ut over at ens egen oppfatning ofte ikke er slik for andre enn en selv. Selv om jeg personlig ikke syns noe om brystimplantater, underligskirurgi, fisting, analsex - u name it, så bør jeg være forsiktig med å kommentere andre som syns det er greit i forhold til "du er.." for det jeg burde si var "jeg oppfatter det som...basert på mitt syn på saken" - det er stor forskjell på de to, that´s all. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #84 Del Skrevet 29. januar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men etter den nye serien på NRK der de hadde en episode om dette så har jeg begynt å tenke mer på det. Og når det kommer opp sånne tråder som dette.. Så jeg syns nesten det er litt slemt av deg (hvis jeg kan få si det sånn) at du velger å komme ut med det. Er nettopp pga sånne her tilfeller unge jenter blir mer og mer usikker. Man blir obs på et problem man egentlig ikke har helt tenkt over. Man normaliserer en operasjon som faktisk er helt bak mål. Anonymkode: 3a007...77e Er jo litt ironisk at en serie som skal ta opp disse temaene og stille spørsmål ved dem, gjør at enda flere begynner å tro at de har stygt underliv Kanskje NRK dreit seg ut litt med hvordan de la frem dette tema? Det er ikke alltid nok å sette fokus på et tema om man ikke gir seerne noen psykiske verktøy for å behandle den informasjonen. Da risikerer man at det blir sånn som det kan virke for det holder på å bli, flere har satt fokus på det og er enige om at det kvinnelige underliv er stygt.. 28 minutter siden, Kjønnsleppa skrev: Du klippet jo vekk den delen av innlegget mitt som forklarer hvorfor jeg ikke tror jeg angrer hverken bevisst eller ubevisst!? Jeg klipper av og til bort litt sånn at det ikke skal bli så langt for de som sitter på mobil å scrolle, var ikke for å fjerne argument. Men jeg syns fortsatt det jeg sa gjelder selv etter at jeg leste hele innlegget ditt. Anonymkode: c26ca...520 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #85 Del Skrevet 29. januar 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo virkelig ille! Barna dine skal altså vokse opp og tro at du har helt naturlige pupper? Slik at de vil ødelegge eget og eventuelle partneres selvbilde, fordi de tror silikonbryster er som vanlige? Har man fikset på noe så får man da ihvertfall fortelle ungene om det, så ikke de går rundt og gransker seg selv og tror de ser "stygge og unaturlige" ut, fordi mor selv har så perfekte pupper. Anonymkode: ae33b...0ea De er absolutt ikke perfekte, og de er fortsatt for små. Aldri hørt om noen som tar utgangspunkt i morens kropp og ødelegger eget eller partners selvbilde pga den. Jeg har aldri forventet at typen min skal ha f.eks musklene til pappa Anonymkode: 38fef...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 29. januar 2017 #86 Del Skrevet 29. januar 2017 Jeg ligner litt sånn du så ut før, og hadde en kort periode hvor jeg ble usikker på hvordan jeg så ut. Tok ut det opp med kjæresten min og han skjønte ikke hva jeg snakket om. Så jeg tror ikke at menn stort sett bryr seg særlig mye. Jeg blir også provosert av innlegg her,som heldigvis er mindretallet, der noen skriver at hun var stygg før og perfekt nå. Jeg mener: hva faen? Hvorfor er det så viktig å være perfekt alltid? Folk kommer i alle slags variasjoner, også der nede, og ingenting er feil eller stygt. Dette her er bare så feil som det kan forbli. Da jeg var tenåring så var det endel fokus på pupper, men det var allikevel ikke normalt å ta silikon. Synes bare det er så sykt at alt skal opereres og fikses på når det ikke trenger å bli fikses på. Spesielt underlivet. Der synes jeg man bør tenke funksjon og ikke utseende. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #87 Del Skrevet 29. januar 2017 Skulle ønske mannfolka her inne kam fortelle helt ærlig om underlivet var mest innbydende før eller etter operasjon!? Anonymkode: dce7d...e7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #88 Del Skrevet 29. januar 2017 Disse kjønnsleppetrådene er så triste! Hva er det som skjer med folk? Å si at små kjønnslepper ser barnslig ut er stygt sagt. Å si at store kjønnslepper er ekkelt er forferdelig å lese! Fatter ikke hvilken trend dette er. Skjønner hvis man har smerteproblematikk relatert til kjønnsleppene, mem det handler jo ofte ikke om det. Man burde isåfall vente til man blir litt eldre, da ser man ofte at sånne ting er ganske ubetydelige! I mange tilfeller handler det om selvtillitt. Utrolig kjedelig om vi alle gikk rundt med likt underliv, men det er tydeligvis det folk vil ha.. Anonymkode: 91f5d...1ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 29. januar 2017 #89 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske mannfolka her inne kam fortelle helt ærlig om underlivet var mest innbydende før eller etter operasjon!? Anonymkode: dce7d...e7e Det er allerede en sånn tråd her på seksualitet og de fleste bryr seg ikke om hvordan det ser ut. Endret 29. januar 2017 av Elaine Marley 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 29. januar 2017 #90 Del Skrevet 29. januar 2017 9 minutter siden, Kjønnsleppa skrev: Det var det. Hadde aldri gjort det dersom jeg ikke var 100% sikker. Jeg støtter absolutt retten din til å gjøre som du vil med egen kropp, fin er du uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #91 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) 10 minutter siden, Elaine Marley skrev: Jeg ligner litt sånn du så ut før, og hadde en kort periode hvor jeg ble usikker på hvordan jeg så ut. Tok ut det opp med kjæresten min og han skjønte ikke hva jeg snakket om. Så jeg tror ikke at menn stort sett bryr seg særlig mye. Jeg blir også provosert av innlegg her,som heldigvis er mindretallet, der noen skriver at hun var stygg før og perfekt nå. Jeg mener: hva faen? Hvorfor er det så viktig å være perfekt alltid? Folk kommer i alle slags variasjoner, også der nede, og ingenting er feil eller stygt. Dette her er bare så feil som det kan forbli. Da jeg var tenåring så var det endel fokus på pupper, men det var allikevel ikke normalt å ta silikon. Synes bare det er så sykt at alt skal opereres og fikses på når det ikke trenger å bli fikses på. Spesielt underlivet. Der synes jeg man bør tenke funksjon og ikke utseende. Så bra at du ikke var mer plaget psykisk enn at en samtale med kjæresten din eliminerte din usikkerhet. De stygge kommentarene går begge veier, håper tråden snart blir ryddet. Håper også at folk som ser ut som jeg gjorde før klarer å se hvor mange som sier at de er vakre som de er, og at de som får høre at de ser ut som barn vet at de selvfølgelig ser ut som voksne kvinner. Ingen er like. Endret 29. januar 2017 av Kjønnsleppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 29. januar 2017 #92 Del Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, Kjønnsleppa skrev: Så bra at du ikke var mer plaget psykisk enn at en samtale med kjæresten din eliminerte din usikkerhet. De stygge kommentarene går begge veier, håper tråden snart blir ryddet. Håper også at folk som ser ut som jeg gjorde før klarer å se hvor mange som sier at de er vakre som de er, og at de som får høre at de ser ut som barn er det andre liker best. Ja,samtalen med han fikk meg til å skjønne hvor idiotisk det var å gå rundt og tenke på det. Fokuserer heller på alt det gode og at alt fungerer som det skal. Håper jeg også Folk har jo lov til å ha sin mening, men hvorfor man må rakke ned på noe for å fremheve noe annet forstår jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #93 Del Skrevet 29. januar 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, fordi det er naturlige variasjoner, dvs det finnes folk som har tomme ytre lepper fra de er unge. At du skal operere fordi du får et resultat mange har fra før er jo vanvidd. Anonymkode: ae33b...0ea Hadde det for meg vært naturlige variasjoner og aldring som oppstår over år hadde det vært noe annet. Men dette var (ifølge legen) en slags bakteriell infeksjon som i løpet av to måneder førte til at det som tidligere var strammere ble opphovnet, strukket og til slutt stort og pløsete fordi hevelsen gikk ned men huden krympet ikke tilbake til sin vanlige tilstand. Jeg hadde ikke engang tenkt over hvordan underlivet mitt så ut før dette. Etterpå måtte jeg nærmeste grave meg frem for å finne både klitoris og skjedeåpning - og ja, jeg vet at dette er helt normalt også, men måten det skjedde på, nærmest over natten, var gjorde at det var vanskelig å akseptere. Og joda, jeg er selvsagt glad for at jeg er frisk og sunn og alt fungerer (ihvertfall stort sett), men det betyr ikke at det er litt vanskelig å akseptere allikevel. Anonymkode: 5c19d...244 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. januar 2017 #94 Del Skrevet 29. januar 2017 Til ab som skrev av huden var blitt pløsete etter infeksjon: Sjekk om pubisløft kan være noe for deg. Funket gull for ekstra hud her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 29. januar 2017 #95 Del Skrevet 29. januar 2017 1 minutt siden, Elaine Marley skrev: Ja,samtalen med han fikk meg til å skjønne hvor idiotisk det var å gå rundt og tenke på det. Fokuserer heller på alt det gode og at alt fungerer som det skal. Håper jeg også Folk har jo lov til å ha sin mening, men hvorfor man må rakke ned på noe for å fremheve noe annet forstår jeg ikke. Det er en klassisk mekanisme. Å rakke ned på andre for å fremheve seg selv. Det er ufint og usmakelig. Noen ganger gjør vi det uten å merke det også. Det er bedre å fremheve seg selv og det man er fornøyd med, uten å tråkke på andre. Jeg syns TS så fin ut før og etter, jeg har egentlig ingen formening da kjønnslepper ikke har noen visuell effekt på meg. Det viktigste er at man er fornøyd med seg selv. Poenget mitt i denne tråden er at mange tror det er noe galt med en selv, og dermed vokser disse tankene og dette pykiske presset på en selv øker. men så er man egentlig helt normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #96 Del Skrevet 29. januar 2017 2 timer siden, linsejesus skrev: Beklager å si det, men dette var bare trist. Det var absolutt ikke noe som helst feil med hvordan du så ut før. Leste du ikke innlegget? Les på nytt. Anonymkode: 7800b...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #97 Del Skrevet 29. januar 2017 Må le litt av dere som blir triste av at noen "kritiserer" de med usynlige indre kjønnslepper. Ja, huff, stakkars dere som har EN IDEALVULVA! Det er så synd på dere!! Give me a break. Anonymkode: bdc56...d78 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljene Skrevet 29. januar 2017 #98 Del Skrevet 29. januar 2017 Kjønnslepper og pubertet https://sml.snl.no/pubertet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #99 Del Skrevet 29. januar 2017 1 time siden, canacas skrev: Jeg angrer fordi det var penger rett ut av vinduet. Penger som kunne bli brukt til noe annet. En operasjon som gjorde meg dårlig og syk en lang periode (de sa èn uke i rekonvalens for meg, det ble 3 mnd). Nå, 15+ år senere, kan jeg fortsatt ikke se at det løste noe. Jeg er fortsatt akkurat den samme som før. Underlivet mitt er det ingen med skalpell som får lov til å nærme seg. Er det puppene du snakker om siden du legger ut puppebilde i bildetråden? Anonymkode: 7800b...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 29. januar 2017 #100 Del Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det puppene du snakker om siden du legger ut puppebilde i bildetråden? Anonymkode: 7800b...346 Nei, jeg har ikke operert pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå