Gjest antbug Skrevet 2. februar 2017 #321 Del Skrevet 2. februar 2017 Lepper meg her og lepper meg der. Jeg lurer på hva folk skal finne på når de har fikset alt på kroppen etter tidens mote. Jobbe med personligheten eller noe annet helfjernt og passé? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 007_008_007 Skrevet 2. februar 2017 #322 Del Skrevet 2. februar 2017 1 time siden, wintergirl skrev: Ja, ja. Alle følger sine flokker i denne verden! Du er ikke så spesiell som du kanskje tror du er. Hvorfor skriver du som om du tok det personlig? At kvinner ikke vil ta opp kampen mot dårlige holdninger er i så fall deres problem. Ikke skyld på menn når dere ikke gjør noe for å endre på ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #323 Del Skrevet 2. februar 2017 37 minutter siden, antbug skrev: Lepper meg her og lepper meg der. Jeg lurer på hva folk skal finne på når de har fikset alt på kroppen etter tidens mote. Jobbe med personligheten eller noe annet helfjernt og passé? Den er jo perfekt. Det er derfor de opererer seg. Anonymkode: c96f0...ec6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 2. februar 2017 #324 Del Skrevet 2. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. Ingen hadde operert seg om det ikke hadde vært snakk om at det er feil med store lepper. Idealet er noe de har fått inprentet av andre. Man opererer seg på grunn av idealer andre lager. Ikke for egen del. Anonymkode: 09c19...d5e Mange operer seg for egen del jo. Og angående store lepper så er jo det en smak og behag. Og det er ikke alltid man har hørt at fregner er stygt, eller små pupper ikke er bra nok. Det er ikke kun mennesker i media man sammenligner sett med, men vanlige mennesker. Og det er ikke alltid den man sammenligner seg med er "perfekt" i følge reklamebransjen heller. Så det er ganske trangsynt å tro at alle tenker helt likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 2. februar 2017 #325 Del Skrevet 2. februar 2017 36 minutter siden, 007_008_007 skrev: Hvorfor skriver du som om du tok det personlig? At kvinner ikke vil ta opp kampen mot dårlige holdninger er i så fall deres problem. Ikke skyld på menn når dere ikke gjør noe for å endre på ting. Fordi du er så satt fast i dine holdninger at du glemmer at andre legger noe helt annet i det de gjør. Kampen mot dårlige holdninger. Ja jøss. Kjenner folk som har tatt et par operasjoner og stoppet der. En pga av pupper som ble helt slappe etter amming. Og at du syns det er vakkert er din sak. Ikke alle syns det er særlig stas at puppene plutselig fallet helt sammen heller. Kjenner også en som aldri har gjort noe med hverken magen (masse løs hud) eller brystene etter en fødsel, men hun sliter bra med seg selv. Selv etter mange år og selfølgelig sammenligner hun seg med slankere venninner. Og her handler det igjen ikke om hverken reklamebransjen eller hva menn syns, men hvordan de har det i sin egen kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 2. februar 2017 #326 Del Skrevet 2. februar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er jo perfekt. Det er derfor de opererer seg. Anonymkode: c96f0...ec6 Det er ikke helt mitt inntrykk, men det er godt mulig de mener det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #327 Del Skrevet 2. februar 2017 59 minutter siden, antbug skrev: Lepper meg her og lepper meg der. Jeg lurer på hva folk skal finne på når de har fikset alt på kroppen etter tidens mote. Jobbe med personligheten eller noe annet helfjernt og passé? Man blir ikke ferdig, for moten svinger. Før man vet ordet av det skal det være restylane i kjønnsleppene og hårtransplantasjon i anus. Anonymkode: 66c84...a42 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 2. februar 2017 #328 Del Skrevet 2. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man blir ikke ferdig, for moten svinger. Før man vet ordet av det skal det være restylane i kjønnsleppene og hårtransplantasjon i anus. Anonymkode: 66c84...a42 Nå fikk du meg til å le Tror jeg kommer til å slite med å bli kvitt bildene av langhårede anuser jeg har fått i hodet, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 007_008_007 Skrevet 2. februar 2017 #329 Del Skrevet 2. februar 2017 27 minutter siden, wintergirl skrev: Fordi du er så satt fast i dine holdninger at du glemmer at andre legger noe helt annet i det de gjør. Kampen mot dårlige holdninger. Ja jøss. Kjenner folk som har tatt et par operasjoner og stoppet der. En pga av pupper som ble helt slappe etter amming. Og at du syns det er vakkert er din sak. Ikke alle syns det er særlig stas at puppene plutselig fallet helt sammen heller. Kjenner også en som aldri har gjort noe med hverken magen (masse løs hud) eller brystene etter en fødsel, men hun sliter bra med seg selv. Selv etter mange år og selfølgelig sammenligner hun seg med slankere venninner. Og her handler det igjen ikke om hverken reklamebransjen eller hva menn syns, men hvordan de har det i sin egen kropp. Bare unnskyldninger du kommer med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 007_008_007 Skrevet 2. februar 2017 #330 Del Skrevet 2. februar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man blir ikke ferdig, for moten svinger. Før man vet ordet av det skal det være restylane i kjønnsleppene og hårtransplantasjon i anus. Anonymkode: 66c84...a42 Hvem skaper moten? Og er all mote bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest End Skrevet 2. februar 2017 #331 Del Skrevet 2. februar 2017 1 minutt siden, 007_008_007 skrev: Hvem skaper moten? Og er all mote bra? Jeg er brennsikker på at du har fulgt noe reklame som jeg ville syns er noe tull. Garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 2. februar 2017 #332 Del Skrevet 2. februar 2017 9 minutter siden, 007_008_007 skrev: Bare unnskyldninger du kommer med nå. Beste du kunne komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #333 Del Skrevet 2. februar 2017 15 minutter siden, antbug skrev: Nå fikk du meg til å le Tror jeg kommer til å slite med å bli kvitt bildene av langhårede anuser jeg har fått i hodet, da! Her får du noe annet å lage nye bilder med: "Snart får vi restylane i rompa, ompa ompa ompa!" Og du kan søke opp musikkvideoen med Primavera som handler om Jompa som spilte tuba Anonymkode: c4d87...6c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #334 Del Skrevet 2. februar 2017 22 minutter siden, antbug skrev: Nå fikk du meg til å le Tror jeg kommer til å slite med å bli kvitt bildene av langhårede anuser jeg har fått i hodet, da! Man kan jo da bare flette en fin museflette og sette på et vakkert sløyfebånd? Anonymkode: c4d87...6c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #335 Del Skrevet 2. februar 2017 32 minutter siden, antbug skrev: Nå fikk du meg til å le Tror jeg kommer til å slite med å bli kvitt bildene av langhårede anuser jeg har fått i hodet, da! Den trenden kommer til å ta sexlivet til nye høyder (eller lengder da alt ettersom...) Anonymkode: 66c84...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #336 Del Skrevet 2. februar 2017 3 timer siden, End skrev: Hva med følgende situasjon: Du vokser opp glad og lykkelig, men du ser at penisen din ikke er helt som på bilder. Den har nemlig forhud som er halveis vekke på den ene siden, og normal på den andre. ( Din far, som også har hatt samme problemet, har hatt store problemer med å knytte seg til din mor og ekteskapet ble over da hun fant seg en elsker uten dårig selvfølelse. Selv om hun hadde bedt han gå til lege for å fjerne forhuden og slippe problemet.) Du kjenner ikke smerter, den fungerer greit, men allievel plager det deg at den har halv forhud. Du gruer deg for å være naken foran din partner, og du syns ikke du helt får utbytte av sex. Lever du med det, eller vil du forsøke å få en kosmetisk operasjon? Eller vil du stille deg på bakbena fordi du har en bestemt oppfatning av kroppspress og reklamer? Fjerning av forhud anses ikke som en kosmetisk operasjon. Det gjøres i hovedsak av medisinske, kulturelle eller religiøse årsaker. Å kun ha forhud på den ene siden av penisen anses vel å være en medisinsk abnormalitet, og vil gå innunder et medisinsk inngrep. Det samme hvis du har en tredje brystvorte eller en ufarlig kul under fingerleddet. Jeg synes du kommer med helt latterlige sammenligninger. Når man kommer med slike eksempler for å fremme et poeng har man vel ikke et særlig godt poeng i utgangspunktet. Anonymkode: 4ad47...7b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #337 Del Skrevet 3. februar 2017 8 timer siden, wintergirl skrev: Mange operer seg for egen del jo. Og angående store lepper så er jo det en smak og behag. Og det er ikke alltid man har hørt at fregner er stygt, eller små pupper ikke er bra nok. Det er ikke kun mennesker i media man sammenligner sett med, men vanlige mennesker. Og det er ikke alltid den man sammenligner seg med er "perfekt" i følge reklamebransjen heller. Så det er ganske trangsynt å tro at alle tenker helt likt. Du vet godt at ingen opererer seg for egen del uten noen ytre påvirkninger akkurat den kommentaren vet jo alle er bs. Å si at jeg er tranfsynt blir jo litt snodig når det kommer fra deg. Er det noe jeg gjør, så er det å tenke på konsekvensene av blant annet denne tråden. En persons egoistiske tanke kan spre så utrolig mye utover. Lurer på hvor mange, som har lest denne tråden her, brått har begynt å lure på om de har en stygg mus. Anonymkode: 09c19...d5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest End Skrevet 3. februar 2017 #338 Del Skrevet 3. februar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Fjerning av forhud anses ikke som en kosmetisk operasjon. Det gjøres i hovedsak av medisinske, kulturelle eller religiøse årsaker. Å kun ha forhud på den ene siden av penisen anses vel å være en medisinsk abnormalitet, og vil gå innunder et medisinsk inngrep. Det samme hvis du har en tredje brystvorte eller en ufarlig kul under fingerleddet. Jeg synes du kommer med helt latterlige sammenligninger. Når man kommer med slike eksempler for å fremme et poeng har man vel ikke et særlig godt poeng i utgangspunktet. Anonymkode: 4ad47...7b4 Det var for å understreke hvor latterlig hele diskusjonen om reklame var. At ikke du skjønte det sier en del om hvor kort du tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 3. februar 2017 #339 Del Skrevet 3. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet godt at ingen opererer seg for egen del uten noen ytre påvirkninger akkurat den kommentaren vet jo alle er bs. Å si at jeg er tranfsynt blir jo litt snodig når det kommer fra deg. Er det noe jeg gjør, så er det å tenke på konsekvensene av blant annet denne tråden. En persons egoistiske tanke kan spre så utrolig mye utover. Lurer på hvor mange, som har lest denne tråden her, brått har begynt å lure på om de har en stygg mus. Anonymkode: 09c19...d5e Er du besatt av å prakke dine tanker og holdninger på andre? Jeg føler ikke at jeg er stygg nedentil etter og ha lest denne tråden ihvertfall. Man kan fint operere seg for EGEN del jo. Man kan faktisk det! Det er ikke bare de som tar en operasjon som er egoistisk heller. Det er nok av egoistiske personer i denne verden som aldri ville latt seg operere. Skal man føler seg dårlig hver gang noen gjør noe så får man nesten skaffe seg hjelp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 3. februar 2017 #340 Del Skrevet 3. februar 2017 56 minutter siden, End skrev: Det var for å understreke hvor latterlig hele diskusjonen om reklame var. At ikke du skjønte det sier en del om hvor kort du tenker. Ja, for akkurat den gjengen som fryser ut og mobber pga klær var en teit sammenligning. Det er langt ifra alle som tar en operasjon som har blitt mobbet. En må nesten bare passe på seg selv. Tåler man ikke hva andre gjør så får man nesten snakke med en profesjonell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå