Gå til innhold

Min kjønnsleppeoperasjon -i bilder.

Kjønnsleppa

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, chisandra skrev:

Jeg lurer litt på motivasjonen din for å lage denne tråden. Du registrerte deg i dag, valgte nicket "kjønnsleppa" og legger ut før-bilder av et underliv som ser ut som underlivet til svært mange kvinner. 

Er intensjonen din å få flere her inne til å være misfornøyd med seg selv, eller har du et annet mål?

Det slår deg ikke at det muligens kan være en bruker med et annet nick som har opprettet en bruker for å dele i lys av alle debattene rundt kjønnslepper? Det setter jeg en tier på.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra
2 minutter siden, Silfen skrev:

Det slår deg ikke at det muligens kan være en bruker med et annet nick som har opprettet en bruker for å dele i lys av alle debattene rundt kjønnslepper? Det setter jeg en tier på.

Joda, tror vel kanskje også det, at det er kun nicket som er nytt. 

Endret av chisandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, chisandra skrev:

Jeg lurer litt på motivasjonen din for å lage denne tråden. Du registrerte deg i dag, valgte nicket "kjønnsleppa" og legger ut før-bilder av et underliv som ser ut som underlivet til svært mange kvinner. 

Er intensjonen din å få flere her inne til å være misfornøyd med seg selv, eller har du et annet mål?

Har aldri i mitt voksne liv sett andre damer mes ting som henger ut av sprekken, jeg er i svømmehallen ukentlig så ser mange kvinner nakne hver uke. Og ja jeg kaster et raskt blikk på hvordan andre kvinner ser ut nakne. Elle tjo jeg kommer på to jeg har sett som skilte seg ut negativt, hun ene så ut som hadde en klitt på størrelse med en drue og som i tillegg var brun og skrukkete tytende ut øverst i sprekken og hun andre hadde ekstremt lange og skrukkete ytre lepper som hang.

Anonymkode: dce7d...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, chisandra skrev:

Lurt på det samme. 

Anonymkode: 3124b...868

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri i mitt voksne liv sett andre damer mes ting som henger ut av sprekken, jeg er i svømmehallen ukentlig så ser mange kvinner nakne hver uke. Og ja jeg kaster et raskt blikk på hvordan andre kvinner ser ut nakne. Elle tjo jeg kommer på to jeg har sett som skilte seg ut negativt, hun ene så ut som hadde en klitt på størrelse med en drue og som i tillegg var brun og skrukkete tytende ut øverst i sprekken og hun andre hadde ekstremt lange og skrukkete ytre lepper som hang.

Anonymkode: dce7d...e7e

Flott måte å ordlegge seg på. 

Anonymkode: 3c021...27a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat hengelepper som dine. Foruten at de ser stygge ut,er de i veien,veldig ubehagelige.kan ikke ha trange truser,da de bare blir klemt.. har tenkt å operere jeg og,men ikke akkurat nå.. 

Hvor lenge etterpp hadde du vondt? Hvor lenge etterpå før de var normale igjen som på siste bilde?

Glemte å si at de ble mye finere og"renere"

Endret av JDT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, JDT skrev:

Jeg har akkurat hengelepper som dine. Foruten at de ser stygge ut,er de i veien,veldig ubehagelige.kan ikke ha trange truser,da de bare blir klemt.. har tenkt å operere jeg og,men ikke akkurat nå.. 

Hvor lenge etterpp hadde du vondt? Hvor lenge etterpå før de var normale igjen som på siste bilde?

For noe tull. Hvordan tror du menn løser problemet med digre baller i veien?

Anonymkode: ae33b...0ea

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt underliv er ikke symmetrisk, men jeg har deilig sex. Trøster meg med at de to som virkelig har studert mitt underliv har sett litt av hvert før 😁 De andre sexpartnere mine har ikke utført oralsex. Og når en mann er kåt bryr han seg mindre om hvordan det ser ut 😀

Anonymkode: 978d7...791

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt forstå hvorfor du opererte deg, og jeg syns resultatet ble veldig bra! Jeg ser tydeligvis ut som er "barn" nedentil selv (ifølge mange her i denne tråden), og er strålende fornøyd med det! 

Anonymkode: 4aca4...c7c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AlternativX skrev:

Signerer denne!

Er så enig.

Anonymkode: 542a2...d32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min sa han likte de oppe til høyre i første link best. De etter operasjon føltes som om de hadde mindre seksualitet, at de føltes nesten litt barnslige.

Det er ikke for alle det handler kun om utseende, noen ganger handler det om hva man føler når man ser noe.

Anonymkode: c26ca...520

Vel, mannen min rynket på nesa da han så før bildene, ikke alle liker hengete underliv

Anonymkode: 2a7b9...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine ser ut omtrent akkurat sånn dine gjorde før operasjonen. Jeg synes mine er fine jeg 😊

Anonymkode: 684af...34d

Du har trolig støtte fra 90 % av norske menn, de resterende 10% har nok et stereotypt bilde av hvordan underlivet skal se ut. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt underliv er ikke symmetrisk, men jeg har deilig sex. Trøster meg med at de to som virkelig har studert mitt underliv har sett litt av hvert før 😁 De andre sexpartnere mine har ikke utført oralsex. Og når en mann er kåt bryr han seg mindre om hvordan det ser ut 😀

Anonymkode: 978d7...791

Du ser sikkert flott ut og de mennene som ikke benyttet anledningen til å studere og smake på deg har seg selv å takke. Menn bryr seg om hvordan kvinner er skapt og de tenner på det de ser, ganske enkle skapninger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, mannen min rynket på nesa da han så før bildene, ikke alle liker hengete underliv

Anonymkode: 2a7b9...471

For en stygg måte å beskrive underliv på!

De som ikke "liker" en bestemt type underliv, har de evt prøvd å ha sex med noen med den typen underliv da, før de uttaler seg?

Anonymkode: c4d87...6c1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skal i hvertfall få skjære av meg kroppsdeler (inkludert kjønnsleppene) som har en funksjon (med mindre de bør/ må fjernes grunnet kreft eller andre sykdommer med spredningsfare derdet ikke finnes annen behandling som hjelper).

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen skal i hvertfall få skjære av meg kroppsdeler (inkludert kjønnsleppene) som har en funksjon (med mindre de bør/ må fjernes grunnet kreft eller andre sykdommer med spredningsfare derdet ikke finnes annen behandling som hjelper).

Vi har det for godt i Norge når noen kun tenker på kjønnsleppene sine,

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull. Hvordan tror du menn løser problemet med digre baller i veien?

Anonymkode: ae33b...0ea

Tull? Hva vet vel du om det? Alle har forskjellige lepper og forskjellig grad av følsomhet. At du ikke føler noe drirt betyr ikke at andre ikke føler noe på sine lepper. :balltre:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har det for godt i Norge når noen kun tenker på kjønnsleppene sine,

Du mener  å tenke på å operere de av utseendemessige årsaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du mener  å tenke på å operere de av utseendemessige årsaker?

Ja når andre mennesker bare tenker på å kanskje å få seg et måltid og en plass og sove .Så er det andre plasser noen som tenker på sine kjønnslepper å vil ha dem mindre ,,,,Noe er galt i denne verden....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...