AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #21 Del Skrevet 29. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ????? Anonymkode: 2a7b9...471 Kjæresten min sa han likte de oppe til høyre i første link best. De etter operasjon føltes som om de hadde mindre seksualitet, at de føltes nesten litt barnslige. Det er ikke for alle det handler kun om utseende, noen ganger handler det om hva man føler når man ser noe. Anonymkode: c26ca...520 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #22 Del Skrevet 29. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sikkert rar, men jeg synes de var finere før operasjonen. Anonymkode: 87f71...05c Mange som synes det. Jeg synes ikke det. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 29. januar 2017 #23 Del Skrevet 29. januar 2017 TS: jeg har null problem med å forstå at noe man mer misfornøyd med, og som plager en, må gjøres noe med. Jeg har også gjort noe med tilsvarende utgangspunkt. I ettertid ser jeg hvor ufattelig dumt det var for min egen del. Godt du er fornøyd, men jeg syns det er synd at (unødvendig) intimkirurgi markedsføres slik på et så stort forum. For jeg vil ikke at denne trenden skal vedvare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #24 Del Skrevet 29. januar 2017 Mine ser ut omtrent akkurat sånn dine gjorde før operasjonen. Jeg synes mine er fine jeg 😊 Anonymkode: 684af...34d 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #25 Del Skrevet 29. januar 2017 8 minutter siden, Sugemerke skrev: Du opererte noe som var fint og unikt. Jeg håper trenden med å gjøre dette snur. Du var fin som du var. Helt enig i at jeg var mer unik før. Nå ser jeg ut som mange andre som har operert seg. Dette må man være klar over når man gjør et slikt inngrep. Kirurgen gjør et standardisert inngrep og alle blir ganske like etter en slik operasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #26 Del Skrevet 29. januar 2017 Her tenker jeg at løsningen kanskje er psykolog? Det var jo ingen grunn til å operere? Anonymkode: 50985...1cd 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #27 Del Skrevet 29. januar 2017 2 minutter siden, canacas skrev: TS: jeg har null problem med å forstå at noe man mer misfornøyd med, og som plager en, må gjøres noe med. Jeg har også gjort noe med tilsvarende utgangspunkt. I ettertid ser jeg hvor ufattelig dumt det var for min egen del. Godt du er fornøyd, men jeg syns det er synd at (unødvendig) intimkirurgi markedsføres slik på et så stort forum. For jeg vil ikke at denne trenden skal vedvare. Kan jeg spørre hvorfor du angrer? Det var ikke min hensikt å markedsføre. Jeg ville informere om hvordan et slikt inngrep er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatalieA Skrevet 29. januar 2017 #28 Del Skrevet 29. januar 2017 23 minutter siden, linsejesus skrev: Beklager å si det, men dette var bare trist. Det var absolutt ikke noe som helst feil med hvordan du så ut før. Jeg ser nesten ut slik trådstarter gjorde før. Har store ytre kjønnslepper. Men jeg velger å håpe at menn ikke bryr seg om det. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #29 Del Skrevet 29. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her tenker jeg at løsningen kanskje er psykolog? Det var jo ingen grunn til å operere? Anonymkode: 50985...1cd For meg var det grunn nok. At jeg ikke angrer etter 10år gjør meg stadig mer sikker på at dette var riktig for meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #30 Del Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, NatalieA skrev: Jeg ser nesten ut slik trådstarter gjorde før. Har store ytre kjønnslepper. Men jeg velger å håpe at menn ikke bryr seg om det. Exen elsket den slik den så ut før, han er mann. Du har ingen grunn til å bekymre deg! Dersom du er glad i musa di, er det det som er viktig. Hva alle andre mener betyr ingenting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #31 Del Skrevet 29. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine ser ut omtrent akkurat sånn dine gjorde før operasjonen. Jeg synes mine er fine jeg 😊 Anonymkode: 684af...34d Så bra at du trives med ditt eget underliv! Mange penger og bekymringer spart! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 29. januar 2017 #32 Del Skrevet 29. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev:Mine ser ut omtrent akkurat sånn dine gjorde før operasjonen. Jeg synes mine er fine jeg 😊 Anonymkode: 684af...34d Og jeg ser ut slik hun er på "idag" bildet. Har aldri tenkt at det skulle være mer fordelaktig enn noe annet. Blir som at jeg har blå øyne men er villig til å operere dem fordi jeg egentlig favoriserer brune eller grønne. Så skal alle ha samme øyenfarge. Trist bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 29. januar 2017 #33 Del Skrevet 29. januar 2017 Jeg regnet med TS du var forberedt på alle de negative tilbakemeldingene, men jeg syns likevel innlegget med bilder er et godt innlegg for de som vurderer dette - men jeg skulle ønske du skrev mer detaljert hva som ligger i dette. Hva er stegene før du opereres, hva er kostnadene, hvordan opplevde du prosessene, inngrepet, tiden etterpå før du følte deg normalt igjen uten smerter, hvordan opplevde du sex før og etter - altså hva var den største forskjellen; din opplevelse eller følelsene? Er hudområdene mindre følsomme nå, eller mer? Like følsomme? Du sier du ikke angrer ti år etter, det er supert! Men om din datter kom til deg og sa hun vurderte en slik operasjon ville du fortsatt vært positiv? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #34 Del Skrevet 29. januar 2017 Er det mulig å operere ytre kjønnslepper også? Jeg hovnet veldig opp nedentil etter en slags bakterieinfeksjon for 12 år siden, hevelsen gikk ned men huset forble strukket, stor og veldig pløsete. Som om jeg hadde gått ned 100 kilo i vekt på noen uker. Ingen bilder jeg noensinne ser av kvinner før operasjon ser slik ut, det virker som det bare er indre kjønnslepper det opereres på. Noen her som har erfaring med store ytre lepper? Anonymkode: 5c19d...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 29. januar 2017 #35 Del Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, Kjønnsleppa skrev: Kan jeg spørre hvorfor du angrer? Det var ikke min hensikt å markedsføre. Jeg ville informere om hvordan et slikt inngrep er. Jeg angrer fordi det var penger rett ut av vinduet. Penger som kunne bli brukt til noe annet. En operasjon som gjorde meg dårlig og syk en lang periode (de sa èn uke i rekonvalens for meg, det ble 3 mnd). Nå, 15+ år senere, kan jeg fortsatt ikke se at det løste noe. Jeg er fortsatt akkurat den samme som før. Underlivet mitt er det ingen med skalpell som får lov til å nærme seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #36 Del Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det mulig å operere ytre kjønnslepper også? Jeg hovnet veldig opp nedentil etter en slags bakterieinfeksjon for 12 år siden, hevelsen gikk ned men huset forble strukket, stor og veldig pløsete. Som om jeg hadde gått ned 100 kilo i vekt på noen uker. Ingen bilder jeg noensinne ser av kvinner før operasjon ser slik ut, det virker som det bare er indre kjønnslepper det opereres på. Noen her som har erfaring med store ytre lepper? Anonymkode: 5c19d...244 Huden, så klart Anonymkode: 5c19d...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #37 Del Skrevet 29. januar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor opererte du? Hva kostet det? Hvor lang tid tok hele prosessen? Altså fra du kontaktet kirurg til du ble operert? Anonymkode: 3c021...27a Det vil jeg ikke si, folk må undersøke og gjøre egen research. Jeg vil ikke reklamere for et slikt inngrep mer enn klinikkene gjør selv. Men det var i Oslo. Det husker jeg ikke, det er så lenge siden. Men det tok under en mnd. fra konsultasjon til operasjon. Kunne operert meg fortere, men det passet ikke meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #38 Del Skrevet 29. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å operere ytre kjønnslepper også? Jeg hovnet veldig opp nedentil etter en slags bakterieinfeksjon for 12 år siden, hevelsen gikk ned men huset forble strukket, stor og veldig pløsete. Som om jeg hadde gått ned 100 kilo i vekt på noen uker. Ingen bilder jeg noensinne ser av kvinner før operasjon ser slik ut, det virker som det bare er indre kjønnslepper det opereres på. Noen her som har erfaring med store ytre lepper? Anonymkode: 5c19d...244 Noen fyller de opp med diverse, for å få de til å bli fyldige igjen. Det er vanlig at de ytre blir mindre fyldige med årene, mine er skrukkete og "tomme", men det kunne da ikke falt meg inn å operere de likevel! Hva gjør du når du får rynker i ansiktet da? Eller når halsen begynner å henge? Skal du operere alt som er? Anonymkode: ae33b...0ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #39 Del Skrevet 29. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen fyller de opp med diverse, for å få de til å bli fyldige igjen. Det er vanlig at de ytre blir mindre fyldige med årene, mine er skrukkete og "tomme", men det kunne da ikke falt meg inn å operere de likevel! Hva gjør du når du får rynker i ansiktet da? Eller når halsen begynner å henge? Skal du operere alt som er? Anonymkode: ae33b...0ea Lurt å legge litt på seg når man blir eldre, da unngår man rynker. Høres flåsete ut, men det er sant. Anonymkode: eaca3...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 29. januar 2017 #40 Del Skrevet 29. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør du når du får rynker i ansiktet da? Eller når halsen begynner å henge? Skal du operere alt som er? Anonymkode: ae33b...0ea Noen velger løsninger som restylane eller andre fillers, botox osv og det må da være helt opp til dem uten at du eller andre skal ha en mening om deres valg? Personlig skjønner jeg ikke mennesker som IKKE "steller seg" og prøver "holde seg ung og frisk", mennesker som ikke spiser bra, ikke trener, som klager over at de er trøtte, slitne, mangler energi osv.. Det at mennesker er ulike er en fin ting! Man skal passe seg for å mene noe om andre basert på seg selv i utgangspunktet - ergo tenker jeg ofte at jeg ikke skal tro at en som er 20 kilo overvektig og klager på null energi automatisk er en slask som spiser drittmat og aldri trener nettopp fordi det kan ligge mye mer bak enn det jeg ser utenfra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå