Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 #1 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) Hei! Jeg tenkte jeg ville lage en tråd som viser min kjønnslepppeoperasjon i bilder ettersom det er mye snakk om det i mediene og på KG for tiden. Dette er fryktelig utleverende, selv om jeg antageligvis bare blir gjenkjent av exen hvis han oppdager tråden. Håper på saklige og konstruktive tilbakemeldinger dersom noen føler de har noe å si. Vær også snille med hverandre. Det jeg håper å oppnå med dette er å vise kvinner hva de utsetter seg for dersom de velger å ta en slik operasjon. Det er utallige før- og etterbilder på nettet, men jeg har ikke sett mange bilder av hvordan underlivet kan se ut dagene og ukene etter operasjonen. Dette ønsker jeg å vise. Grafiske bilder!!https://postimg.org/image/aupxuwes9/ Edit 2;Jeg hovnet unormalt mye opp. Det er ca ti år siden jeg opererte. Flere av dem som har gjennomgått samme operasjon eller lignende operasjoner har ikke hatt like vondt som meg. Det er også flere som mener det har skjedd mye siden jeg opererte meg og at metoden som blir brukt for å operere kjønnslepper i dag ikke er lik metoden om ble brukt på meg. Den nye metoden skal i følge disse gjøre mye mindre vondt og forhindre hevelser. Dette er ikke noe jeg kan si noe om, da jeg bare deler min erfaring. Edit; Veldig mange har misforstått hvorfor jeg opprettet tråden. Jeg kan delvis forstå hvorfor, selv om de fleste som kritiserer meg lar følelsene ta overhånd og ilegger meg meninger og hensikter jeg ikke har. Selv om det er trist å bli misforstått og angrepet på den måten jeg har i denne tråden (spesielt før den ble ryddet), er det likevel slik at en del av de som har kritisert har gjort det konstruktivt. Pga dette velger jeg å redigere åpningsinnlegget mitt betraktelig(!). Jeg ønsker ikke å bidra til at jenter med helt normale underliv skal føle på negative følelser rundt vulvaen sin. Jeg sletter derfor alt det jeg skrev om årsaken til at jeg valgte operasjon og bildene jeg la ut av hvordan jeg ser ut før og etter operasjonen. Det gjør jeg fordi min hensikt bare var å vise hvordan det var i dagene etter en slik operasjon. Jeg er veldig lei meg for at denne tråden ble misforstått av så mange, og at den potensielt har ført til at flere føler usikkerhet ift eget underliv. Jeg beklager på det sterkest til dere som føler det slik!! Endret 2. februar 2017 av Kjønnsleppa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg linsejesus Skrevet 29. januar 2017 Populært innlegg #2 Del Skrevet 29. januar 2017 Beklager å si det, men dette var bare trist. Det var absolutt ikke noe som helst feil med hvordan du så ut før. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønn Frosk Skrevet 29. januar 2017 #3 Del Skrevet 29. januar 2017 Altså, alle må få gjøre som de ønsker med egen kropp, men det ser utrolig smertefullt ut. Jeg skjønner at dette var riktig for deg, siden du selv mislikte hvordan du så ut. Er det greit at jeg stiller noen spørsmål? Var du forberedt hvor sårt det var etterpå? Kunne du fungere som normalt med tanke på jobb og lignende, eller ble du sykemeldt? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #4 Del Skrevet 29. januar 2017 Jeg personlig forstår veldig gost hvorfor du valgte å operere deg. det var nye finere nå Anonymkode: 2a7b9...471 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønn Frosk Skrevet 29. januar 2017 #5 Del Skrevet 29. januar 2017 2 minutter siden, linsejesus skrev: Beklager å si det, men dette var bare trist. Det var absolutt ikke noe som helst feil med hvordan du så ut før. Selv om vi kan tenke at det ser helt normalt ut, så er hangups på kropp, og tanken på at en ser feil ut ofte så forstyrrende at det ikke virker til å finnes andre utveier. Jeg kan tenke meg at det er utrolig vondt og sårt når tanker om at en ser feil ut påvirker selvtilliten i forhold til sex. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #6 Del Skrevet 29. januar 2017 2017- året da 70% av jentene opererte kjønnsleppene sine grunnet stadig mer fokus på det. Dette blir den nye glattbarberte trenden Anonymkode: c26ca...520 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #7 Del Skrevet 29. januar 2017 5 minutter siden, linsejesus skrev: Beklager å si det, men dette var bare trist. Det var absolutt ikke noe som helst feil med hvordan du så ut før. Nei, det var ikke noe feil, men jeg trivdes ikke med det slik det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #8 Del Skrevet 29. januar 2017 Å fy f, etter operasjon bildet fikk meg til å bli akutt fornøyd med musa mi. Men godt du er fornøyd Anonymkode: 37254...6f7 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #9 Del Skrevet 29. januar 2017 4 minutter siden, Grønn Frosk skrev: Altså, alle må få gjøre som de ønsker med egen kropp, men det ser utrolig smertefullt ut. Jeg skjønner at dette var riktig for deg, siden du selv mislikte hvordan du så ut. Er det greit at jeg stiller noen spørsmål? Var du forberedt hvor sårt det var etterpå? Kunne du fungere som normalt med tanke på jobb og lignende, eller ble du sykemeldt? Det var rett og slett helt forjævelig vondt. Jeg var ikke forberedt på det. Fikk beskjed om at det kunne gjøre vondt i tre dager og at jeg kunne gå på jobb etter ei lita uke. Slik ble det ikke for meg. Jeg hadde heldigvis ferie, men alle fire ukene gikk bort på å å sitte/ligge stille... Akkurat det var litt kjipt, men verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #10 Del Skrevet 29. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg personlig forstår veldig gost hvorfor du valgte å operere deg. det var nye finere nå Anonymkode: 2a7b9...471 Det synes jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 29. januar 2017 #11 Del Skrevet 29. januar 2017 Det var ikke noe feil med kjønnsleppene dine. Du syns det er finere nå, åpenbart, samtidig sier du at slike kjønnslepper som du hadde før operasjonen er "feil" og mindre pent. Det gjør noe med selvbildet til jenter som sitter her på internett og kanskje i utgangspunktet er litt usikre på sitt eget underliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #12 Del Skrevet 29. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å fy f, etter operasjon bildet fikk meg til å bli akutt fornøyd med musa mi. Men godt du er fornøyd Anonymkode: 37254...6f7 Hehe! :D Sier som deg, godt du er fornøyd! :;) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #13 Del Skrevet 29. januar 2017 Jeg er sikkert rar, men jeg synes de var finere før operasjonen. Anonymkode: 87f71...05c 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 29. januar 2017 #14 Del Skrevet 29. januar 2017 Du opererte noe som var fint og unikt. Jeg håper trenden med å gjøre dette snur. Du var fin som du var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #15 Del Skrevet 29. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sikkert rar, men jeg synes de var finere før operasjonen. Anonymkode: 87f71...05c Hæ????? Anonymkode: 2a7b9...471 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #16 Del Skrevet 29. januar 2017 Hvor opererte du? Hva kostet det? Hvor lang tid tok hele prosessen? Altså fra du kontaktet kirurg til du ble operert? Anonymkode: 3c021...27a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #17 Del Skrevet 29. januar 2017 Direkte trist. Virkelig. Du så helt normal ut før.. Anonymkode: 10420...e15 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #18 Del Skrevet 29. januar 2017 Skjønner veldig godt at du valgte å operere. Du er blitt kjempefin 👍 Anonymkode: 79327...e5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. januar 2017 #19 Del Skrevet 29. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sikkert rar, men jeg synes de var finere før operasjonen. Anonymkode: 87f71...05c Faktisk enig. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjønnsleppa Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #20 Del Skrevet 29. januar 2017 Akkurat nå, Newroz skrev: Det var ikke noe feil med kjønnsleppene dine. Du syns det er finere nå, åpenbart, samtidig sier du at slike kjønnslepper som du hadde før operasjonen er "feil" og mindre pent. Det gjør noe med selvbildet til jenter som sitter her på internett og kanskje i utgangspunktet er litt usikre på sitt eget underliv. Dersom noen føler de har "feil" kjønnslepper pga mitt innlegg, så må de vite at det ikke er noe feil med dem. Noen liker store lepper, andre liker små. Jeg liker små. Den mannlige kjæresten min syntes jeg var fin før. Folk liker forskjellige ting. Jeg opererte meg for min egen del. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå