AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #21 Del Skrevet 29. januar 2017 Han er en eks nå da, men da vi bodde sammen... Han var dårlig til å vaske, og når jeg bad han om det skulle han alltid gjøre det etterpå/i morgen/ila helgen. Det ble aldri noe av, til tross for at jeg prøvde både masing, subtile hint og ikke å si noe i det hele tatt. Han lagde sjeldent mat, og da så ikke kjøkkenet ut etterpå Han tok sjelden initiativ til å ta oppvasken (hadde ikke oppvaskmaskin) Kunne ikke brette klær skikkelig for alt i verden (min måte er best osv ) Vasket alle klær på 30 grader Slang halvskitne klær overalt, til tross for at jeg fikk han til å henge opp knagger spesifikt for halvskitne klær på soverommet Satte skoene fra seg midt i gangen. Anonymkode: 8fb52...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #22 Del Skrevet 29. januar 2017 At han er lite reflektert, har en enkel oppfatning av verden og hvordan ting henger sammen. At han alltid skylder på andre, når noe ikke fungere. Eks. Har vi problemer i forholdet eller med ungene er det alltid MIN feil. Problemer på jobb skyldes sjefen etc. At han gjentar seg selv hele tiden. Anonymkode: e706b...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 31. januar 2017 #23 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) At han gjerne vil ha meg med på alt, men ikke ser hvorfor jeg må inkluderes i planleggingen. Feks om vi skal ha besøk av en kompis av han en helg, så får ikke jeg vite det før omtrent helga er der, men han regner med at jeg skal henge med de. Koselig, men lite praktisk. Endret 31. januar 2017 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calleia Skrevet 31. januar 2017 #24 Del Skrevet 31. januar 2017 At han er konfliktsky.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #25 Del Skrevet 1. februar 2017 At han er helt elendig på å finne ting, selv når jeg gir han inn med teskje hvor tingen ligger. Og at han tar for lite initiaiv til å fikse ting hjemme. Heldigvis er han villig til å ta selvkritikk og gjør alltid det jeg ber han om, dessuten pleier han å be meg om oppgaver siden han er dårligere til å se ting. Som jeg elsker ham <3 alle har sine feil! Anonymkode: cea67...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serana Skrevet 2. februar 2017 #26 Del Skrevet 2. februar 2017 At han er ganske rotete og må som regel få et spark bak før han gjør ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #27 Del Skrevet 2. februar 2017 Foruten snorkingen er det at jeg ikke før tid til meg selv.Han vil være sammen med meg HELE tiden.Alenetid hver for oss er en helt fremmed situasjon.Virker som en rolig helg uten avtaler er en mislykka helg i hans øyne.Man skal helst reze rundt hele tiden.Jeg blir gal av å ha det sånn. Anonymkode: ea1d7...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #28 Del Skrevet 14. desember 2017 At han aldri tar meg med på fest eller lar meg møte vennene hans. Anonymkode: 60185...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #29 Del Skrevet 14. desember 2017 På 28.1.2017 den 23.20, AnonymBruker skrev: Dere som har mannlige samboere. Hva er det han gjør som virkelig irriterer deg? Alt fra små bagateller til trekk ved personligheten.. Anonymkode: dfdab...3b7 Eksmannen min han legger i fra seg ting utenfor der skittent tøy ligger, han sjekker damer på nettet noe som er det mest patetiske jeg vet om hvis menn gjør sånt, han slafser når han spiser, kommer i hovedsak på at han sjekker opp damer online. Mister helt respekten for folk som gjør sånt. Han virker desperat og som om at han ikke får noe bedre enn damer på nett. Også har han bilde av en halvnaken thai på hovedskjermen på tlf sin. Æsj a meg... nå skal jeg ikke utlevere han noe mer... Anonymkode: 03bd6...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #30 Del Skrevet 14. desember 2017 Ah han er veldig primitiv når det kommer til oppførsel og manerer. Lager mye lyder når han spiser og drikker, drar snørra kraftig inn før han harker den ut og spytter. Hvis han da ikke holder for det ene neseboret og bare blåser den ut, hvis vi er ute. Jeg blir rett og slett kvalm av ham og vet ikke hvor lenge til jeg orker dette. Og nei, han var ikke sånn før vi flyttet sammen, så jeg vet at han kan oppføre seg hvis han vil. Anonymkode: 1a8d1...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 14. desember 2017 #31 Del Skrevet 14. desember 2017 På 29.1.2017 den 11.45, AnonymBruker skrev: At han tar meg på musa med skitne fingrer, etter at han har kost med hunden vår eller tatt i masse ting ute på handletur. Kommer inn døren og begynner å fikle med musa uten å ha vasket hendene først Anonymkode: dd149...7ad "Kommer inn døra og begynner å fikle med musa".. høres ut som en sjarmknott i det store og hele . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #32 Del Skrevet 14. desember 2017 Irriterer meg veldig over at han er lat. Utsetter alt i det lengste fordi han later seg. Det går aldri utover meg eller forholdet vårt, men jeg jeg koker innvendig når jeg ser det. Anonymkode: 67a92...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #33 Del Skrevet 14. desember 2017 -At han er tafatt når det gjelder husarbeid -At han i en alder av 30 syns bryllup og barn høres skummelt ut -At alt han gjør går sent Anonymkode: 59fde...a3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå