Gå til innhold

Han har ikke dusjet i 2017

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk høre i går på fest av en kompis at han ikke har dusjet siden 2016! Måten han sa det på hørtes ut som om han var litt stolt. Tror han var litt full. Han sier at han bruker deodorant og vasker nedentil, men likevel... Æsj! 

Hvordan ville du reagert hvis noen sa dette?

Anonymkode: cd6a5...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frus3rtSjokkiz

Jeg hadde synes det var veldig ekkelt. Tror ikke akkurat at å vaske seg nedentil er like hygiensisk  som å ta en ordentlig dusj... æsj egentlig!

og tar han liksom deo på gammel svette? Det er heller ikke bare under armene han svetter. Tror vel han tuller, eller? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk høre i går på fest av en kompis at han ikke har dusjet siden 2016! Måten han sa det på hørtes ut som om han var litt stolt. Tror han var litt full. Han sier at han bruker deodorant og vasker nedentil, men likevel... Æsj! 

Holdt meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

Jeg hadde synes det var veldig ekkelt. Tror ikke akkurat at å vaske seg nedentil er like hygiensisk  som å ta en ordentlig dusj... æsj egentlig!

og tar han liksom deo på gammel svette? Det er heller ikke bare under armene han svetter. Tror vel han tuller, eller? :P 

Med tanke på hvor mange her på KG som tydeligvis dusjer uten å vaske seg skikkelig med klut, så kan absolutt klutvask være vel så renslig som en dusj. 

Anonymkode: abf93...380

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frus3rtSjokkiz
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Med tanke på hvor mange her på KG som tydeligvis dusjer uten å vaske seg skikkelig med klut, så kan absolutt klutvask være vel så renslig som en dusj. 

Ja, men det sto at han bare vasker seg nedentil . Så uansett om han bruker klut (som han sikkert gjør for hvordan skulle han ellers vasket seg?) så er det ikke hygienisk og ikke vaske kroppen ellers på nesten en måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så man blir ikke ren da mener du uten å bruke klut når man dusjer? :fnise: Hvis man er så inngrodd i skit at man ikke blir ren uten klut så vet ikke jeg altså ... 

Anonymkode: 61cf6...ebd

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. En klut til ansiktet, en til kroppen og en til understellet.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så man blir ikke ren da mener du uten å bruke klut når man dusjer? :fnise: Hvis man er så inngrodd i skit at man ikke blir ren uten klut så vet ikke jeg altså ... 

Hvordan vasker du bort svette og døde hudrester egentlig? Med håndflaten?

Anonymkode: 7f4df...d13

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg bare fikk høre det og ikke merket noe til det så var det vel ikke noe problem. Ville dog stusset veldig på en person som snakker om intimvask i fylla.

Anonymkode: 25499...16a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke SÅ lenge siden folk flest ikke hadde dusj. 

Anonymkode: 10c8b...668

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor marinert er du i den svetten din egentlig? Vasker du hodebunnen og håret med klut?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Varmt vann og såpe, det er ikke så veldig vanskelig. Varmt vann som stråler nedover kroppen din gjør ganske mye for å fjerne svette i grunn, den sitter ikke akkurat FAST. 

Joda, jeg bruker noen ganger sånn skrubbedott, men ikke pga behov, mer pga av velvære og skjønnhet. Men å si at jeg er uhygienisk fordi jeg ikke trenger en klut for å bli ren når jeg dusjer, det går jeg ikke med på. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det blir man ikke. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Varmt vann og såpe, det er ikke så veldig vanskelig. Varmt vann som stråler nedover kroppen din gjør ganske mye for å fjerne svette i grunn, den sitter ikke akkurat FAST. 

Joda, jeg bruker noen ganger sånn skrubbedott, men ikke pga behov, mer pga av velvære og skjønnhet. Men å si at jeg er uhygienisk fordi jeg ikke trenger en klut for å bli ren når jeg dusjer, det går jeg ikke med på. 

Det er du jo. Det er massevis av døde hudrester hver eneste dag. Hvordan tror du at du får fjernet de i underlivet og rundt endetarmen uten klut? Såpa tar det overfladiske, men ikke døde hudceller som er blandet med svette. Det er direkte kvalmt med folk som ikke bruker klut til å vaske seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det blir man ikke. 

Det er du jo. Det er massevis av døde hudrester hver eneste dag. Hvordan tror du at du får fjernet de i underlivet og rundt endetarmen uten klut? Såpa tar det overfladiske, men ikke døde hudceller som er blandet med svette. Det er direkte kvalmt med folk som ikke bruker klut til å vaske seg. 

OK, deg om det. Da får jeg faktisk heller være uhygienisk, hvis det kun betyr å ikke ha skrubbet seg med klut over hele kroppen hver gang man dusjer. Jeg synes dette minner om det man kaller "hysterisk". Godt vi slipper å ha noe med hverandre å gjøre. ;) 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK, deg om det. Da får jeg faktisk heller være uhygienisk, hvis det kun betyr å ikke ha skrubbet seg med klut over hele kroppen hver gang man dusjer. Jeg synes dette minner om det man kaller "hysterisk". Godt vi slipper å ha noe med hverandre å gjøre. ;) 

Trenger ikke skrubbe, nok å vaske seg med klut, den tar med det meste uten skrubbing. Ikke krise på huden ellers (man drar av hudceller når man tørker seg også) men i armhuler og underliv må man bruke klut, det er der det samler seg i sprekker og kriker og kroker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke skrubbe, nok å vaske seg med klut, den tar med det meste uten skrubbing. Ikke krise på huden ellers (man drar av hudceller når man tørker seg også) men i armhuler og underliv må man bruke klut, det er der det samler seg i sprekker og kriker og kroker. 

Hvordan vet man at det har samlet seg, er dette noe man ser, eller hvor får du dette fra? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cathrine88 skrev:

Hvor marinert er du i den svetten din egentlig? Vasker du hodebunnen og håret med klut?

Hehe, ser at den kom frem litt voldsomt. Jeg er ikke så marinert i svette, den vaskes jo bort med klut :P Hodebunnen skrubbes ikke. Burde begynne med det... takk for at du nevnte det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...