AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Del Skrevet 27. januar 2017 Har et lite problem i forbindelse med når han er på besøk. Han er veldig trivelig, jeg har ikke hjerte til å si noe, men synes likevel det er litt uholdbart. Her om dagen skulle han lage middag og dessert til oss, det er jo veldig hyggelig. Men sjokolademousséen skvettet ut over hele kjøkkenet da han laget den med mikseren, og det var flekker overalt på flisene på veggen over kjøkkenbenken, på kaffetrakteren og utover det hele. Han vasket litt etterpå, men det var nesten bare på selve benken. Tenkte liksom "skal han la det være slik?" men virker ikke som han ser slike ting. Og mikseren, nærmest brun over det hele, ble lagt tilbake der han fant den, ser ikke ut som om den ble skylt en gang. I tillegg er det ingen tvil om at han "søler" på do, dvs. er ofte små urindammer på gulvet etter ham. Har tatt opp dette med min kjære mann, som jeg også kan irritere meg litt over på sånne ting, men som ikke er i nærheten av slik som beskrevet ovenfor. Han er usikker på om han vil nevne noe om det overfor sin far, han er jo ikke SÅ ofte på besøk, og blir litt sur over at jeg er negativt innstilt til familien hans. Hva tenker dere? Jeg har jo litt ocd på sånne ting, og er ikke noe vondt med det, men går det ikke an å gi et par slike klare retningslinjer? Om han ikke får vite at det reageres på, så gjør han i hvert fall ikke noe med det. Anonymkode: 3fc03...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Del Skrevet 27. januar 2017 Er han så ofte på besøk at dette er et reellt problem for deg da? Dersom han skal lage middag til dere når han er på besøk kan du tilby deg å ta oppvasken. Retningslinjer for toalettbruk er nok et ganske ukomfortabelt tema å ta opp for alle parter. Anonymkode: ff937...570 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Del Skrevet 27. januar 2017 Hvor gammel er han? Kansje han er bare gammel og susete? Kroppen holder seg ikke for alltid, ei heller hjernen og synet. Anonymkode: fc2d9...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Del Skrevet 27. januar 2017 Med mindre han er på besøk ukentlig, ville jeg latt det ligge. Da er det ikke noe stort problem, og ikke noe å lage dårlig stemning for. Anonymkode: e255d...0bb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #5 Del Skrevet 27. januar 2017 Ville latt det gå, men mannen min skulle fått lov å vaske opp sin fars urinflekker. Anonymkode: 269ac...156 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #6 Del Skrevet 27. januar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har et lite problem i forbindelse med når han er på besøk. Han er veldig trivelig, jeg har ikke hjerte til å si noe, men synes likevel det er litt uholdbart. Her om dagen skulle han lage middag og dessert til oss, det er jo veldig hyggelig. Men sjokolademousséen skvettet ut over hele kjøkkenet da han laget den med mikseren, og det var flekker overalt på flisene på veggen over kjøkkenbenken, på kaffetrakteren og utover det hele. Han vasket litt etterpå, men det var nesten bare på selve benken. Tenkte liksom "skal han la det være slik?" men virker ikke som han ser slike ting. Og mikseren, nærmest brun over det hele, ble lagt tilbake der han fant den, ser ikke ut som om den ble skylt en gang. I tillegg er det ingen tvil om at han "søler" på do, dvs. er ofte små urindammer på gulvet etter ham. Har tatt opp dette med min kjære mann, som jeg også kan irritere meg litt over på sånne ting, men som ikke er i nærheten av slik som beskrevet ovenfor. Han er usikker på om han vil nevne noe om det overfor sin far, han er jo ikke SÅ ofte på besøk, og blir litt sur over at jeg er negativt innstilt til familien hans. Hva tenker dere? Jeg har jo litt ocd på sånne ting, og er ikke noe vondt med det, men går det ikke an å gi et par slike klare retningslinjer? Om han ikke får vite at det reageres på, så gjør han i hvert fall ikke noe med det. Anonymkode: 3fc03...6ca OCD ja, chill!1 Anonymkode: 937a5...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #7 Del Skrevet 28. januar 2017 har du virkelig ocd? Anonymkode: 9dd4e...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #8 Del Skrevet 28. januar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville latt det gå, men mannen min skulle fått lov å vaske opp sin fars urinflekker. Anonymkode: 269ac...156 Han gjør det så lenge han rekker det før jeg kommer inn. Når vi er på besøk til svigerfar er det litt guffent, spesielt toalettene. Er ikke så lenge de ble pusset opp men har jo aldri vært vasket der. Dokost blir brukt men ellers.. veggen ved siden av toalettet er full av størknede urindråper etter skvetting fra pissing, samme med bosspannet ved siden av toalettet. Ser helt grusomt ut. Men er vel noe man bare må leve med, synd for han er veldig hyggelig ellers. Kan vel ikke ta opp dette. Anonymkode: 4b8f4...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #9 Del Skrevet 28. januar 2017 Få samboeren din til å rydde etter han når han har reist. Er da ikke værre en det. Han ville lage noe godt til dere å takken er at du går å irriterer deg over noen flekker på kjøkkenet som kan vaskes senere? Skikkelig hyggelig du Anonymkode: 51268...b89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #10 Del Skrevet 28. januar 2017 Typisk en som begynner å bli senil. Urenslighet er et av de første tegn hos mange. Anonymkode: bb4dc...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #11 Del Skrevet 28. januar 2017 Sånn er ekssvigerfar også. Hadde han på besøk her en dag og måtte vaske hele toalettet, gulvet og veggene rundt etter alt sølet hans. Jævlig ekkelt, men han er på besøk kanskje en gang annehvert år og det kan jeg leve med. Jeg fikk eksen til å si i fra, men faren ser ikke sølet selv og dermed ikke vitsen i å være "mer" renslig. Anonymkode: 3d469...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå