MissPierce Skrevet 27. januar 2017 #41 Skrevet 27. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun har ikke noe canadisk blod i seg tror jeg, men flyttet til canada. Sikkert mulig hun er halvt Anonymkode: ec91b...cc4 Litt usikker på om hun er halvt canadisk. Hun er født i Bulgaria, og flyttet til Canada da hun var to.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #42 Skrevet 27. januar 2017 5 timer siden, Overrasket skrev: Hvis du liker spansktalende brunetter har jeg en revolusjonerende ide – hva med å lete etter damer fra Spania? Har vurdert det ja, men har møtt ei kvinne som er halvt sør amerikaner i norge. Syntes de som er halvt er faktisk penere bra kombo med norsk og latinsk. Anonymkode: ec91b...cc4 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #43 Skrevet 27. januar 2017 På 26.1.2017 den 19.04, AnonymBruker skrev: Jeg syntes Bulgariske kvinner er så vakre. De har jo også verdens mest sexy språk, spansk. Det jeg da lurer på er, er de opprinnelige spanjoler? Bulgaria er jo nabolandet til Kosovo, så kan jo ikke vite. Eller er Bulgarere noe eget? Anonymkode: ec91b...cc4 Har du vært i Bulgaria? Hvis ikke, ta deg en tur. Billig å reise dit, og billig å leve der. De yngre damene kan være pene ja... Og 'faktaene' dine: De snakker ikke spansk, men bulgarisk. Bulgaira er heller ikke nabolandet til Kosovo. Som du kan se av kartet, så grenser Bulgaria til Tyrkia, Hellas, Romania, Makedonia og Serbia. Anonymkode: bbaea...22c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå