Gjest Superbruker7 Skrevet 26. januar 2017 #21 Skrevet 26. januar 2017 Akkurat nå, Belbus skrev: Atte hæ? Du blir nok trollet.
Belbus Skrevet 26. januar 2017 #22 Skrevet 26. januar 2017 Akkurat nå, Superbruker7 skrev: Du blir nok trollet. Håper det
Melkebarten Skrevet 26. januar 2017 #23 Skrevet 26. januar 2017 1 minutt siden, Belbus skrev: Atte hæ? Ditt innlegg #15
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #25 Skrevet 26. januar 2017 39 minutter siden, Superbruker7 skrev: Du blir nok trollet. Trollet av hvem? - TS Anonymkode: ec91b...cc4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #26 Skrevet 26. januar 2017 Jeg skrev nabolandet for jeg tippet det lå ved siden av siden Bulgaria ligger i nærheten, eller i området. Men samma det, er vel ikke det som var poenget? Det jeg lurte på om de var opprinngelige spanjoler fordi jeg trodde de snakket spansk i bulgaria. Pikken som styrer tastaturet, haha? At de er en av de vakreste menneskene i verden har ingenting med pikken å gjøre egentlig. Anonymkode: ec91b...cc4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #27 Skrevet 26. januar 2017 Men det er vel Sør Amerikanere som kanskje blir sett på som verdens vakreste mennesker 🤔 Anonymkode: ec91b...cc4 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #28 Skrevet 26. januar 2017 Du er heldig Ts, de er å finne på hvert gatehjørne i Oslo Anonymkode: 774f4...3a9 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #29 Skrevet 26. januar 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er heldig Ts, de er å finne på hvert gatehjørne i Oslo Anonymkode: 774f4...3a9 Hva har uteliggere med det her å gjøre må jeg spørre? Anonymkode: ec91b...cc4 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #30 Skrevet 26. januar 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er heldig Ts, de er å finne på hvert gatehjørne i Oslo Anonymkode: 774f4...3a9 Det er slike jeg snakker om Postet bildet på starten så håper du ikke er blind eller noe, eller er du bare sjalu på disse kvinnene? Kunne hørtes slik ut når du sammenligner noe annet enn det jeg poster Anonymkode: ec91b...cc4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #31 Skrevet 26. januar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er slike jeg snakker om Postet bildet på starten så håper du ikke er blind eller noe, eller er du bare sjalu på disse kvinnene? Kunne hørtes slik ut når du sammenligner noe annet enn det jeg poster Anonymkode: ec91b...cc4 Ja, HUN er pen. Sikker på at hun er bulgarsk? Snakker hun spansk eller bor i nabolandet til Kosovo? Jeg har truffet en del bulgarere i mitt liv, og de fleste var ikke pene etter min smak, og ikke i nærheten av hun på bildet. Har du flere eksempler på vakre bulgarere siden du er så betatt? Jeg synes det finnes mange pene spanske damer. Og argentinske. Og skandinaviske. Og brasilianske. Men østeuropeiske damer synes jeg generelt ikke er pene. Men selvfølgelig finnes det unntak samt at smaken er som baken. Anonymkode: c24ba...5bc 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #32 Skrevet 26. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, HUN er pen. Sikker på at hun er bulgarsk? Snakker hun spansk eller bor i nabolandet til Kosovo? Jeg har truffet en del bulgarere i mitt liv, og de fleste var ikke pene etter min smak, og ikke i nærheten av hun på bildet. Har du flere eksempler på vakre bulgarere siden du er så betatt? Jeg synes det finnes mange pene spanske damer. Og argentinske. Og skandinaviske. Og brasilianske. Men østeuropeiske damer synes jeg generelt ikke er pene. Men selvfølgelig finnes det unntak samt at smaken er som baken. Anonymkode: c24ba...5bc Liker best spanske og latinere faktisk ja, men ja sett flere bulgarere. Bor to stk i byen min som er søsken, ligner veldig på hun på bildet faktisk. Anonymkode: ec91b...cc4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #33 Skrevet 26. januar 2017 liker argentinske og uruguayske, urguayake daaamn!!! Anonymkode: ec91b...cc4 2
MissPierce Skrevet 26. januar 2017 #34 Skrevet 26. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, HUN er pen. Sikker på at hun er bulgarsk? Snakker hun spansk eller bor i nabolandet til Kosovo? Jeg har truffet en del bulgarere i mitt liv, og de fleste var ikke pene etter min smak, og ikke i nærheten av hun på bildet. Har du flere eksempler på vakre bulgarere siden du er så betatt? Jeg synes det finnes mange pene spanske damer. Og argentinske. Og skandinaviske. Og brasilianske. Men østeuropeiske damer synes jeg generelt ikke er pene. Men selvfølgelig finnes det unntak samt at smaken er som baken. Anonymkode: c24ba...5bc Det er Nina Dobrev. Hun er bulgarsk- canadisk.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #35 Skrevet 27. januar 2017 35 minutter siden, MissPierce skrev: Det er Nina Dobrev. Hun er bulgarsk- canadisk. Halvt canadisk mener du? Anonymkode: ec91b...cc4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #36 Skrevet 27. januar 2017 38 minutter siden, MissPierce skrev: Det er Nina Dobrev. Hun er bulgarsk- canadisk. Hun har ikke noe canadisk blod i seg tror jeg, men flyttet til canada. Sikkert mulig hun er halvt Anonymkode: ec91b...cc4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #37 Skrevet 27. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva har uteliggere med det her å gjøre må jeg spørre? Anonymkode: ec91b...cc4 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er heldig Ts, de er å finne på hvert gatehjørne i Oslo Anonymkode: 774f4...3a9 Nå har vel sigøynere strengt tatt ikke noe som helst med saken og gjøre, siden de tilhører folkegruppen roma, og kan være ifra hvor som helst på balkan. Anonymkode: 2e02e...cb7 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #38 Skrevet 27. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå har vel sigøynere strengt tatt ikke noe som helst med saken og gjøre, siden de tilhører folkegruppen roma, og kan være ifra hvor som helst på balkan. Anonymkode: 2e02e...cb7 Jeg tror det var mest sjalusi der 😅 postet bildet av ei vakker dame så kommer ab med sigøyere å sammenligner de 😅 Anonymkode: ec91b...cc4 1
Gjest Overrasket Skrevet 27. januar 2017 #39 Skrevet 27. januar 2017 Hvis du liker spansktalende brunetter har jeg en revolusjonerende ide – hva med å lete etter damer fra Spania?
caskerette Skrevet 27. januar 2017 #40 Skrevet 27. januar 2017 Synes ukrainske damer er pene. Og de litauiske er tynne. Har møtt endel bulgarske damer ettersom vi har en bulgarer i familien, men jeg synes dessverre ikke de har vært sånn supervakre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå