Vera Vinge Skrevet 27. januar 2017 #21 Del Skrevet 27. januar 2017 De har sagt mange fine ting til meg opp gjennom, men det fineste er de gangene svigerfaren min fortalte at han så på meg som en datter, og at han var like glad i meg som sine egne barn (han lever ikke nå lenger, dessverre). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #22 Del Skrevet 27. januar 2017 Min daværende svigermor sa at jeg var tøff å kjekk til datteren forran meg. Når hun blei litt småfull tafsa hun litt på meg. Jeg kunne ta igjen au. Kun for skøy, ikke noe mer. Kjæresten min bare lo av oss. Anonymkode: e0168...e7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanvitalia Skrevet 27. januar 2017 #23 Del Skrevet 27. januar 2017 Ikke til meg, men om meg til min mann. Svigermor var så imponert over hvor bra jeg hadde tatt svangerskapet og fødselen, og at det virket som det falt seg så naturlig for meg å være mor. Ble veldig glad for at mannen fortalte det videre til meg. Beste komplimentet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #24 Del Skrevet 27. januar 2017 At jeg er som en datter for dem :-) Anonymkode: 77ed0...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Franord Skrevet 27. januar 2017 #25 Del Skrevet 27. januar 2017 At jeg er en flott svigerdatter. At jeg har et godt "tek" på sønnen vår. Han er autist, og gråt mye som barn. Jeg var den eneste som fikk han til å roe seg, faren ble bare irritert. Men det viktigste er at de alltid er støttende. I en vanskelig tid, der flere i min egen familie snudde ryggen til meg, var de der for meg. Svært glad i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 27. januar 2017 #26 Del Skrevet 27. januar 2017 "Brudekjole din så grei ut." Under talen til sin sønn sa svigerfar " melatonin du er ehhhh... et hyggelig bekjentskap." Det var veldig hyggelig at han ikke sa at han ikke ville være der I det hele tatt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbus Skrevet 27. januar 2017 #27 Del Skrevet 27. januar 2017 Svigerfar skulle kjøre meg til behandling en gang. Når vi var fremme gikk han ut av bilen og ga meg en god klem og sa han var glad i meg. Høres ikke så spesielt ut, svigermor sier det hele tiden. Men svigerfar har aldri sagt noe sånt før. Ikke engang til mannen min. Jeg fikk lett sjokk, tårer i øynene og ble så inderlig glad! Og i tillegg ventet han på meg, uten at vi hadde avtalt det, slik at jeg skulle slippe å ta taxi hjem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 27. januar 2017 #28 Del Skrevet 27. januar 2017 Har vært med samboern min i 4 år, vi har ett barn, møtte svigermor og hennes side av familien for første gang i høst. Hun har ikke sagt noe direkte fint til meg, men handling sier mer enn ord. Hun er kjempesnill og vi har litt samme humor, og hun bryr seg veldig om meg. Svigerfar (de er skilt) bodde med oss før, han skrøt alltid av meg, men så var han stort sett full da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #29 Del Skrevet 27. januar 2017 At de likte kjærestens eks fordi de var nødt, men meg likte de helt av seg selv;) Anonymkode: adcd2...84b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 27. januar 2017 #30 Del Skrevet 27. januar 2017 Ingenting i løpet av 12 år. Koselig familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. januar 2017 #31 Del Skrevet 27. januar 2017 34 minutter siden, Frøken Scott skrev: Ingenting i løpet av 12 år. Koselig familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #32 Del Skrevet 27. januar 2017 Svigermor sa hun var glad i meg noen dager før hun døde. Jeg følte hun behandlet meg som sin egen datter. Omsorgsfull og inkluderende. Hun viste meg frem til venninner 😊 Savner henne mye enda det er flere år siden hun gikk bort... Svigerfar er en god mann. Han sier kanskje ikke så mye, men hjelper til med praktiske ting (husbygging, brøyting, barnepass osv...) Han lyser opp og blir stolt som en hane når han ser barnebarna og skryter av de på bygda. Han blir hissig i saker som omhandler at kvinner behandles dårlig. Synes det er så flott! Anonymkode: 7555d...0a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #33 Del Skrevet 28. januar 2017 Det var faktisk i talen svigerfar holdt i bryllupet vårt. Beste talen hele kvelden (den til min far var så elendig at jeg skjemtes). Svigers skrev den i lag. Svigermor sier ofte litt spøkefullt at hun er glad at jeg holder ut med sønnen hennes. Jeg var første dame han tok med hjem, da var han nesten 30. Ellers viser de heller en at de sier at de setter pris på meg. Anonymkode: b4614...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crizpo Skrevet 28. januar 2017 #34 Del Skrevet 28. januar 2017 Svigerfar nevnte en gang at han var fornøyd med de hans tre barn er sammen med. Svigermor sier ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millelina Skrevet 28. januar 2017 #35 Del Skrevet 28. januar 2017 Hun sier ting med både ord og handlinger hele tiden. Hun er der alltid om jeg trenger noen å prate med, eller bare ha rundt meg. Hun stiller opp og hjelper selv om jeg ikke ber om det. Hun sier ofte At hun er utrolig stolt av meg og utrolig glad i meg. Og hun sier ofte at jeg er jenta hennes . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #36 Del Skrevet 28. januar 2017 "Du er familie". 3 små ord, men veldig viktige for meg som ikke har noen familie selv ❤ Har veldig flott svigerfamilie generelt, fantastiske mennesker Anonymkode: e2676...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. januar 2017 #37 Del Skrevet 28. januar 2017 (endret) Husker ikke at hun har sagt noe direkte fint til meg, men vi har alltid vært gode venner og pratet masse - hun er en utrolig snill og grei dame. Men hun gjorde noe fint for meg en gang. Jeg uttalte i 2010, tidlig på året, at jeg hadde lyst å bleke tennene hvis jeg greide å slutte og røyke. Da sa hun at dersom jeg sluttet å røyke, så skulle HUN betale de tusenlappene tannblekingen kostet. Tror det var en sum mellom 3000 og 4000 kr det kostet. Svigermor satte bare en betingelse, og det var at jeg måtte bevise at jeg hadde klart og slutte ved å være røykfri i 6 mnd før hun betalte for tannblekingen. Det var jo en grei deal. Så, med denne gulroten fremfor meg, klarte jeg å slutte og røyke i november 2010. Våren etter var jeg hos tannlegen og fikk bleket bort 24 års spor av røyking! Betalt av svigermor. Endret 28. januar 2017 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 29. januar 2017 #38 Del Skrevet 29. januar 2017 På dødsleiet, rett før hun døde, sa min svigemor til meg at hun var så glad mannen min hadde funnet meg. Det var et svært rørende øyeblikk, spesielt fordi hun døde kun minutter senere. Jeg gråter nesten ved tanken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå