AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Del Skrevet 25. januar 2017 Lå med en fyr som bare kjørte på, uten noe forplay, han hadde kjempestort lem også.. det var kjempevondt! Jeg sa fra men han bare lo. Hva er vitsen? Må si jeg foretrekker litt mer kjærlige menn altså.. Anonymkode: 694d5...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 25. januar 2017 #2 Del Skrevet 25. januar 2017 Vitsen er at det sikkert var godt for han, og at han var en egoistisk drittsekk som kun ville tømme pungen i deg og brydde seg katten om din nytelse. Eneste forklaringen jeg finner logisk. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annetnavn_ Skrevet 25. januar 2017 #3 Del Skrevet 25. januar 2017 Spør menn, for jeg aner ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Del Skrevet 25. januar 2017 Lærer stadig vekk nye ord her på kg. Fascinert Anonymkode: 04eaa...1a8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Del Skrevet 25. januar 2017 At du sa det gjorde vondt tok han som et kompliment på at du var fornøyd med størrelsen hans. Jenter liker jo det, at det gjør litt vondt, men det er jo godt samtidig. Kvinner liker også godt menn med god selvtillit i senga. En som vet hva han vil ha og tar det uten spørre om hver minste ting som en femi-mann ville gjort. Anonymkode: b18ae...c25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #6 Del Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At du sa det gjorde vondt tok han som et kompliment på at du var fornøyd med størrelsen hans. Jenter liker jo det, at det gjør litt vondt, men det er jo godt samtidig. Kvinner liker også godt menn med god selvtillit i senga. En som vet hva han vil ha og tar det uten spørre om hver minste ting som en femi-mann ville gjort. Anonymkode: b18ae...c25 Nei det der syns jeg var utrolig uglamorøst. Fyren har jo hatt samboer også, ikke rart hun stakk om det var sånn han holdt på.. Anonymkode: 694d5...f3c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #7 Del Skrevet 25. januar 2017 Gud bedre! Det hørtes ut som fyren jeg akuratt holdt på med.... trodde det skulle bli bedre men etter 5 forsøk ga jeg opp... Anonymkode: a662d...b15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 25. januar 2017 #8 Del Skrevet 25. januar 2017 Huff jeg også har vært borti et par sånne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. januar 2017 #9 Del Skrevet 25. januar 2017 Det er det som ligner mest på runking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #10 Del Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, Herr Heftig skrev: Det er det som ligner mest på runking. Og det betyr at mannen gir fullstendig f i dama da? Har aldri opplevd maken. Til og med one night stands har jo vært rene kjærlighetsromanen i forhold.. Anonymkode: 694d5...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 25. januar 2017 #11 Del Skrevet 25. januar 2017 Hva er pumpe sex for noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #12 Del Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, Frus3rtSjokkiz skrev: Hva er pumpe sex for noe da? Inn og ut, uten noe forplay.. Anbefales ikke. Anonymkode: 694d5...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 25. januar 2017 #13 Del Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Inn og ut, uten noe forplay.. Anbefales ikke. Anonymkode: 694d5...f3c Okei! For en drittsekk som fortsatte selv om du sa fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #14 Del Skrevet 25. januar 2017 Lot du ha slippe til uten forspill? Anonymkode: 04f38...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 25. januar 2017 #15 Del Skrevet 25. januar 2017 Er dette god gammeldags kaninjokking? Uff, savner det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #16 Del Skrevet 25. januar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lot du ha slippe til uten forspill? Anonymkode: 04f38...72c Jeg trodde jo han skulle kose litt.. men plutselig bare kjørte han den inn og jeg sa hva er det du driver med? Fyren er mexicaner..trodde de var kjent for sine elskovs-skills jeg Latino lovers og alt det der. Anonymkode: 694d5...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #17 Del Skrevet 25. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde jo han skulle kose litt.. men plutselig bare kjørte han den inn og jeg sa hva er det du driver med? Fyren er mexicaner..trodde de var kjent for sine elskovs-skills jeg Latino lovers og alt det der. Anonymkode: 694d5...f3c Mexicanere er kjent for å sove. De står opp om morgenen , for så å ta en lur. Anonymkode: 04f38...72c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #18 Del Skrevet 25. januar 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mexicanere er kjent for å sove. De står opp om morgenen , for så å ta en lur. Anonymkode: 04f38...72c Haha serr? Anonymkode: 694d5...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålys Skrevet 26. januar 2017 #19 Del Skrevet 26. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Lå med en fyr som bare kjørte på, uten noe forplay, han hadde kjempestort lem også.. det var kjempevondt! Jeg sa fra men han bare lo. Hva er vitsen? Må si jeg foretrekker litt mer kjærlige menn altså.. Anonymkode: 694d5...f3c Trolig bare et ligg for han. En egoist som fikk tilgang til ditt underliv. Anbefaler å bli litt kjent før sex så er fare for dårlige opplevelser mindre. Kjærlige menn er nok ofte bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maverick* Skrevet 26. januar 2017 #20 Del Skrevet 26. januar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha serr? Anonymkode: 694d5...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå