WubWub Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #41 Del Skrevet 26. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det må være et veldig utrent øye også... Men psykopati og narsissisme skiller seg ut ved at de ikke har empati. De fleste med de andre pf har vel empati? Såvidt jeg har forstått kan man etterhvert bli kvitt eu, men narsissisme har man alltid fordi man mangler empati? Anonymkode: ce012...47c Men jeg har empati - i bøtter og spann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #42 Del Skrevet 26. januar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Men jeg har empati - i bøtter og spann. Nåja. Anonymkode: ce012...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #43 Del Skrevet 26. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nåja. Anonymkode: ce012...47c Slik jeg tenker så er det få - om noen mennesker som har så mye empati og omsorg som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #44 Del Skrevet 26. januar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Slik jeg tenker så er det få - om noen mennesker som har så mye empati og omsorg som meg Skal ikke kommentere på det da. Det er jo ikke uten grunn at du har lenge sagt at du var covert narsissist liksom. Og sikkert ikke uten grunn at du har fått en pf med trekk fra en annen. Anonymkode: ce012...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #45 Del Skrevet 26. januar 2017 12 minutter siden, WubWub skrev: i gamle dager så døde psykisk syke mennesker da de ikke fikk penger til mat eller fikk seg jobb. idag har vi et velferdssystem og helsevesen som er pliktig til å bistå "sånne som meg". det er fordi majoriteten av det norske samfunnet har stemt frem et slikt system. om du syntes det er grusomt at jeg får hjelp av staten - stem på et parti som er imot humanisme! Men hvis "alle" de psykisk syke døde ut oppgjennom historien, hvorfor er det så mange nå? NAV skulle vært kuttet ut. Folk må lære seg å ta ansvar for sitt eget liv. Jeg er ikke interessert i å finansiere late folk som har vondt i viljen. Anonymkode: 35fc0...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #46 Del Skrevet 26. januar 2017 På 25.1.2017 den 15.53, WubWub skrev: Enda en tråd fra den mest oppmerksomsyke personen på KG! Og det sier jo litt. Anonymkode: 3d49a...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #47 Del Skrevet 26. januar 2017 Lurer egentlig helt forferdelig på hvordan wubwub ser ut Anonymkode: 734cf...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #48 Del Skrevet 26. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hvis "alle" de psykisk syke døde ut oppgjennom historien, hvorfor er det så mange nå? NAV skulle vært kuttet ut. Folk må lære seg å ta ansvar for sitt eget liv. Jeg er ikke interessert i å finansiere late folk som har vondt i viljen. Anonymkode: 35fc0...8c1 men da kan du stemme på et parti som er imot velferdsstaten fremfor å syte på internet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #49 Del Skrevet 26. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvis "alle" de psykisk syke døde ut oppgjennom historien, hvorfor er det så mange nå? NAV skulle vært kuttet ut. Folk må lære seg å ta ansvar for sitt eget liv. Jeg er ikke interessert i å finansiere late folk som har vondt i viljen. Anonymkode: 35fc0...8c1 Enda et troll? Gå å legg deg. Ingen er interessert i å høre på den patetiske sytinga de. Anonymkode: ce012...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #50 Del Skrevet 26. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer egentlig helt forferdelig på hvordan wubwub ser ut Anonymkode: 734cf...34c Du kan sende meg en PM så skal du få bilde. Utifra det jeg har hørt av over 30 KG kvinner så er jeg den kjekkeste, vakreste, søteste og flotteste mannen på forumet. Har ingen grunn til å tvile på deres utsagn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 26. januar 2017 #51 Del Skrevet 26. januar 2017 8 minutter siden, WubWub skrev: Du kan sende meg en PM så skal du få bilde. Utifra det jeg har hørt av over 30 KG kvinner så er jeg den kjekkeste, vakreste, søteste og flotteste mannen på forumet. Har ingen grunn til å tvile på deres utsagn Nå vil jeg også se bilde 😄👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #52 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Akkurat nå, Jessica skrev: Nå vil jeg også se bilde 😄👍 send meg pm da Endret 26. januar 2017 av WubWub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #53 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) 8 minutter siden, Jessica skrev: Nå vil jeg også se bilde 😄👍 Bilde sendt Hadde de over 30 damene rett når de snakket om hvor flott jeg er? Endret 26. januar 2017 av WubWub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 26. januar 2017 #54 Del Skrevet 26. januar 2017 3 minutter siden, WubWub skrev: Bilde sendt Du er en vakker mann 😄💙 Og klok som menneske. Jeg liker deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #55 Del Skrevet 26. januar 2017 19 minutter siden, WubWub skrev: men da kan du stemme på et parti som er imot velferdsstaten fremfor å syte på internet Ikke noe konstruktivt svar nei? Tenkte meg det. Anonymkode: 35fc0...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #56 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe konstruktivt svar nei? Tenkte meg det. Anonymkode: 35fc0...8c1 Vel. Du er imot velferdsstaten - det er i din rett til å mene dette. Det har ingen hensikt for meg å prøve forklare deg at humanisme er overlegent egoisme. Du kan som jeg sier stemme på partier som er imot velferdsstaten. Endret 26. januar 2017 av WubWub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #57 Del Skrevet 26. januar 2017 6 minutter siden, Jessica skrev: Du er en vakker mann 😄💙 Og klok som menneske. Jeg liker deg tusen takk for hyggelige ord - jeg liker deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #58 Del Skrevet 26. januar 2017 jeg postet et bilde av meg selv i bildetrådene for 1 år siden under en annen brukerkonto. ingen visste at det var meg men jeg er den brukeren som har fått flest likes på bildet sitt i KG sin historie. over 200 likes fikk bildet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 26. januar 2017 #59 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) 18 minutter siden, Jessica skrev: Du er en vakker mann 😄💙 Og klok som menneske. Jeg liker deg Prøvde å be om bilde, men får beskjed om at WubWub ikke kan motta meldinger? 😵 Ser gjerne bilde om jeg får Endret 26. januar 2017 av ♥Missy♥ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 26. januar 2017 #60 Del Skrevet 26. januar 2017 3 minutter siden, ♥Missy♥ skrev: Prøvde å be om bilde, men får beskjed om at WubWub ikke kan motta meldinger? 😵 Jeg å fikk beskjed om det. Synd det @WubWub. Da fikk du ikke se bilde av meg 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå