WubWub Skrevet 27. januar 2017 Forfatter #81 Del Skrevet 27. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bevis det! Anonymkode: 94f31...7ef Vi kan jo også spørre andre. @Belbus : Hvem er den kjekkeste mannen på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 27. januar 2017 #82 Del Skrevet 27. januar 2017 Den kjekkeste mannen her er uten tvil WubWub. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 27. januar 2017 Forfatter #83 Del Skrevet 27. januar 2017 2 minutter siden, Belbus skrev: Den kjekkeste mannen her er uten tvil WubWub. Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nastine Skrevet 27. januar 2017 #84 Del Skrevet 27. januar 2017 Kan bekrefte jeg også kjekk og pen mann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 27. januar 2017 Forfatter #85 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) 5 minutter siden, Nastine skrev: Kan bekrefte jeg også kjekk og pen mann 1 Endret 27. januar 2017 av WubWub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #86 Del Skrevet 27. januar 2017 34 minutter siden, WubWub skrev: Jeg har akkurat bevist det. Arabella, Missy og Jessica talte på mine vegne. Om du vil ha bilde av meg så må du sende meg en PM. Nei, jeg vil ikke. Jeg liker jeg det du skriver noen ganger, men mister så fort respekten for pene folk (fordi jeg er veldig primitiv) så better not i fall det er sant. Tror på det. Selv om du teoretisk sett kan du ha mange alterego og ikke sende bilde av deg selv. Men hvis du er så pen, hvorfor mener psykologen din at du narsissist og ikke bare realist? (Ikke spydig ment) Jeg lurer på forskjellen. Anonymkode: 94f31...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 27. januar 2017 Forfatter #87 Del Skrevet 27. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg vil ikke. Jeg liker jeg det du skriver noen ganger, men mister så fort respekten for pene folk (fordi jeg er veldig primitiv) så better not i fall det er sant. Tror på det. Selv om du teoretisk sett kan du ha mange alterego og ikke sende bilde av deg selv. Men hvis du er så pen, hvorfor mener psykologen din at du narsissist og ikke bare realist? (Ikke spydig ment) Jeg lurer på forskjellen. Anonymkode: 94f31...7ef man kan være pen til tross for at man er borderline eller narsissist. vi ser ikke ut som monstre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #88 Del Skrevet 27. januar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: man kan være pen til tross for at man er borderline eller narsissist. vi ser ikke ut som monstre Det var ikke det jeg mente: jeg lurte: hvis man sier man er pen og smart og er pen og smart, er man narsissist da? Anonymkode: 94f31...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 27. januar 2017 Forfatter #89 Del Skrevet 27. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var ikke det jeg mente: jeg lurte: hvis man sier man er pen og smart og er pen og smart, er man narsissist da? Anonymkode: 94f31...7ef Nei. Selvtillit er et sunnhetstegn. Det er derimot et sykdomstegn om man tror at man er flottere enn man egentlig er. Noe som ikke gjelder i mitt tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #90 Del Skrevet 27. januar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Nei. Selvtillit er et sunnhetstegn. Det er derimot et sykdomstegn om man tror at man er flottere enn man egentlig er. Noe som ikke gjelder i mitt tilfelle. Ok, jeg tror jeg skjønner det nå. Anonymkode: 94f31...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 27. januar 2017 Forfatter #91 Del Skrevet 27. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg tror jeg skjønner det nå. Anonymkode: 94f31...7ef Fint for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå