Gå til innhold

Avlyse USA-turen? Muslimsk familie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger egentlig tur til Orlando med familien, men nå vet jeg ikke om jeg tør.. jeg er redd vi blir nektet innreise og jeg er redd for ubehagelig opplevelse på flyplassen i USA...

Hadde du reist eller avlyst?

Anonymkode: eec4f...bb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reis.  Ikke la de vinne. 

• Liker 6
Skrevet

Reis heller til et annet sted! Ingen vits å støtte dette landet etter at de har valgt en slik klovn til sin president.

• Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, Orientalsk skrev:

Reis heller til et annet sted! Ingen vits å støtte dette landet etter at de har valgt en slik klovn til sin president.

For så vidt sant.  F. Eks disney Tokyo 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Planlegger egentlig tur til Orlando med familien, men nå vet jeg ikke om jeg tør.. jeg er redd vi blir nektet innreise og jeg er redd for ubehagelig opplevelse på flyplassen i USA...

Hadde du reist eller avlyst?

Anonymkode: eec4f...bb8

Nå er det borgere fra 5 spesefikke land det er snakk om. Iran, Irak, Somalia, Jemen og Syria Trump vil nekte å gi visum til. Som norsk borger vil det være helt irrelevant om du er muslim, kristen, jøde, hindu, agnostiker, humanetiker eller hva det nå måtte være. Det skal ikke skape noen problemer med å komme inn i USA, forutsatt at dere oppfyller kravene for å få godkjent ESTA.

• Liker 11
Skrevet
9 timer siden, Orientalsk skrev:

Helt enig!! Mange andre flotte land  å velge

Anonymkode: 929a9...24d

• Liker 4
Skrevet

Det er bare han trumpetitrumpen som holder på, er ikke noe fare for dere og dessuten er dere jo norske. 

Gjest Elseby13
Skrevet

Det er jo tydelig at han bygger opp mot et totalt forbud mot muslimer som skal reise inn. Jeg reiser IKKE til USA i år.

Skrevet

Jeg er enig med mange her, ville reist et annet sted. Selv om det sitter langt inne å ta en slik avgjørelse... Det er helt på trynet, egentlig :-(

En ferie skal være noe man koser seg med å planlegge, det skal være avslapping. Man skal IKKE stresse med å tenke på hva som skjer på flyplassen når dere lander, eller andre potensielle ubehageligheter. Spesielt når dere reiser med barn. Det er så uforutsigbart i USA nå.

Ta pengene deres og støtt et annet reisemål i stedet. Det finnes mange andre fine steder å reise til!

Anonymkode: 39144...a02

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta pengene deres og støtt et annet reisemål i stedet. Det finnes mange andre fine steder å reise til!

Malmø for eksempel.

Anonymkode: b0276...e0d

• Liker 11
Gjest Else-Britt
Skrevet
2 timer siden, Elseby13 skrev:

Det er jo tydelig at han bygger opp mot et totalt forbud mot muslimer som skal reise inn. Jeg reiser IKKE til USA i år.

Hvor får dere disse tingene fra, egentlig? 

Skrevet

Har dere ikke norske pass da? Hva er problemet? Så lenge visumet er ok, så er det ingenting å utsette. 

Men det hadde jo blitt noe overskrifter verden rundt med "Norsk familie nektet innreise på grunn av religion" 

• Liker 1
Skrevet

HAHAHAHA!  Herregud folkens!   Å ikke reise til Tyrkia feks, dette kan jeg forstå.  Men å ikke reise til USA med norsk pass fordi dere er muslimer?  Du vet at Norge er samme størrelse som California - 1 av 50 stater i USA? Mange steder du kan reise uten problem.  

MEN- om du går rundt i hijab/burka og mannen i full islamsk kostyme får du nok mer problemer med diskrimerende hatfulle folk som synes de kan være stygg uten konsekvenser nå en at du får ikke lov å dra hjem igjen.   

Anonymkode: 9b67e...80c

• Liker 4
Skrevet
23 timer siden, Silfen skrev:

For så vidt sant.  F. Eks disney Tokyo 

Japanere er heller ikke særlig begeistret for muslimer. USA følger bare etter i å ha forstått det.

Anonymkode: f7dc3...25c

• Liker 2
Skrevet

Reis og kos dere 😊

Skrevet
23 timer siden, Orientalsk skrev:

Jeg foreslår Saudi Arabia. Rene paradiset. Faktisk forbudt med andre religioner der. Muslimers drømmedestinasjon. Jeg har vært der ved flere anledninger selv, men det var definitivt ikke stedet for meg. Men som sagt et paradis for Muslimer, de tilbyr mye bra underholdning, bl.a offentlige halshugginger og piskinger. Men vær litt obs på at damer ikke har lov til å sykle der.....

Anonymkode: b35f9...b0a

• Liker 8
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så for å dokumentere din mening henviser du til "fake-news"? Litt av en støtte du får der altså

Anonymkode: f7dc3...25c

Reuters er da et anerkjent nyhetsbyrå? Er det blitt sånn at alt man ikke liker er fake-news?

Anonymkode: 01a02...f71

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...