Gå til innhold

På ferie med tenåringsgutt (14 år)

nina alice

Anbefalte innlegg

Har lovet min kjære sønn en reise til våren - vi to sammen.. men tror en sydentur vil bli kjedelig.

Er det noen som har erfaring med hva som vil gøre suksess?

Jeg er selv glad i moro og spenning, så det skal ikke stå på meg iallefall :ler:

Hadde tenkt turen skulle vare 7-10 dager og ikke være så altfor kostbar... (må reise helt fra Lofoten..sukk..)

Mvh mamma Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med London da? jeg liker ikke byen, en har ikke hørt om den fjortissen som ikke gjør det...Full fart hele dagen, det nyeste innen street-wear, det hippeste og det mest trendy på alle måter! Det er ikke så syrt heller (å reise dit) Men vær forberedt på at det er sinnsykt dyrt å bo der og å være der... Alt er dyrere i London enn i alle andre engelske byer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Stockholm og fornøyelsesparkt? Stockholm er en flott, moderne og spennende by, og en dag eller to i berg-og-dal baner bør være midt i blinken for en gutt i den alderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hva dere liker; shopping, kultur, teater, bading/soling osv. Det er jo stor forskjell på storbyferie, badeferie og opplevelsesferie med f.eks. fjellklatring, dykking eller rafting. København eller Gøteborg behøver ikke å være så dyrt. Man kan finne ganske billige overnattingssteder i London også. Men en sydenferie behøver heller ikke å være kjedelig! De fleste reiseselskapene arrangerer ulike utflukter, og man kan dra på båttur, hai-/delfinsafari, dykke, surfe, opplevelsestur med leiebil, dyrepark, badeland osv i tillegg til å være på stranda. Men igjen, det kommer an på hva dere er ute etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja, nå er det om å gjøre å finne en kombinasjon som han synes om, sol+varme+aktiviteter=vellykket :ler:

Så jeg får prøve å bla i en sydenkatalog.

Takk for svar og tips!

Hilsen nina alice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyhopping i Hellas (etter mai)!! Mine foreldre dro med seg min fetter på 16 på dette, og han storkoste seg. Fikk være med å plukke ut øyer og steder han ville dra, blir det for kjedelig kan man dra videre. Har selv vært i juni, og da var et deilig og varmt, også i vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...