Gå til innhold

Er du lykkelig...?

Sandy

På en skala.. Hvor lykkelig er du?  

1. 1. På en skala.. Hvor lykkelig er du?

• 2
      7
    • 1
      1
    • 3
      2
    • 6
      18
    • 5
      24
    • 4
      15

Anbefalte innlegg

Oj, ser ut til at jeg brått ble enda lykkeligere gitt. Og det er ikke jobb eller leilighet jeg har fått siden i går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TIHI. Takk takk. Har nok klart å spre det over de fleste sidene her snart. Men så er det dagens viktigste nyhet også, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så koselig :D

Får nesten lyst på en liten en selv og. . . . .

Men venter nok litt, tror jeg.

Har du regnet ut terminen ennå, sån cirka ?

Prøvd lenge ?...

Kos deg (dere)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette er kanskje feil side. Men forresten er jo dette en brennaktuell sak, da. Dette var 3. prøvemåned, og termin blir vel tidlig april, mellom 9. og 13. tenker jeg. Toooo uker til jeg skal til legen. Alt for lenge å vente på "endelig bekreftelse". Har jo en test til jeg kan ta...

Nei, nå skal jeg ikke spore av dette temaet lenger.

Men JAAAA, jeg ER LYKKELIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Jøss.......hva er lykkelig??????? Dette må jeg ha hjelp til definere.

Har fått spørsmålet maaaange ganger, men ikke kunne gitt svar.

:sjokk:

OK........ er lykkelig underforstått med at man er forelska, har en herlig type og alt liksom går i vår favør?

Hva er man om man har kranglet med kjæresten, regningene strømmer på og kontoen er overtrekkt. :x

Jeg setter det nok på spissen nå, men hva gjør vel det. :tunge1:

~~MARA~~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 5 på meg.

Jeg har vel alltid ment at livet er hva man selv gjør det til, men etter at jeg begynte å leve etter det, har det bare blitt bedre og bedre.

Kan ikke komme på noe konkret som mangler i livet mitt, men har en del mål ang personlig utvikling som enda ikke er nådd. Så det er vel kanskje det som "mangler"

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en litt uklar definisjon her egentlig, ja.

Selv har jeg blitt velsignet med et veldig lyst sinn, av typen som ser mulige muligheter (dvs. muligheter jeg ikke engang trenger å gripe for å bli glad av dem) overalt. Dermed ser jeg meg selv som lykkelig, samme hvordan omstendighetene er.

(Bortsett fra et par perioder da jeg absolutt ikke var lykkelig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KLIPS: Du tar ordene ut av munnene min. Nesten som jeg skulle ha sagt dem selv.

Vi er vel egentlig ganske like der, tror jeg. Jeg kan bli kjempeglad og få overskudd bare av å kjøpe en blomst, se at hundene mine har husket det jeg lærte dem dagen før eller at mannen min gir meg en goood klem.

(det gjør han ofte :oops: )

Som du skjønner........ det skal ikke mye til for å glede et barnehjerte :hoho:

Er i kjempehumør og varmen plager meg ikke (28.4 grader)

~~MARA~~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert jente og vert lykkelig i 3 uker, og har en til.Da må jeg tilbake i manneklær og jobb, og da blir jeg nok ulykkelig igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke lykkelig. :cry:

Mange faktorer spiller inn, men jeg er ikke lykkelig i mitt liv. Stress, mas og kjas. Strever i jobben men sjefen blir aldri fornøyd. Det mases om resultater hver eneste dag og man sliter og sliter og aldri blir det bra nok. Og hjemme.... huset flyter med rot, ingen hjelper. Jeg har bare 24 timer i døgnet og når man skal jobbe i 8 av dem og holde 3 unger + en samboer med mat og rene klær da blir det slitsomt. Økonomien er helt ræva og jeg sitter fast i et liv jeg ikke vil ha! Jeg er IKKE lykkelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg endte også på en 5`er. Jeg har en praktfull datter, og en mann jeg elsker, en jobb jeg stortrives med, og en fin lejlighet.

Hva mer kan jeg vel ønske meg? Men så er jeg heller ikke premenstruell i dag...

For er jeg det, synes jeg ikke det hele er så lyst, lenger... Da blir jeg eksplosiv og mistroisk, og selvtillitten falder pladask. Da er jeg nok nede på en 2´er et par dagers tid...

Og - Helt Lykkelig, kan man virkelig bli det...??

Til deg Bitch.

Kanskje det ville være en god idé å finne ut hva du vil med ditt liv? Vi er alle ansvarlige for det liv vi velger å leve (kan være harde fakta).

Hva med å stille noen krav til dem du lever sammen med? Det er Ikke rimelig at alt hjemme henger på deg.

Og kanskje det er på tide å søke andre stillinger...?

Håper det beste for deg.

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg er lykkelig, har en kjæreste jeg er kjempeglad i, har nettopp kjøpt ny leilighet, reiser snart på ferie, så alt er bra for tiden! Har ikke fast jobb, så det trekker kanskje ned litt, men det er ikke den verste tiden i året å være uten jobb da, når det er over 20 grader vær dag i Trondheim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venus, ikke innlogget

:P

Ender nok på en 5ér tipper jeg !!!

Men det hender jeg er nede på 1, 2, 3, og 4 også... Men det varer aldri så lenge.

En sjelden gang er jeg oppe på 6 også, men disse dype daler og høye topper varer sjelden så lenge. Flyktige øyeblikk av lykke i blant. Eller en liten flyktig depresjon. Reiser meg opp igjen, og går videre.

Men jeg er som regel glad, positiv, blid og fornøyd, med en deilig følelse inni meg, så jeg kvalifiserer nok til en 5ér antar jeg !!!

Lykkelige Venus. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke si at jeg er så lykkelig. :(

Savner eks samboern min. Han fant ut at han ikke ville bo sammen med meg alikvel og vi som bare hadde bodd sammen et par mnd.

Hvorfor flytter man sammen med noen når man innerst inne vet at det ikke kommer til å fungere?

For et år siden var jeg gravid men mistet etter 6 uker. :cry:

Så jeg er langt fra lykkelig.

Men det er jo bare jeg som kan gjøre noe for at jeg skal ha det bra. Prøver men det er så forferdelig vanskelig. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...