Gå til innhold

Er du lykkelig...?

Sandy

På en skala.. Hvor lykkelig er du?  

1. 1. På en skala.. Hvor lykkelig er du?

• 2
      7
    • 1
      1
    • 3
      2
    • 6
      18
    • 5
      24
    • 4
      15

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm - men kva går skalaen frå og til? Frå lykkeleg til trist, eller trist til lykkeleg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet med at 1 var minst lykkelig og 6 mest lykkelig.

Endte på 5 jeg! Er stort sett kjempelykkelig, men det er jo ting jeg gjerne skulle endret eller forbedret da.

Jeg har god økonomi, snill samboer, et pent hjem og verdens snilleste hund! Hva mer kunne jeg ønske mer?

En morsommere jobb og mer tid til venner kanskje!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akuratt nå kommer mitt liv på 4

Det er ikke så veldig spennende må jeg si..

sukk.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte også på 5.

Er lykkelig, men mangler det lille ekstra for å kunne definere meg som super-lykkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er super lykkelig!!!! Snart gift, snart nytt hus og snart ferdig utdannet!

Bare et barn som mangler men jobber på føde/barsel avd så får mer enn nok av barn der, og det er deilig og slappe av hjemme uten barneskrik.

Når kommer motbakken?? Ikke år håper jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ender opp på 4 1/2 jeg :-?

Har fortsatt masse ting jeg har lyst til å utrette! Så om et par år er jeg -forhåpentligvis- superlykkelig!

Men så er nå livet ganske så uforutsigbart (heldigvis) så alt kan jo skje..

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

3 på meg!! Aldri vært superlykkelig (eller jo til tider når det skjer små gøye ting jeg gleder meg over! Som jeg f.eks blir når tantebarnet blir født nå når som helst :D ). Life is a rollercoaster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5- veldig lykkelig! :D

Jeg har en flott samboer, stabil økonomi, en grei leilighet og venner og familie!

Men, mangler liksom "det lille ekstra".... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superlykkelig...

Har hatt ei fantastisk helg på hytta sammen god-gutten min, og er så forelska at jeg bare går rundt å smiler hele dagen... Skal mye til for å ødelegge mitt gode humør nå ja... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart kommer kjæresten min hjem til meg igjen, og da ender jeg vel opp på 5,9 tenker jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så fornøyd med livet mitt.Føler at jeg har så masse å gjøre,så masse å prøve.I sommer har jeg ikke gjort noe annet enn å krangle med forelderene mine og broren min.De begynner å kjefte for hver minste ting.Får heller ikke lov til å gå ut fordi de er redd for at jeg skal finne på noe tull.Har så mye å gjøre men får ikke lov til å gå ut.Og jeg kommer heller ikke til å finne på noe tull heller men hjelper det.De syns at det er sent når klokken er 10.Har veldig rare foreldere jeg.Har prøvd å snakke ut med dem mange ganger.Men det hjelper ikke.Så det forklarer vel saken om at jeg ikke er så fornøyd med livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

føler at jeg ikke lever for helgen, ferien, fremtiden, men for akkurat her og nå. det må vel være et tegn på at man er ganske så tilfreds. er gift med en deilig mann, har gode venner og familie.

hadde jeg hatt fast jobb og egen leilighet ville jeg nok ha følt meg tryggere og enda mer lykkelig.

og den dagen jeg blir gravid er jeg nok 100% lykkelig :D

men ikke absolutt hele tiden, det tror jeg ikke er menneskelig mulig. er født med et lyst sinn og er derfor lykkelig mye av tiden uansett omstendigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superlykkelig, selv om jeg mangler en fast jobb (er vikar) og at mannen i mitt liv har blitt alt-forkjøla etter at vi kom hjem fra bryllupsreise. Jeg håper bare at jeg ikke blir like dårlig som han - det har jeg ikke tid til.

Jippi - nå skal jeg snart hjem og pleie elsklingen miiiin!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte på en 6`er :)

Er nygift med verdens deiligste mann, bor i nytt hus , har god økonomi, prøver å bli gravid...... Hva mer kan man ønske seg da?

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig lykkelig. Er gift med er herlig mann, bor i et hus vi har bygget selv, fast jobb som jeg trives i og som gir meg bra med penger.

Gode venner og mange morsomme reiser og fester i sikte.

Det jeg må bli flinkere til er å ikke stresse fullt så mye.

På din skala vil jeg da si 5,8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...