Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 Nå er jeg ferdig med julegavene for i år! Mange her inne skriver at det er endel av førjulshyggen å kjøpe inn gavene, så de vil ikke være ferdige for tidlig. For meg ligger det mye juleglede i å pakke inn gavene :-) Jeg setter av god tid, julemusikk og stearinlys og gløgg og julesnask hører med. Så pakker jeg og samboer inn gavene nøye og pertentlig. Bruker litt penger på sløyfer, bånd, gaveesker og pent papir, og hjemmelagede fine julekort med personlige hilsninger på. Noe av det fineste å være med på, er tradisjonen med å kjøre rundt og levere pakkene til famile og venner i nærheten lillejulaften/julaften! ÅÅhhh! Gleder meg til juuuul! :oops:
aline Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 setter ikke av mye tid til det, men synes det er viktig at pakkene ser ordentlige og fine ut, og gjerne med ett personlig preg på. Hjemmelagde til-fra kort har jeg store vyer om hvert år, noen blir det, andre blir ferdige. kjøper ikke det billigste båndet og innpakningspapiret, selv om det heller ikke er det dyreste. Kjøper det jeg synes er finest rett og slett.
ella.P Skrevet 6. desember 2004 #3 Skrevet 6. desember 2004 Bruker litt tid på innpakking og koser meg det - syns det er litt stas med litt personlig preg. Gjerne litt hjemmelaga kort, litt ekstra pynt på pakker til barna og tantebarn. Skal jo "glitre" litt når det er jul :-)
Gjest Raga Skrevet 6. desember 2004 #4 Skrevet 6. desember 2004 Innpakningen er jo halve moroa ved å gi gave. Jeg sier alltid nei takk når de i butikken spør om de skal pakke det inn. Synes også gaven blir mer personlig og kreativ, når jeg gjør det selv.
Chiquita Skrevet 6. desember 2004 #5 Skrevet 6. desember 2004 Jeg har en slags "mani" om at alle gavene som skal til samme familie har forskjellig gavepapir. Jeg synes det ser så koselig ut når det er masse forskjellig gavepapir under treet, så jeg pakker aldri inn gaver som skal innenfor samme familie i samme papir. Så her jeg sitter nå har jeg alle julegavene bak meg - ferdig pakket, og det ser kjempekoselig ut, synes jeg... Elsker å pakke julegaver!
Gjest MrsL Skrevet 6. desember 2004 #6 Skrevet 6. desember 2004 Jeg har en slags "mani" om at alle gavene som skal til samme familie har forskjellig gavepapir. Jeg synes det ser så koselig ut når det er masse forskjellig gavepapir under treet, så jeg pakker aldri inn gaver som skal innenfor samme familie i samme papir. Så her jeg sitter nå har jeg alle julegavene bak meg - ferdig pakket, og det ser kjempekoselig ut, synes jeg... Elsker å pakke julegaver!
Arkana Skrevet 6. desember 2004 #7 Skrevet 6. desember 2004 Ja, å pakke inn gavene er halve moroa. Jeg ser etter fint gavepapir og pynter pakken med både det ene og det andre.
Gjest Lilleulv Skrevet 6. desember 2004 #8 Skrevet 6. desember 2004 Jeg er så dårlig til å pakke inn. Alle mine gaver ser ut som matpakker...
Gjest Sukkerert Skrevet 6. desember 2004 #9 Skrevet 6. desember 2004 Jeg synes også det er kjekt å pakke inn. Føler det er litt viktig også. Det blir mer spennende sånn. Gaven til kjæresten i fjor pakket jeg inn i gråpapir med en stor rød tøysløyfe rundt. Det var en stor eske, og den så veldig spennende og litt som pakkene de gir hverandre i 'Donald' og på film.
Samantha Skrevet 6. desember 2004 #10 Skrevet 6. desember 2004 Jeg er så dårlig til å pakke inn. Alle mine gaver ser ut som matpakker... Mine og.... :cry: Greit nok at eg ikkje er spesielt flink til sånt, men det skal og seiast at eg alltid stressar med det på julafta, i smug for resten av familien...
monja Skrevet 6. desember 2004 #11 Skrevet 6. desember 2004 Jeg har en slags "mani" om at alle gavene som skal til samme familie har forskjellig gavepapir. Jeg synes det ser så koselig ut når det er masse forskjellig gavepapir under treet, så jeg pakker aldri inn gaver som skal innenfor samme familie i samme papir. Så her jeg sitter nå har jeg alle julegavene bak meg - ferdig pakket, og det ser kjempekoselig ut, synes jeg... Elsker å pakke julegaver!
Catus Skrevet 6. desember 2004 #12 Skrevet 6. desember 2004 Jeg er så dårlig til å pakke inn. Alle mine gaver ser ut som matpakker... Mine også! Derfor blir jeg alltid glad når de i butikken spør om de skal pakke inn for meg.. :oops: Huff, hvorfor arvet jeg pappas ti tommeltotter i steden for mammas kreativitet og finesse?
Grooo Skrevet 6. desember 2004 #13 Skrevet 6. desember 2004 Tja... Er nøye med noen pakker og slenger på papiret på andre. Kommer litt ann på om gaven skal overrekkes personlig og kanskje ligge framme litt (eks hvis jeg skal levere den til ei venninne) eller om det er noe som bare havner rett under juletreet på julaften og vil bli åpnet med en gang av en av de som får flest gaver hos oss.
Glossy Skrevet 6. desember 2004 #14 Skrevet 6. desember 2004 Enig med mange her; innpakkingen er halve gøyen. i tillegg har jeg hatt for vane å prøve å få alle pakkene mine i samme gavepapir. Da ser en liksom på julaften hvem som kommer fra oss. Synes det er litt koselig og jeg
Philosophia Skrevet 6. desember 2004 #15 Skrevet 6. desember 2004 Ja, jeg er nøye på å pakke inn gavene. Men i motsetning til andre her bruker jeg kun en type papir, synes det blir finest.
*SOL* Skrevet 6. desember 2004 #16 Skrevet 6. desember 2004 ...var på parfymeri i dag og kjøpte eyeliner fra den minste til den største. Spurte om de ville pakke den inn i gavepapir. Jada sa butikkdama. Da hun var ferdig var den krølla inn i et gullpapir. Jeg var frekk nok til å få mast meg til sløyfe og til fra lapp. Er i butikk selv og hadde med en selvfølge slengt på begge deler uten at noen måtte spørre om det først. Er og nøye med innpakkinga på gavene men synes det er greit at de pakker det inn for meg på plasser der de pleier å gjøre det. Innpakking har en del med service og gjøre!...
Gjest baby-E Skrevet 6. desember 2004 #17 Skrevet 6. desember 2004 Jeg bruker laaang tid på å pakke inn! kan sitte i timesvis! Elsker å sitte og kose meg med det. Bruker nok en del hundrelapper på innpakningspair o.l før jul! Elsker å gi bort pakker som ser delikate ut..også før man pakker de opp
-Fisken- Skrevet 7. desember 2004 #18 Skrevet 7. desember 2004 Jeg bruker laaang tid på å pakke inn! kan sitte i timesvis! Elsker å sitte og kose meg med det. Bruker nok en del hundrelapper på innpakningspair o.l før jul! Elsker å gi bort pakker som ser delikate ut..også før man pakker de opp Samme her
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #19 Skrevet 7. desember 2004 Ja, jeg er nøye, men jeg bruker ikke de glansede, fargerike papirene. Jeg foretrekker gråpapir eller vanlig papir som kan resirkuleres etterpå. Så pynter jeg heller med silkebånd, granbar, påmalte motiv etc.
Arwen Skrevet 7. desember 2004 #20 Skrevet 7. desember 2004 Er og nøye med innpakkinga på gavene men synes det er greit at de pakker det inn for meg på plasser der de pleier å gjøre det. Innpakking har en del med service og gjøre!... Ja, men desverre blir mange kunder sinte hvis vi i de verste periodene ikke pakker. Kjedelig at alle må vente fem minutter ekstra i kø fordi noen absolutt skal ha pakket inn. Jeg pakker inn selv hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå