Supersnupp Skrevet 26. juli 2002 #1 Del Skrevet 26. juli 2002 Er kjempefornøyd med meg selv for jeg har ENDELIG fått langt hår! Nå er derimot flisa snudd og jeg aaaaner ikke hva jeg kan gjøre med det. Sikker masse uante muligheter, men jeg har altså aldri hatt langt hår før og er super-kjedelig med forskjellige frisyrer. Blir liksom løst eller hestehale og that's it! Ønsker meg tips om ENKLE frisyrer jeg kan fikse selv, helst hverdags og 'småpent' - de helt store anledninger tror jeg jeg betaler for! Har blondt hår til midt ned på ryggen, lang pannelugg, pittelitt skråklipt inn mot ansiktet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 26. juli 2002 #2 Del Skrevet 26. juli 2002 Hei Det hørtes nesten ut som om du beskrev håret mitt, så denne må jeg bare svare på. Noe jeg har 'oppdaget' i sommer er å lage bølger i håret på en enkel måte. Når håret ennå er fuktig tvinner du håret i små porsjoner også fester du hver hårmengde med vanlige hårnåler. Etter at håret er tørt (gjerne spray det litt også), tar du nålene ut. Da har du fått en beach-look med grove bølger i håret. Skikkelig lekekrt og ikke rent lite sexy heller. Ellers er det ikke så vanskelig å sette opp håret på seg selv, start med å sette håret opp med en strikk hvis du synes det er vanskelig å sette alt opp med hårnåler og klyper. Det er bare å sette håret opp i tilfeldige retninger så ser det litt villt og kult ut. Ellers kan du føne en utover vipp nederst, eller føne håret innover, du kan også føne inn volum i håret (snu hodet opp-ned og føn ivei). Du bør imidlertid begrense føningen for det sliter mye på håret. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå