AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #41 Del Skrevet 25. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Hvis dere skal ha fler barn får du finne deg en annen mann å få barn med. se på han da? Han er altfor gammel og sliten for flere unger" Anonymkode: a47dc...f3b Hvis du* skulle det stå Anonymkode: a47dc...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #42 Del Skrevet 26. januar 2017 Ekssvigermor: "Lene var ei skikkelig trivelig jente! Syns det er så trist at det ble slutt mellom dem. Syns ikke du?" "Jeg har mer kontakt med ekskjærestene hans enn jeg har med deg. Men det gjør meg ikke så mye!" "Skal du være på besøk her så ofte, så kan du vel begynne å gjøre husarbeid og!" Eksavigerfar: "Send utlendingene hjem!! Og du kan faen bare være med dem! Du som elsker dem så mye!!" Jeg jobbet som frivillig på asylmottak. Nåværende svigerfar: "Kom ikke her og tro at du vet noe! Du er 40 år yngre enn meg!!" Vel, jeg vet at de ikke snakker meksikansk i Mexico for eksempel. nNværende svigermor er helt nydelig 😊 Og sønnen slekter heldigvis på henne. Anonymkode: 373eb...92d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 26. januar 2017 #43 Del Skrevet 26. januar 2017 På 1/25/2017 den 8.37, AnonymBruker skrev: Mulig ikke noe som var blitt sagt direkte til meg, men alle vennene til eks svigers så veldig ned på meg. Hvis jeg møtte de i butikken med atbeidsklær så fikk jeg sympatiblikk etterfulgt av "jobber du nå da?" Kun en periode på 6 mnd var jeg ikke i jobb, i en alder av 18 liksom. Husker svigermor med alle blandet seg inn i jobben min. Først mente hun at det var FLAKS at jeg fikk den jobben, ikke noe med meg som person eller erfaringer liksom, kun flaks. En gang kommenterte jeg at jeg hadde vondt i ryggen og dagen etter ringte hun og sendte meldinger i et. Så fikk jeg sint melding fra min samboer som lurte på hvorfor jeg ikke svarte moren hans. Måtte da gå på do for å kunne sende tilbake at jeg tar vanligvis ikke tlf når jeg er på jobb, jeg er ferdig kl 17 kan ringes da. Fikk mega surt svar fra svigermor i at hun kunne jo ikke vite om jeg var på jobb da jeg hadde vond rygg dagen før. Nei nettopp sa jeg til henne, du kunne ikke vite så slutt å anta. Jeg jobber fulltid med veldig lite fravær og nå har jeg vondt i ryggen fordi vi er altfor få voksne på jobb. Hun måtte alltid anta det verste om meg. Anonymkode: d2fc7...f77 Hun var vell den typen som med engang hun fikk høre at du var dårlig i ryggen ringte rundt til alle vennene sine og sa du hadde sykemeldt deg allerede osv osv? Haha det er så typisk noen kvinnfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #44 Del Skrevet 27. januar 2017 Syns det er så trist å lese om dårlige forhold med svigerforeldre. Mine svigerforeldre har aldri sagt noe stygt til meg, men jeg har hatt uenigheter med dem. Men våre uenigheter er mer av den typen uenigheter som barn og foreldre får. Veldig "mor-datter/far-datter" forhold. Slik det bør være i mine øyne :-) Anonymkode: c3ee8...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #45 Del Skrevet 27. januar 2017 "Jeg TÅLER IKKE xxxx (navngitt parti sine velgere)!!" (Strengt tonefall.) Jeg er og har alltid vært ganske tydelig på hvor jeg står i mange saker, så både hun og resten av den familien burde skjønt at jeg er en av de som stemmer på det partiet! Slet kraftig med å ikke begynne å krangle med henne da! Anonymkode: 74eb1...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #46 Del Skrevet 27. januar 2017 På 25.1.2017 den 20.05, AnonymBruker skrev: Minst like frekt mot eksen min som mot meg, men jeg tror historien teller likevel. Svigermor leide inn en prostituert til eksen min natta før bryllupet vårt, og hadde "ordnet istand" sin egen dobbeltseng (!!!) for "paret". Hun overrakte denne "gaven" med ordene "Jeg håper du har vett på å droppe AnonymBruker nå når du ser at du har andre og bedre alternativer." Anonymkode: 65bbe...835 Omg! Dette må være det verste jeg har hørt 😱 Personlig har jeg ikke opplevd så mye vond, eller de prøver jo desperat til å få meg og min kjære til å ikke flytte 20 min bort fra dem. Vi bor på hans hjemsted nå, men etter 6 år hvor jeg ikke trives skal vi flytte. Det var en kommentar "hun prøver jo å bestemme alt, kjører over hodet på deg og du får ikke bestemme noe". Ærligtaøt jeg flyttet hit for han ikke ville flytte, og prøvd i 6 år. Han har ikke kjempe lyst å flytte men har gått med på det. Så deres håndtering av denne situasjonen har gått innpå meg da, det er nok sagt mye stygt om hun som vil flytte til forferdelige og stygge *******, isteden for å bo i elskverdige og flotte ******. 😂 Anonymkode: f47d5...d97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutte Skrevet 27. januar 2017 #47 Del Skrevet 27. januar 2017 22 år siden jeg kom inn i svigerfamilien og enda har de ikke sagt noe som har såret meg. Heldig med svigers sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serana Skrevet 27. januar 2017 #48 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Svigerfar døde før jeg ble kjent med han, og svigermor har aldri sagt noe stygt om meg, men vi har i grunn ikke et forhold til hverandre. Min svigerinne kom derimot med en fin uttalelse en gang: hun ønsket at broren (som altså er min ektemann) aldri hadde truffet meg eller blitt sammen med meg. Dette kom fram fordi hun var furten over at han "aldri" hadde tid til å henge med henne, og av en eller annen grunn var det min feil. Jeg har ikke peiling på hvorfor det var min feil, men jeg kan tenke meg det er fordi mannen min noen ganger gir tankeløse unnskyldninger og kommer med hvite løgner for å slippe mas og kav, og da kan han finne på å dra meg inn i det fordi han ikke kommer på noe bedre. Det var ikke jeg som var problemet her da, det var heller det at han ikke orket å tilbringe tid med henne fordi hun er ekstremt utrivelig å være med over lengre tid. Men ja, kjekt å høre da. Endret 28. januar 2017 av Serana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #49 Del Skrevet 28. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: "Jeg TÅLER IKKE xxxx (navngitt parti sine velgere)!!" (Strengt tonefall.) Jeg er og har alltid vært ganske tydelig på hvor jeg står i mange saker, så både hun og resten av den familien burde skjønt at jeg er en av de som stemmer på det partiet! Slet kraftig med å ikke begynne å krangle med henne da! Anonymkode: 74eb1...70e Den har jeg fått også Anonymkode: ac6e9...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 28. januar 2017 #50 Del Skrevet 28. januar 2017 På 25.1.2017 den 6.34, AnonymBruker skrev: Lenge siden, og ble ikke sagt til meg, men om meg, av eksens mor. Av en eller annen grunn hadde han en diskusjon med søstern sin, hvor det endte med krangling, og eks "svigermor" som skrek at "hvorfor er du sammen med Heidi, hun er ikke engang jomfru"........øhhhh ok, men sønnen hennes, min eks, var den eneste jeg hadde hatt sex med. Anonymkode: 6f126...501 For et hespetre av en dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 28. januar 2017 #51 Del Skrevet 28. januar 2017 Var på påsketur med svigers helt i begynnelsen av forholdet vår (har nå vært gift i 31 år) Jeg har aldri vært særlig glad i alkohol. Men da fikk jeg beskjed at jeg var A-sosial for jeg ikke ville drikke hans heimbrent. Enda på visa var at jeg bestemte meg for å aldri drikke alkohol i hans nærvær. Det har jeg stort sett klart å holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. januar 2017 #52 Del Skrevet 28. januar 2017 Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå