Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Da har du vært jævlig uheldig med eksemplaret ditt, hvis han har en treffprosent på under 50 (mer utafor enn inni).

Tipper jeg bommer en gang eller to i måneden, noe som for meg gir en treffprosent på ca 99. De gangene jeg bommer er jeg som regel drita full, møkktrøtt og sliten. Da hadde jeg sansynligvis bomma hvis jeg hadde sittet også...

Nåja. Min erfaring med guttetoaletter/fellestoaletter - ikke bare på byen - er at det nesten alltid er gule flekker oppetter lokk og andre nære installasjoner. men selvsagt er mange menn relativt stødige, og noen er til og med renslige og legger merke til det når de bommer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Det er i ferd med å gå opp et lys for meg, jeg er en myk mann som ikke lenger vekker følelsene i kona. Har spurt henne mange ganger om hun har noe å utsette på meg, og fått til svar at det ikke finnes noen godere og snillere enn meg, men jeg kjenner henne så godt at jeg merker at det er noe hun ikke sier.

Jeg er romantisk og liker å overraske og skjemme henne bort, men jeg er redd det ikke er nok. Tror hun drømmer om noe mer manndig, rått og barskt. Noe jeg ikke akkurat kan siers å være. Er livredd hun kan finne seg en slik elsker om muligheten skulle by seg...

Hvordan kan jeg bli litt av denne MANNEN jeg ikke er? Eller han jeg frykter? Trenger noen konkrete tips til hva jeg kan gjøre, si eller finne på. Er redd jeg kommer til å miste henne hvis jeg ikke klarer å tenne flammen i henne igjen ganske snart.

Vist du vil bli en sånn mann for å gjøre din kone til lags, da er det ikke deg hun vil ha. Det er nå helt sikker. Så enten er du en skrytepave som liker å overdrive, eller så er du rett og slett en drømme mann.

Skrevet

Kanskje du kan begynne med en litt tøff hobby. Klatring er litt tøfft og ikke altfor farlig, så du kan begynne der. Sette av tid til deg selv et par ganger i uka, så du ikke bare rusler rundt og gjør koselige ting for henne.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...