Gå til innhold

Er det meg som er skurken?

WubWub

Anbefalte innlegg

På 22.1.2017 den 11.05, AnonymBruker skrev:

Sjukt klaustrofobisk opplegg du har med relasjon mellom moren din og psykologen.  Er det lov? 

Du burde spurt venninna di før du blandet deg inn i stalking-saken.  Det virker formyndersk + kanskje hun var veldig flau og ville gjøre så lite ut av det som mulig.

Anonymkode: e0dfa...e3f

Det er helt lovlig å sende bekymringsmeldinger til helsepersonell eller politi. 

Og nei min venninde gav helt beng i dritten vedkommende skrev om hu, hu har aldri blitt flau i sitt liv - hu er en sosiopat så hun bryr seg veldig lite om hva folk sier om hu. Jeg derimot tok det veldig personlig at noen plaget henne da jeg så på hu som en forlengelse av meg selv. 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1/22/2017 den 0.20, WubWub skrev:

ehm nå var jeg da helt edru. jeg må drikke 12 halvlitere om jeg skal bli brisen. 

og jeg smilte i begge situasjonene under samtalene jeg hadde med disse to gutta. jeg knyttet heller ikke neven eller hadde aggressive ansiktsutrykk. 

Hvis du var helt edru (etter 3 øl) så kunne du vel ha parkert bilen for henne? Tror du politiet hopper frem med promille kontroll på parkeringsplasser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, The Kitten skrev:

Hvis du var helt edru (etter 3 øl) så kunne du vel ha parkert bilen for henne? Tror du politiet hopper frem med promille kontroll på parkeringsplasser?

LOVEN ER LOVEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...