fuglekvitter__ Skrevet 22. januar 2017 #81 Del Skrevet 22. januar 2017 1 time siden, WubWub skrev: ja helt greit. legg ut bilder om mine påståtte kniv trusler Ja, det hadde jeg gjort, også hadde jeg sendt det til fyren som gjorde dette i mot deg og din mor. Et skjermbilde kan alle gjenskape lett med redigering og sånt, så dessverre så kommer man ikke så langt med det, men å snakke med dem å fortelle dem om hva dem gjør, hva som er greit for deg og ikke vil du nå mye lenger med. Vet du hvorfor de gjør sånt i mot deg og din mor? Er det rampete folk som er ute og går, misliker dem deg eller hva? Jeg har opplevd sure folk som kan gjøre sånt selv (en gang), men som jeg skrev før i denne debatten så ville jeg bare ledd det vekk. Hvis det gjentok seg så ville jeg tatt det opp med dem på en voksen og saklig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #82 Del Skrevet 22. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke satt meg inn i situasjonen med din vennende, og ikke har jeg tid til det heller. Men situasjonen som du nevner i startinnlegget her håndterte du på en respektløs måte ovenfor din mor, som kunne satt henne i fare. Enten fysisk, ved at personen som var i ferd med å trekke seg bort nå føler seg truet, og går til angrep, eller sosialt ved at politi blir involvert, og/eller at folk slutter omgås henne pga deg. Anonymkode: a49b0...933 Jeg får overnaturlige krefter når jeg er sinna. I tenårene mine ble jeg ofte hentet hjemme og de trengte alltid 6-10 fullvoksne politi menn for å dra meg ut, og det tok de i snitt 30-40 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #83 Del Skrevet 22. januar 2017 6 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Ja, det hadde jeg gjort, også hadde jeg sendt det til fyren som gjorde dette i mot deg og din mor. Et skjermbilde kan alle gjenskape lett med redigering og sånt, så dessverre så kommer man ikke så langt med det, men å snakke med dem å fortelle dem om hva dem gjør, hva som er greit for deg og ikke vil du nå mye lenger med. Vet du hvorfor de gjør sånt i mot deg og din mor? Er det rampete folk som er ute og går, misliker dem deg eller hva? Jeg har opplevd sure folk som kan gjøre sånt selv (en gang), men som jeg skrev før i denne debatten så ville jeg bare ledd det vekk. Hvis det gjentok seg så ville jeg tatt det opp med dem på en voksen og saklig måte. Tusen takk for støtten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #84 Del Skrevet 22. januar 2017 9 minutter siden, WubWub skrev: Jeg får overnaturlige krefter når jeg er sinna. I tenårene mine ble jeg ofte hentet hjemme og de trengte alltid 6-10 fullvoksne politi menn for å dra meg ut, og det tok de i snitt 30-40 minutter. Så det er viktigere for deg at folk er redd deg, enn at de personene du ønsker beskytte er trygge og tilfreds? Anonymkode: a49b0...933 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #85 Del Skrevet 22. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så det er viktigere for deg at folk er redd deg, enn at de personene du ønsker beskytte er trygge og tilfreds? Anonymkode: a49b0...933 Det viktigste for meg er velferden og tryggheten til andre mennesker. Som jeg har nevnt så bryr jeg meg ekstremt lite om egen sikkerhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #86 Del Skrevet 22. januar 2017 3 minutter siden, WubWub skrev: Det viktigste for meg er velferden og tryggheten til andre mennesker. Som jeg har nevnt så bryr jeg meg ekstremt lite om egen sikkerhet Og hvordan rettferdiggjør dette at du eskalerer en situasjon som er ufarlig? Anonymkode: a49b0...933 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #87 Del Skrevet 22. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan rettferdiggjør dette at du eskalerer en situasjon som er ufarlig? Anonymkode: a49b0...933 Jeg har ikke muligheten til å gjøre noe slikt - derfor har jeg skrivd under på en ordning hvor andre fra psykiatrien og KG skal ordne opp om jeg blir angrepet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #88 Del Skrevet 22. januar 2017 6 minutter siden, WubWub skrev: Jeg har ikke muligheten til å gjøre noe slikt - derfor har jeg skrivd under på en ordning hvor andre fra psykiatrien og KG skal ordne opp om jeg blir angrepet Du misforstår, og jeg er noe usikker på om det er bevisst fra din side. Mannen var på vei bort. Dere satt i en bil. Du oppsøkte han når han begynte vise at han var utrygg. Dette vil ha satt din mor i større fysisk og sosial fare enn om du hadde latt han gå. Anonymkode: a49b0...933 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #89 Del Skrevet 22. januar 2017 6 minutter siden, WubWub skrev: Jeg har ikke muligheten til å gjøre noe slikt - derfor har jeg skrivd under på en ordning hvor andre fra psykiatrien og KG skal ordne opp om jeg blir angrepet Du blir ikke angrepet her. Ingen er ufine. Du kommer med et innlegg som vi svarer på, og selv om noen ser hvor du kommer fra er det vel ingen eller nesten ingen som synes handlingene dine hørtes greie ut. Det må man tåle å få høre dersom man lager innlegg her. Anonymkode: d21a6...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #90 Del Skrevet 22. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du blir ikke angrepet her. Ingen er ufine. Du kommer med et innlegg som vi svarer på, og selv om noen ser hvor du kommer fra er det vel ingen eller nesten ingen som synes handlingene dine hørtes greie ut. Det må man tåle å få høre dersom man lager innlegg her. Anonymkode: d21a6...3ca Eneste grunnen til at folk tar avstand er ; jeg er den jeg er. Ingen ville protestert om en ukjent kar eller dame hevdet at han hjalp sin mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #91 Del Skrevet 22. januar 2017 3 minutter siden, WubWub skrev: Eneste grunnen til at folk tar avstand er ; jeg er den jeg er. Ingen ville protestert om en ukjent kar eller dame hevdet at han hjalp sin mor. Det stemmer overhodet ikke. Jeg har bare vært her et par uker og kjenner overhodet ikke godt nok til nicket ditt eller deg til å ha gjort meg opp en mening før jeg svarte på tråden. Jeg svarte ene og alene utifra det du skrev i OP, dersom du har forestillinger om noe annet ligger de på din kappe og er ikke en refleksjon av hva som faktisk skjer her. Anonymkode: d21a6...3ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #92 Del Skrevet 22. januar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du misforstår, og jeg er noe usikker på om det er bevisst fra din side. Mannen var på vei bort. Dere satt i en bil. Du oppsøkte han når han begynte vise at han var utrygg. Dette vil ha satt din mor i større fysisk og sosial fare enn om du hadde latt han gå. Anonymkode: a49b0...933 Det var ikke slik. Han lå bak oss og han bertet med hornet og han bruset med motoren mens min mor prøvde parkere i en vanskelig situasjon. Han åpnet vinduet å begynte skrike ukvemsord. Min mor ble veldig redd og hun var preget av panikk i 5 minutter. Så greide han bak oss å komme forbi oss. 2 minutter senere gikk han forbi oss og han viste min mor fingeren. Da reagerte jeg. Jeg hoppet ut av bilen som en kule og jeg sugde tak i han. Han viste fingeren til min mor fordi han måtte vente 5 minutter....... Han krenket min mor og med det så krenket han meg. Vi hadde en lang og dyp samtale og han var enig i alt jeg sa. Han beklaget til min mor og alt ordnet seg. Så hvorfor er jeg skurk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #93 Del Skrevet 22. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke satt meg inn i situasjonen med din vennende, og ikke har jeg tid til det heller. Men situasjonen som du nevner i startinnlegget her håndterte du på en respektløs måte ovenfor din mor, som kunne satt henne i fare. Enten fysisk, ved at personen som var i ferd med å trekke seg bort nå føler seg truet, og går til angrep, eller sosialt ved at politi blir involvert, og/eller at folk slutter omgås henne pga deg. Anonymkode: a49b0...933 kanskje mer sivilisert at jeg sitter å ser på at min egen mor blir mishandlet? det er jo ikke meningen at dagens menn skal ha handlekraft. som hu rosabloggeren med leppene har sagt (tror hu heter sophie elise) ; kan vi ikke bare være snille mot hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #94 Del Skrevet 22. januar 2017 2 timer siden, WubWub skrev: Det var ikke slik. Han lå bak oss og han bertet med hornet og han bruset med motoren mens min mor prøvde parkere i en vanskelig situasjon. Han åpnet vinduet å begynte skrike ukvemsord. Min mor ble veldig redd og hun var preget av panikk i 5 minutter. Så greide han bak oss å komme forbi oss. 2 minutter senere gikk han forbi oss og han viste min mor fingeren. Da reagerte jeg. Jeg hoppet ut av bilen som en kule og jeg sugde tak i han. Han viste fingeren til min mor fordi han måtte vente 5 minutter....... Han krenket min mor og med det så krenket han meg. Vi hadde en lang og dyp samtale og han var enig i alt jeg sa. Han beklaget til min mor og alt ordnet seg. Så hvorfor er jeg skurk? Hadde du ikke bare gått rolig ut av bilen, smilt, og snakket med han da? Anonymkode: 39553...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #95 Del Skrevet 22. januar 2017 En ting å si- veldig lite mandig og intelligent å bli lett provosert, lar seg rive med, hisser seg opp og går i fistel! Ts hadde ikke vart lenge i store deler av verden! Endt opp med ei kule i panna fra andre gærninger eller buret inne selv. Kloke folk vet å velge sine kamper og at nei, det kommer skjeldent noe godt ut av å gå i strupen på folk. Kun i Norge at slike situasjoner skjeldent ender opp enda verre. Ta det med ro TS! Vær litt kul og rolig, ikke en evig bajas på let etter dritt. Anonymkode: aa7fc...6ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #96 Del Skrevet 22. januar 2017 7 timer siden, WubWub skrev: Det er de som tror at mine tanker er vrangforestillinger. Men ; en narsissist har blitt president av USA. Så hvorfor kan ikke jeg bli rik. Min psykologiske rapport sier at jeg er "ekstremt intelligent og ekstremt manipulerende". Med disse to egenskapene så kommer jeg til å nå langt om jeg gidder følge de opp Hvor gammel er du? Og hvor langt har du kommet til nå? Anonymkode: 7ede2...c06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #97 Del Skrevet 22. januar 2017 Syns det var fint at du reagerte i parkeringssituasjonen - helt greit at det er du som tar deg av det hvis det er snakk om en huleboer som ikke ville hørt på en kvinne. Men hørtes litt overkill ut. Kanskje moren din syntes du virket ute av kontroll. Sjukt klaustrofobisk opplegg du har med relasjon mellom moren din og psykologen. Er det lov? Du burde spurt venninna di før du blandet deg inn i stalking-saken. Det virker formyndersk + kanskje hun var veldig flau og ville gjøre så lite ut av det som mulig. Anonymkode: e0dfa...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #98 Del Skrevet 22. januar 2017 Du sier først at du smilte. Og demed sier du at du ikke smilte. Du sier at du aldri har skrevet at du har truet noen med kniv. Også har du det likevel. Tror vi skal ta det meste av det du skriver med en stor klype salt, jeg. Det du ønsker mer enn noe annet er oppmerksomhet, og vil da skrive og vri ting slik det passer deg for å få det. Noen ganger skriver du som om du er dominerende, "alfamann" og ikke måte på hvor stor, sterk og kul du er. Andre ganger leker du martyr og forteller hvor fæle folk er som utnytter snille deg. Du snur kappen etter vinden for å få mest mulig oppmersomhet. Anonymkode: 49dd0...d87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #99 Del Skrevet 22. januar 2017 This is some crazy shit. Anonymkode: 28a9f...d71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #100 Del Skrevet 22. januar 2017 Jeg tenker at siden det er involvert flere psykologer her som har analysert oppførselen din, så er du kanskje ikke helt i vater? Anonymkode: f2204...d67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå