WubWub Skrevet 21. januar 2017 Forfatter #21 Del Skrevet 21. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du ... han var jo en drittsekk, og jeg skjønner det. Men du truet ham. Da du fortalte meg denne historien så hadde du en svær kniv i hånda som du viste ham. Er ikke rart dette oppleves truende da. Anonymkode: d5586...c84 nei jeg har aldri truet noen med en kniv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #22 Del Skrevet 22. januar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: nei jeg har aldri truet noen med en kniv Ånei, men det var det du sa sist du fortalte denne historien. Så nei, jeg synes ikke det er merkelig at du oppleves truende. Når moren din sier det, så mener hun det nok. Selv om du ikke synes du virker truende, betyr det ikke at andres opplevelse av deg ikke er sannferdig. Anonymkode: d5586...c84 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #23 Del Skrevet 22. januar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Jeg bryr meg ikke om slikt. Har fortalt en historie om dette på KG tidligere når jeg var i Tyrkia. Jeg satt i en taxi i forsetet mens 3 kvinner satt bak meg. Taxi sjafører kjører som gærninger og vi holdt på å havne i en kollisjon i et rundkryss. Alle damene skrek og de gråt idet de så at en annen bil kom til å treffe oss med en hastighet på 80 km i timen. Jeg så at bilen kom til å treffe min meg direkte. Hva tenkte jeg ? "Hmmm den isen her er god. lurer på hvor mange kalorier det er i den" - det var det jeg tenkte et par sekunder før jeg kom til å bli drept, mens damene i baksetet ulte som sirener. I just dont give a fuck Folk flest tenker på konsekvensene, og det gjør at folk har mindre konflikt og har bedre odds for å overleve. Men de fleste menn uler ikke opp i slike situasjoner. Anonymkode: 61620...e08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #24 Del Skrevet 22. januar 2017 5 minutter siden, WubWub skrev: Jeg bryr meg ikke om slikt. Har fortalt en historie om dette på KG tidligere når jeg var i Tyrkia. Jeg satt i en taxi i forsetet mens 3 kvinner satt bak meg. Taxi sjafører kjører som gærninger og vi holdt på å havne i en kollisjon i et rundkryss. Alle damene skrek og de gråt idet de så at en annen bil kom til å treffe oss med en hastighet på 80 km i timen. Jeg så at bilen kom til å treffe min meg direkte. Hva tenkte jeg ? "Hmmm den isen her er god. lurer på hvor mange kalorier det er i den" - det var det jeg tenkte et par sekunder før jeg kom til å bli drept, mens damene i baksetet ulte som sirener. I just dont give a fuck Lyver du nå? Jeg bare spør for du har jo sagt at du er en patologisk løgner før. Og dette høres ut som en løgn siden du tross alt ikke ble truffet av den bilen. Anonymkode: d5586...c84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #25 Del Skrevet 22. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ånei, men det var det du sa sist du fortalte denne historien. Så nei, jeg synes ikke det er merkelig at du oppleves truende. Når moren din sier det, så mener hun det nok. Selv om du ikke synes du virker truende, betyr det ikke at andres opplevelse av deg ikke er sannferdig. Anonymkode: d5586...c84 det er feil. historien her er den samme som den jeg fortalte for 1 år siden. jeg har aldri truet noen med kniv og jeg kommer heller aldri til å gjøre det. jeg trenger ikke våpen for å redde venninder eller mødre, alt jeg jeg trenger er mine talegaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #26 Del Skrevet 22. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lyver du nå? Jeg bare spør for du har jo sagt at du er en patologisk løgner før. Og dette høres ut som en løgn siden du tross alt ikke ble truffet av den bilen. Anonymkode: d5586...c84 vi ble ikke truffet av bilen nei, det var snakk om 1 cm å gjøre. om du drar til tyrkia så ser du raskt at ting går fort for seg i trafikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #27 Del Skrevet 22. januar 2017 Hva tenker du om at du ikke tenker på konsekvenser? Lever du veldig i nået? Har du dagdrømmer? Livsdrømmer? Klarer du å bruke fantasien til å skape en tenkt fremtid? Se for deg positive og negative utfall? Anonymkode: 61620...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 22. januar 2017 #28 Del Skrevet 22. januar 2017 Jeg kan forstå både deg og din mor her. Du forsvarer en du er glad i og det er jo en rettferdig handling. Din mor har en sønn som etter hva jeg forstår sliter psykisk, hun ser han reagerer kraftig og blir naturlig nok bekymret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #29 Del Skrevet 22. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva tenker du om at du ikke tenker på konsekvenser? Lever du veldig i nået? Har du dagdrømmer? Livsdrømmer? Klarer du å bruke fantasien til å skape en tenkt fremtid? Se for deg positive og negative utfall? Anonymkode: 61620...e08 Jeg dagdrømmer ofte om at jeg skal kjøpe meg et slott eller palass i tyskland - og en hær av tjenere. Jeg tenker at programmering er veien for å nå dette målet. Du vet han svensken som skapte minecraft? Han er milliardær. Eller hva med Bill Gates og Zuckerberg som skapte sin rikdom på gutterommet? Jeg tenker selv at jeg har et overlegent intellekt i forhold til disse menneskene så jeg regner med at jeg kommer til å bli mye rikere enn de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #30 Del Skrevet 22. januar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Jeg dagdrømmer ofte om at jeg skal kjøpe meg et slott eller palass i tyskland - og en hær av tjenere. Jeg tenker at programmering er veien for å nå dette målet. Du vet han svensken som skapte minecraft? Han er milliardær. Eller hva med Bill Gates og Zuckerberg som skapte sin rikdom på gutterommet? Jeg tenker selv at jeg har et overlegent intellekt i forhold til disse menneskene så jeg regner med at jeg kommer til å bli mye rikere enn de Da har du en jobb å gjøre. : ) Anonymkode: 61620...e08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #31 Del Skrevet 22. januar 2017 1 time siden, WubWub skrev: Jeg ute på tur med min mor her forleden. Vi hadde handlet endel møbler til leiligheten min. Vi skulle så innom et stort kjøpesenter og hun kjørte inn på en parkeringsplass - på parkeringsplassen var det stappfullt da kjøpesenteret hadde salg. Vi fant omsider en ledig parkeringsplass. Problemet er at min mor er ekstremt dårlig til lukeparkering eller parkering generelt. Det samlet seg en kø av biler bak henne og hun begynte spørre meg om jeg kunne parkere bilen for hu - men jeg hadde drukket 3 øl på forhånd så jeg sa nei. Bilene bak begynte og tute+berte, de åpnet vinduene å skrek ukvemsord. Jeg så at mor ble veldig stresset så jeg sa "ikke bry deg om de, dette går bra". Etter 5 minutter greide hun komme seg inn i den ledige parkeringsplassen. Jeg var ved godt mot og godt humør. Så ser jeg at en kar som gikk forbi oss som viste fingeren til min mor. Han stirret stygt på hu. Jeg studerte kroppsspråket hans og så fort jeg så at han viste et tegn til nervøsitet så føk jeg ut av bilen som en kule. Jeg løp opp til han. Jeg var et hode høyere enn han og mest sannsynlig minst 30kg tyngre. Jeg sier : Du viste fingeren til moren min? Han : Hun brukte lang tid på å parkere Meg : Jeg tok tiden. Det tok 5 minutter. Gir det deg retten til å skremme min mor? Underveis under samtalen så presset jeg han stadig nærmere og nærmere opp i et hjørne. Jeg skal ikke referere det som ble sagt men jeg kan legge til at jeg ba han på slutten av samtalen om å unnskylde seg til min mor. Og det gjorde han. I mitt hode så var jeg en helt her. Noen undertrykket min mor og jeg hjalp henne. Problemet var at min mor (som er psykolog) sa i ettertid at hun ble veldig redd pga MIN REAKSJON og ikke hans. Hun pratet også med min psykolog om min reaksjon og det ble et samtaleemne denne uken. Det samme skjedde med min bestevenninde for noen år tilbake. Hun hadde fått en stalker som skrev masse stygt om hennes kropp på facebook og instagram. Det jeg gjorde var at jeg ringte foreldrene hans å fortalte om trollingen han bedrev. Jeg sendte også skjermbilde av alle de stygge kommentarene han hadde sagt til 100 stykken på hans facebook venneliste. Jeg dro også å møtte han i virkeligheten. Jeg truet han ikke eller oppførte meg ufint. Jeg sa bare "så det er du som har skrivd mye ufint til bestevennen min. tenker du at det er lurt å holde på slik?" jeg skal heller ikke her refere til den samtalen. Men dagen etterpå så kutte hun meg ut pga min reaksjon. Jeg prøver jo bare hjelpe jeg forstår ikke Ha ha for ei dårlig løgn. Sperrefunksjonen fungerer både på facebook og instagram. Din lille hvite ridder. Anonymkode: eeeba...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #32 Del Skrevet 22. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da har du en jobb å gjøre. : ) Anonymkode: 61620...e08 Det er de som tror at mine tanker er vrangforestillinger. Men ; en narsissist har blitt president av USA. Så hvorfor kan ikke jeg bli rik. Min psykologiske rapport sier at jeg er "ekstremt intelligent og ekstremt manipulerende". Med disse to egenskapene så kommer jeg til å nå langt om jeg gidder følge de opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #33 Del Skrevet 22. januar 2017 7 minutter siden, WubWub skrev: Jeg dagdrømmer ofte om at jeg skal kjøpe meg et slott eller palass i tyskland - og en hær av tjenere. Jeg tenker at programmering er veien for å nå dette målet. Du vet han svensken som skapte minecraft? Han er milliardær. Eller hva med Bill Gates og Zuckerberg som skapte sin rikdom på gutterommet? Jeg tenker selv at jeg har et overlegent intellekt i forhold til disse menneskene så jeg regner med at jeg kommer til å bli mye rikere enn de Personer med et overlegent intellekt, lyver mye bedre enn det du gjør. Anonymkode: eeeba...b01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #34 Del Skrevet 22. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Personer med et overlegent intellekt, lyver mye bedre enn det du gjør. Anonymkode: eeeba...b01 Men jeg lyver ikke. Det er mine tanker. Jeg har kjempetro på at jeg en dag vil regjere over små-folket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derpderp Skrevet 22. januar 2017 #35 Del Skrevet 22. januar 2017 Jeg var ved godt mot og godt humør. Så ser jeg at en kar som gikk forbi oss som viste fingeren til min mor. Han stirret stygt på hu. Jeg studerte kroppsspråket hans og så fort jeg så at han viste et tegn til nervøsitet så føk jeg ut av bilen som en kule. Jeg løp opp til han. Jeg var et hode høyere enn han og mest sannsynlig minst 30kg tyngre. Når du så bevisst bruker størrelsen din så tenker jeg at du vet at du virker truende i den situasjone, og jeg tipper du har erfaring med å være størst fysisk. Klart folk blir utrygg på deg, du burde vite bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #36 Del Skrevet 22. januar 2017 16 minutter siden, WubWub skrev: det er feil. historien her er den samme som den jeg fortalte for 1 år siden. jeg har aldri truet noen med kniv og jeg kommer heller aldri til å gjøre det. jeg trenger ikke våpen for å redde venninder eller mødre, alt jeg jeg trenger er mine talegaver. Jaja, men da løy du sist gang du fortalte historien da. Men det var vel bare for å virke truende overfor meg muligens. "kødder du med meg, så kommer jeg å tar deg"-liksom. Anonymkode: d5586...c84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #37 Del Skrevet 22. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jaja, men da løy du sist gang du fortalte historien da. Men det var vel bare for å virke truende overfor meg muligens. "kødder du med meg, så kommer jeg å tar deg"-liksom. Anonymkode: d5586...c84 Jeg har aldri truet noen på KG med kniv og jeg har aldri truet noen i virkeligheten med kniv. Historien min er den samme som den jeg fortalte for eksakt 1 år siden. Om du mener jeg har truet noen med kniv så hadde det vært fint om du hadde vist et skjermbilde av dette fremfor å juge. Når dette skjedde så sa jeg at jeg hadde en SAMTALE med vedkommende. Jeg hadde ingen kniv med meg eller noe som helst av våpen. Du juger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #38 Del Skrevet 22. januar 2017 Du eskalerer en situasjon som holder på å roe seg. Dette er noe de fleste vil oppfatte som negativt. Anonymkode: a49b0...933 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #39 Del Skrevet 22. januar 2017 5 minutter siden, WubWub skrev: Jeg har aldri truet noen på KG med kniv og jeg har aldri truet noen i virkeligheten med kniv. Historien min er den samme som den jeg fortalte for eksakt 1 år siden. Om du mener jeg har truet noen med kniv så hadde det vært fint om du hadde vist et skjermbilde av dette fremfor å juge. Når dette skjedde så sa jeg at jeg hadde en SAMTALE med vedkommende. Jeg hadde ingen kniv med meg eller noe som helst av våpen. Du juger Så det er greit at jeg legger frem et skjermbilde da altså? Anonymkode: d5586...c84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #40 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) 15 minutter siden, Derpderp skrev: Når du så bevisst bruker størrelsen din så tenker jeg at du vet at du virker truende i den situasjone, og jeg tipper du har erfaring med å være størst fysisk. Klart folk blir utrygg på deg, du burde vite bedre. Den mannlige psykologien fungerer slik. Menn måler hverandre opp utifra muskelmasse, høyde og mental robusthet. Kvinner måler hverandre opp utifra andre verdier. Menn ser på hverandre underbevisst som rivaler og den sterkeste vil vinne andres gunst. Det er som i dyreverden - en silverback gorilla må kjempe imot unge utfordrere - om han bare trekker seg tilbake så vil den yngre garden ta makten. Vi mennesker er ikke noe særlig anderledes enn aper og gorillaer. Jeg smiler aldri. Hvis en viser tenner så er dette et symbol hos alle primater som viser til underdanighet. Når noen smiler til meg: alt jeg ser en sjimpanse tigge for sitt liv. Endret 22. januar 2017 av WubWub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå