Gå til innhold

Wææ! Delte bilde av en baby ved uhell!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å shit! Jeg klarte, ved uhell å dele et bilde av en baby på Facebook. (Jævla tutchscreen faen). Dette er ungen til to av mine bekjente sin. Moren min, som maser seg fordervet på å bli bestemor har selvfølgelig kommentert på det! ("En vakker dag blir det din tur bla bla bla") Herregud jeg får ikke til å slette det!! Har kanskje trykket delete fem ganger på statusen, men den går ikke bort!

Jeg er 32 år gammel, har så å si nettopp "krangla" med typen fordi jeg føler at tiden renner ut mens han mener det bare er tull og har en mere det skjer hvis det skjer holdning.

Hvorfor går det ikke bort?!

Hva tenker folk når de ser en slik status, og med en slik kommentar?! Den må da ha stått dær i timesvis!

Hva skal jeg si til moren min?! Hun er sånn som skal tolke absolutt alt så til de grader 😱😫.

Anonymkode: 9b975...5ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS: Åh herrejesus, den gikk bort nå, måtte bare smøre meg inn med tålmodighet 😫.

Puh, Ikke mere Facebook på telefonen for en stund 😵.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å shit! Jeg klarte, ved uhell å dele et bilde av en baby på Facebook. (Jævla tutchscreen faen). Dette er ungen til to av mine bekjente sin. Moren min, som maser seg fordervet på å bli bestemor har selvfølgelig kommentert på det! ("En vakker dag blir det din tur bla bla bla") Herregud jeg får ikke til å slette det!! Har kanskje trykket delete fem ganger på statusen, men den går ikke bort!

Jeg er 32 år gammel, har så å si nettopp "krangla" med typen fordi jeg føler at tiden renner ut mens han mener det bare er tull og har en mere det skjer hvis det skjer holdning.

Hvorfor går det ikke bort?!

Hva tenker folk når de ser en slik status, og med en slik kommentar?! Den må da ha stått dær i timesvis!

Hva skal jeg si til moren min?! Hun er sånn som skal tolke absolutt alt så til de grader 😱😫.

Fascinerende at det er DET du er bekymret over. Jeg ville vært bekymret for hva foreldrene til babyen synes om at du delte bilde ulovlig jeg! 

Anonymkode: 9468c...1fa

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fascinerende at det er DET du er bekymret over. Jeg ville vært bekymret for hva foreldrene til babyen synes om at du delte bilde ulovlig jeg! 

ALT du legger ut "privat" på facebook kan bli delt og spredd hvor som helst helt uten å måtte spørre om tillatelse. Det er vel nettopp derfor man kanskje ikke burde legge ut ting man ikke vil at andre skal dele eller? 

Endret av Goldsworthy
Lagt til litt
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Goldsworthy skrev:

ALT du legger ut "privat" på facebook kan bli delt og spredd hvor som helst helt uten å måtte spørre om tillatelse. Det er vel nettopp derfor man kanskje ikke burde legge ut ting man ikke vil at andre skal dele eller? 

Kan jo hende at hun delte det fra telefonen da og ikke videre fra facebook? 

Anonymkode: 80df4...e4f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS: Ja det var mange som hadde delt det, så tror ikke foreldrene merket noe til det. Bildet var veldig pent og proffesionelt og de hadde tydeligvis delt det med hele verden (Med et lite planet icon ved statusen, 45 delte og over 600 kommentarer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lol, les tråden

Anonymkode: e7049...d8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol, les tråden

Det står ikke om det lå ute på facebook fra før eller ikke, da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Goldsworthy skrev:

Man har lov til å trykke "Del" ja, men det var ingenting i hovedinnlegget som tilsa at det var delt fra en status på facebook.

De fleste har uansett sperret det på venner, og selv om noen trykker del, så vil det ikke vises for de som ikke er venner av originalposteren da. Å laste opp og dele et bilde fra telefonen er ulovlig, eller å laste ned et bilde fra fb, for så å laste det opp igjen og dele det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lol, les tråden

Den infoen kom visstnok etter mitt innlegg, så du kan jo drite i å være så cocky :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal ganske mange flere trykk til å dele fra tlf til facebook enn å dele noe som er på fb fra før. Da kan man ikke skylde på touchtelefon ihvertfall 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å laste opp og dele et bilde fra telefonen er ulovlig, eller å laste ned et bilde fra fb, for så å laste det opp igjen og dele det. 

Hæ?

Anonymkode: 34652...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...