Xstrella Skrevet 24. september #621 Del Skrevet 24. september Intervju med Tomine Harket. Sier hun fikk adhd diagnose og misbrukte medisinene slik at hun ble veldig tynn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 24. september #622 Del Skrevet 24. september Hun bruker et filter på snap eller? Ser helt annerledes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 25. september #623 Del Skrevet 25. september blåbærpai skrev (På 23.9.2024 den 16.47): Hun drikker vel også minimalt, tror det har mye å si. Altså hæh?? Hun fester jo og drikker flere ganger i uka jo😅 Men ja hun er blitt tynn. Så henne på det derre Reality awards.. får vondt av de klærne hun går med.. noe så tragisk. Hun ser jo ganske bra ut (bare så utrolig synd med alt for mye Botox og fillers) så er bare trist at hun har så rævva smak😰 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 25. september #624 Del Skrevet 25. september .. og ja alltid filter på snap. Hun ser ikke sånn ut i virkeligheten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 26. september #625 Del Skrevet 26. september Uavhengig av filter er hun nydelig. Jeg kan lesse på med filter, men blir ikke like flott 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 26. september #626 Del Skrevet 26. september ADHD-medisiner er ikke slankemedisin i form av at man raser ned i vekt. De demper matlysta. Og har man faktisk adhd glemmer man da i tillegg å spise ofte også. Så de kan misbrukes men ikke sånn at du går ned i vekt hvis du fortsetter å spise som før, selv om du tar adhd-meds 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 27. september #627 Del Skrevet 27. september bonsaijenta skrev (På 23.9.2024 den 14.40): Men det er vel ikke bare å dra på apotek og si at man vil kjøpe slankesprøyte uten resept? Eller kjøper de i utlandet? De får tak i - noen i utlandet og noen har «greie» leger. Tragisk når normalvektige starter med slankemedisin. Ikke bra for helsa! Lett å se at endel kjendiser går på slankemedisin for tiden - blir unaturlig tynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 4. oktober #628 Del Skrevet 4. oktober Pusern3 skrev (På 27.9.2024 den 2.41): De får tak i - noen i utlandet og noen har «greie» leger. Tragisk når normalvektige starter med slankemedisin. Ikke bra for helsa! Lett å se at endel kjendiser går på slankemedisin for tiden - blir unaturlig tynne. Noen kjenner noen også.... Easy å få tak i for de som vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chlypa Skrevet 12. oktober #629 Del Skrevet 12. oktober Først så syns jeg dama var tacky og jeg likte ikke låtene hennes. Men etter en festivslsommer hvor hun har vært på alle festivalene har det vokst på meg. Ett par av låtene syns jeg rykker litt i dansefoten på meg. Jada tekstene er mye sjampis og cava/russehits, men det fenger -for meg. at hun liker å vise seg fram er da åpenbart men det må hun vel få lov til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 12. oktober #630 Del Skrevet 12. oktober Høstduft skrev (På 21.1.2017 den 13.39): Hvordan har hun egentlig råd til alle disse reisene sine? Ser ikke for meg at hun tjener spesielt bra på låtene sine.. Carina Dahl Entertainment AS har et resultat før skatt på over 2 mill, pilene peker oppover og det er ingen ting å si på lønnsomhet, likviditet og soliditet, men det er ikke tatt ut lønn i dette selskapet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 12. oktober #631 Del Skrevet 12. oktober Chlypa skrev (1 time siden): Først så syns jeg dama var tacky og jeg likte ikke låtene hennes. Men etter en festivslsommer hvor hun har vært på alle festivalene har det vokst på meg. Ett par av låtene syns jeg rykker litt i dansefoten på meg. Jada tekstene er mye sjampis og cava/russehits, men det fenger -for meg. at hun liker å vise seg fram er da åpenbart men det må hun vel få lov til. Hun har noe få fengende "styrt" nedpå alkohol sanger ja,men hun er min alder. Rundt 40 år. Jeg hører ikke på slikt på fest, hadde jeg vært 20 år gjerne... Er bare litt rart når hun er så godt voksen å synge om rompe,drikke,pule og råning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 12. oktober #632 Del Skrevet 12. oktober M.H85 skrev (4 timer siden): Hun har noe få fengende "styrt" nedpå alkohol sanger ja,men hun er min alder. Rundt 40 år. Jeg hører ikke på slikt på fest, hadde jeg vært 20 år gjerne... Er bare litt rart når hun er så godt voksen å synge om rompe,drikke,pule og råning. Det gjør jo også Staysman, Hagle og sikkert flere rundt samme alder som jeg ikke kjenner til. Det finnes et marked og de treffer det tydeligvis. Er også litt rart når man er godt voksen (jeg er like gammel forøvrig) å legge seg opp i alder på artister 🤔 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 13. oktober #633 Del Skrevet 13. oktober Ikke min type musikk, men i motsetning til mange av de andre som diskuteres på rampelys, så er dette en som virkelig jobber og står på. Hun virker arbeidsom, pålitelig og profesjonell. Norges svar på Dolly Parton 😂 mulig vi får se Carina på scenen i korte skjørt og cowboysyøvler også i 70-årene. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 13. oktober #634 Del Skrevet 13. oktober hjärterdam skrev (13 timer siden): Det gjør jo også Staysman, Hagle og sikkert flere rundt samme alder som jeg ikke kjenner til. Det finnes et marked og de treffer det tydeligvis. Er også litt rart når man er godt voksen (jeg er like gammel forøvrig) å legge seg opp i alder på artister 🤔 Legge seg oppi alder?😅 Jeg liker artister på grunnlag av musikken,ikke om de er 25 eller 70 år. Jeg har barn som snart er voksne, det hadde vært noe underlig om jeg kledde meg i cowboy hatt,magetopp, fjeset fullt av botox og sang om puling og råning🤔 Altså poenget er at de fleste på vår alder ca 40 år hører ikke på puling og puppe musikk på fest,gjør du? Hun prøver altfor desperat være 20 år yngre enn det hun er, det er min mening og du må gjerne mene noe annet. Carina er sikkert både snill og smart,hun har brukbar stemme også,men selve musikken og "fremgangsmåten" er 20+... Staysman er jo en rølp,kan ikke sammenlignes. Han er jo også kjempe naturlig, han prøver ikke være 20+, han er som han alltid har vært. Carina prøver hardt være 20+ derimot.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 13. oktober #635 Del Skrevet 13. oktober M.H85 skrev (3 timer siden): Legge seg oppi alder?😅 Jeg liker artister på grunnlag av musikken,ikke om de er 25 eller 70 år. Jeg har barn som snart er voksne, det hadde vært noe underlig om jeg kledde meg i cowboy hatt,magetopp, fjeset fullt av botox og sang om puling og råning🤔 Altså poenget er at de fleste på vår alder ca 40 år hører ikke på puling og puppe musikk på fest,gjør du? Hun prøver altfor desperat være 20 år yngre enn det hun er, det er min mening og du må gjerne mene noe annet. Carina er sikkert både snill og smart,hun har brukbar stemme også,men selve musikken og "fremgangsmåten" er 20+... Staysman er jo en rølp,kan ikke sammenlignes. Han er jo også kjempe naturlig, han prøver ikke være 20+, han er som han alltid har vært. Carina prøver hardt være 20+ derimot.. Jeg er 42 år jeg og hører på absolutt alt mulig, fra musikk som Carina D/Staysman/Hagle til Metallica og Slipknot med litt Mariah Carey og Disney sanger innblandet 😄😄😄😄 og masse annet også😄 Klassisk og Opera er vel det eneste jeg aldri hører på 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 13. oktober #636 Del Skrevet 13. oktober Vil hun ikke ha barn? 39 år nå. Og fester og kler seg som hun skulle vært 18 år:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 13. oktober #637 Del Skrevet 13. oktober Snoker45 skrev (15 minutter siden): Vil hun ikke ha barn? 39 år nå. Og fester og kler seg som hun skulle vært 18 år:-) Ja my point... Kler seg som datteren min på 18 på fest. Når det gjelder barn er det jo ikke alle som kan få barn gang...,så det er jo veldig privat. Hun hadde nok ikke hatt det festlivet da iallefall. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 13. oktober #638 Del Skrevet 13. oktober Granneman82 skrev (17 minutter siden): Jeg er 42 år jeg og hører på absolutt alt mulig, fra musikk som Carina D/Staysman/Hagle til Metallica og Slipknot med litt Mariah Carey og Disney sanger innblandet 😄😄😄😄 og masse annet også😄 Klassisk og Opera er vel det eneste jeg aldri hører på 😄 Disney er bra,men hvem liker ikke en god disney film?😍 Min favoritt er nok Løvenes konge og musikken derfra... Puppe og pule musikk har jeg vokst fra😅 Husker godt jeg var 18-19 år, og danset etter 50cent " lick my loilpop in the candy shop?" mens jeg rikket på rompa, synes det er merkelig når damer på snart 40 år står slik enda...som Carina. Ellers har jo folk ulik musikksmak, det er helt sant☺👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. oktober #639 Del Skrevet 13. oktober Snoker45 skrev (23 minutter siden): Vil hun ikke ha barn? 39 år nå. Og fester og kler seg som hun skulle vært 18 år:-) Er ikke alle som vil ha barn da og ikke alle som kan få. Jeg har aldri hatt lyst på barn og jeg er snart 45... Heldigvis kan vi kvinner bestemme selv om vi vil ha barn eller ikke. Jeg syns det er ganske harry å leve og feste som en en 18-åring når man er 39 år da, men det er jo hennes valg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. oktober #640 Del Skrevet 13. oktober Snoker45 skrev (1 time siden): Vil hun ikke ha barn? 39 år nå. Og fester og kler seg som hun skulle vært 18 år:-) Kan ikke bare alle få leve slik de ønsker? Hun skader ingen i hvert fall med livsstilen sin. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå