M.H85 Skrevet 18. januar #601 Del Skrevet 18. januar Snoker45 skrev (2 timer siden): Snart 40 år. Og uten mann og barn. Tja, jeg vet ikke helt jeg. Det er vel ingen ideel situasjon. Lettere ty til fest når man ikke har noe ansvar hverken mann eller barn som du sier,men litt trist da...klokka tikker veldig om man ønsker etablere seg. Har faktisk aldri sett henne med en mann.... Men alle får leve livet de ønsker, men hun liker å fremstå som 20+ både i livvstill og "fiksing" på utseende, det er det ingen tvil om. Det er altfor mye fillers og botox. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 18. januar #602 Del Skrevet 18. januar Amber skrev (På 8.10.2023 den 21.41): Tenkte akkurat det samme! Hos andre står det oppe i venstre hjørne at det er filter.. men det gjør det ikke til Carina. Hvordan får hun til det? Juks og fanteri! Helt sant. Så henne i en episode på kompaniet tv2, lignet ikke på bildene på instagram en gang.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 18. januar #603 Del Skrevet 18. januar Hvorfor må alle ha mann og barn? Noen velger å leve livet sitt uten. Vi skriver 2024, folkens. Hun har karriere og inntekt selv. 19 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 19. januar #604 Del Skrevet 19. januar missLynch skrev (På 18.1.2024 den 9.56): Hvorfor må alle ha mann og barn? Noen velger å leve livet sitt uten. Vi skriver 2024, folkens. Hun har karriere og inntekt selv. Det er vel ikke det at hun ikke har mann og barn som blir kritisert her heller da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 23. januar #605 Del Skrevet 23. januar Lenelarsen skrev (På 18.1.2024 den 9.23): Enig 😂. Det livet er slitsomt...prøvd det selv. Nå i dag nyter jeg friheten Prøvd barn?🤔 Barn er ikke noe man prøver leverer tilbake. Godt du nyter friheten da😊😅 Var selv singel lenge,men når du møter den du ikke kan leve uten er valget enkelt. Størst av alt er faktisk kjærligheten❤ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 20. februar #606 Del Skrevet 20. februar Datt innom i dag, hun har vært og fikset brynene sine. Er de alltid så skjeve? Det ene er jo langt oppi luften kontra det andre… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 21. februar #607 Del Skrevet 21. februar Neket skrev (7 timer siden): Datt innom i dag, hun har vært og fikset brynene sine. Er de alltid så skjeve? Det ene er jo langt oppi luften kontra det andre… Det er vel feil setting av Botox. Da dras øyenbryn opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. februar #608 Del Skrevet 21. februar Neket skrev (14 timer siden): Datt innom i dag, hun har vært og fikset brynene sine. Er de alltid så skjeve? Det ene er jo langt oppi luften kontra det andre… Dras opp pga botox. Carina virker som en snill og kjekk dame,men hun er en av de kjendisene i Norge som har fikset mest på seg selv. Ikke 40 år enda men du ser så tydelig hvor mye fillers og botox hun bruker. Og selvfølgelig extions i hår,øyevipper ALT. Det er ingenting naturlig. Hun må ha store komplekser. Jeg er selv like gammel som hun. Hun har botox i hele fjeset ....og brukt det i mange mange år. 😱 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. september #609 Del Skrevet 22. september Hva har skjedd? Carina har jo rast ned i vekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 22. september #610 Del Skrevet 22. september Alltid vært slank og trent, men nå har det skjedd noe ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 22. september #611 Del Skrevet 22. september Grüner skrev (45 minutter siden): Hva har skjedd? Carina har jo rast ned i vekt! Hun ser normal/slank ut synes jeg. Ser hun er blitt tynnere,men det kan jo være hun er mer bevist på kosthold. Utseende er jo hysterisk viktig for henne,det å "late" som være mye yngre enn straks 40 år. Bare tekstene hennes skriker jo 20+ på fest. Det er ome night stand,råning og tequila shoots... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 23. september #612 Del Skrevet 23. september Grüner skrev (10 timer siden): Hva har skjedd? Carina har jo rast ned i vekt! "Alle" kjendisene har rast ned i vekt de siste månedene virker det som. Enten ved hjelp av slankemedisin eller pt og streng diett; Janka Polliani, Henriette Steenstrup, LAR osv Carina har jo alltid vært slank og godt trent men nå er hun for tynn 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 23. september #613 Del Skrevet 23. september Apropos slankemedisin. Hvilke leger skriver det ut til normalvektige og slanke folk? Trodde «kravet» var bmi over 30 , eller 27 med f.eks. fare for dia2 eller høyt blodtrykk ol? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 23. september #614 Del Skrevet 23. september gladidag skrev (30 minutter siden): Apropos slankemedisin. Hvilke leger skriver det ut til normalvektige og slanke folk? Trodde «kravet» var bmi over 30 , eller 27 med f.eks. fare for dia2 eller høyt blodtrykk ol? De kan kjøpe det uten blå resept? Jeg vet om de som bruker adhd medisiner for å slanke seg, eller rett og slett amfetamin. De speeder seg slanke med andre ord. Flere jeg vet om bruker amfetamin. Ikke akkurat smart med tanke på bivirkninger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 23. september #615 Del Skrevet 23. september Xstrella skrev (3 timer siden): De kan kjøpe det uten blå resept? Jeg vet om de som bruker adhd medisiner for å slanke seg, eller rett og slett amfetamin. De speeder seg slanke med andre ord. Flere jeg vet om bruker amfetamin. Ikke akkurat smart med tanke på bivirkninger. Men det er vel ikke bare å dra på apotek og si at man vil kjøpe slankesprøyte uten resept? Eller kjøper de i utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 23. september #616 Del Skrevet 23. september Hun har jo alltid vært slank - og har alltid trent mye og tilsynelatende hatt et sunt kosthold , men hun har jo blitt merkbart mye slankere siste tiden. Fått ganske definerte magemuskler som hun liker å vise fram . Kanskje hun da bare har strammet enda litt mer inn på kosthold i tillegg til å opprettholde treningen Har sett påstander om fettsuging men det er definitivt ikke sant - da hadde hun vel måtte holdt seg unna rampelyset en stund . Synes vel også kanskje hun er vel tynn - inntil nylig så har det jo da skyldes at hun faktisk trener mye og spiser sunt - så sånt sett "som fortjent" Litt skummelt at alle blir tynnere og tynnere og forsterker det idealet . 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 23. september #617 Del Skrevet 23. september Hun drikker vel også minimalt, tror det har mye å si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 23. september #618 Del Skrevet 23. september bonsaijenta skrev (2 timer siden): Men det er vel ikke bare å dra på apotek og si at man vil kjøpe slankesprøyte uten resept? Eller kjøper de i utlandet? Ja det vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. september #619 Del Skrevet 23. september bonsaijenta skrev (2 timer siden): Men det er vel ikke bare å dra på apotek og si at man vil kjøpe slankesprøyte uten resept? Eller kjøper de i utlandet? Cristian Brennhovd innrømmet å ha kjøpt i utlandet, og det var ikke spesielt vanskelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 23. september #620 Del Skrevet 23. september Xstrella skrev (7 timer siden): De kan kjøpe det uten blå resept? Jeg vet om de som bruker adhd medisiner for å slanke seg, eller rett og slett amfetamin. De speeder seg slanke med andre ord. Flere jeg vet om bruker amfetamin. Ikke akkurat smart med tanke på bivirkninger. Ja, det kan fåes kjøpt på vanlig resept og, men du må fortsatt til legen og få godkjent bruk av slankemedisiner. Og kravet til høy nok BMI og/eller overvektsrelaterte helseproblemer gjelder da og. Hvis folk med normal BMI får resept gjør legen en dårlig vurdering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå