Gjest O.G. Skrevet 22. januar 2017 #21 Del Skrevet 22. januar 2017 Men jeg tolker det egentlig sånn at de ikke ser på deg som ei venninne og at dette er måten de viser deg det på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #22 Del Skrevet 22. januar 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Og dette er grunnen til at jeg ikke takler jenter.. Senest i høst dro vi på storbyferie på studiet mitt (studierelatert). Vi skulle være der en uke. Det tok ikke lang tid før alle delte seg inn i "klikker". Vi var 4 på hvert rom og det var lagt opp til at vi på de samme rommene skulle være sammen når det ikke var program for at vi ikke skulle ende opp alene. En dag vi satt på rommet og slappet av så sier plutselig hun ene at "shit vi må jo begynne å fikse oss om vi skal rekke filmen". Viste seg at de 3 andre hadde bestilt kinobilletter og skulle på kino! Ingen hadde spurt meg. Og på toppen av det hele spør hun ene om hva jeg skal gjøre fornoe den kvelden?! Jeg ble litt matt og sa at det hadde jo vært hyggelig å gå på kino med dem, mtp at vi er i utlandet sammen osv. "Åh, men tror liksom ikke du får sete sammen med oss da, men kan jo være det er flere ledige billetter".. 😒 Jeg ble sittende alene på hotellet. Anonymkode: 61e72...96e Hvordan kan noen finne på å være så stygge?! Samme til deg TS. Håper du får mot til å spørre, det er råttent gjort! Anonymkode: c29ef...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 22. januar 2017 #23 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Jeg opplevde det samme siste året på vgs. De forsnakket seg etter at de hadde vært på en tur vi fire hadde snakket om sammen. Etter det så var hele vennskapet så falskt for meg, så jeg bare droppet alle tre. Gadd ikke en gang konfrontere dem, for de skjønte jo at jeg forstod. Jeg ble så overrasket og lei meg, men også trassig. Snakket knapt med dem det siste halvåret på skolen. Da vi hadde reunion hilste jeg bare høflig. Jeg var ikke lenger sur, men de var redusert til gamle belkente og jeg hadde mange andre jeg heller ville snakke med. Ingen vits i å klamre seg til dårlige vennskap når verden er full av bra damer. Edit: du som har fått vite det på forhånd bør si noe! Endret 22. januar 2017 av Ulla Ullsokk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #24 Del Skrevet 22. januar 2017 Opplevd akkurat det samme! Vi er en jentegjeng på 5, hvorav hun ene alltid har vært singel. Jeg har alltid inkludert henne og aldri vært opptatt av parmiddager osv.. Nå er jeg singel og hun i et forhold. Og hun har hostet 4 middager og to spillkvelder UTEN meg. Fordi jeg er singel er jeg den eneste som ikke blir bedt.. Og vi er 35 år. ✌🏼️ Anonymkode: 3a778...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. januar 2017 #25 Del Skrevet 22. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplevd akkurat det samme! Vi er en jentegjeng på 5, hvorav hun ene alltid har vært singel. Jeg har alltid inkludert henne og aldri vært opptatt av parmiddager osv.. Nå er jeg singel og hun i et forhold. Og hun har hostet 4 middager og to spillkvelder UTEN meg. Fordi jeg er singel er jeg den eneste som ikke blir bedt.. Og vi er 35 år. ✌🏼️ Anonymkode: 3a778...2e9 Si til henne hvor jævlig dårlig gjort det er og at mobbing og utestenging føles som det samme da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. januar 2017 #26 Del Skrevet 22. januar 2017 Jeg tenker at hvis man er fem jenter som vanligvis henger sammen på skolen, så er det greit å invitere en eller to med på noe uten de andre. Det er ikke ok å invitere alle utenom en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå