Gå til innhold

"Vanlig" at menn ikke utfører oralsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje på 1800 tallet!  Hvis jeg dater en mann som ikke slikker meg får han ikke flere ligg, enkelt og greit :)Jeg skal også stimuleres, er ikke en sædcontainer. 

Har ikke hatt sex med kjempe mange (20 ca) men er kun to som ikke har gått ned på meg. 

Anonymkode: b27ed...990

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg må bare si meg enig med @boblevann her inne jeg.. Jeg kan heller ikke fordra å bli slikket, og har hatt et fantastisk sexliv uten etter at jeg fant ut at det bare var å si nei til det. 
Nesten alle mine kjærester har prøvd seg, men det blir bare ikke godt. 

Jeg har heller ikke problemer med mitt eget underliv, jeg liker bare ikke å bli slikket. Nå har jeg vært i et fast forhold i 5.5 år, og vi har et supert sexliv, uten at han slikker meg ;) Det å sette grenser for seg selv, trenger ikke begrense sexlivet! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer at det er fokus på begge, og egoistiske menn er uinteressante. Sånne som bare har fokus på egen nytelse og forventer å bli sugd, men det er kjedelig og for mye jobb å gi dama nytelse. Virker forresten som noen menn har store problemer med kvinner som har respekt for seg selv og ikke bare går med på alt selv om det tenner mannen.

Jeg liker å bli slikket, men det er ikke noe han må. Allikevel forventer jeg å bli fingret eller at vi bruker sexleketøy. Ja,jeg vil også faktisk ha orgasme og nyte.

Jeg tviler forresten ikke på at det ikke alltid smaker like godt å slikke. Ikke alle som har like god hygiene,men om man forventer at det ikke skal smake eller lukte noen ting så er det litt vel kravstort synes jeg. Kjønnsorgan har jo ofte litt smak og lukt samme hvor renslig man er.

Anonymkode: 00e1a...b50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...