Gå til innhold

"Vanlig" at menn ikke utfører oralsex?

Fremhevede innlegg

Gjest Else-Britt
Skrevet

Dersom man ikke liker å både få og gi oralsex, så er man en dårlig elsker eller elskerinne. Så klart skal ingen tvinges og presses til å gjøre ting de ikke vil, men det forandrer ikke at det å "ville ting" er en helt grunnleggende del av det å være en god elsker/elskerinne. Man kan ikke få i pose og sekk. D.v.s. man kan ikke ha så snevre grenser, og samtidig forvente å bli ansett som et bra ligg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, Else-Britt skrev:

Dersom man ikke liker å både få og gi oralsex, så er man en dårlig elsker eller elskerinne. Så klart skal ingen tvinges og presses til å gjøre ting de ikke vil, men det forandrer ikke at det å "ville ting" er en helt grunnleggende del av det å være en god elsker/elskerinne. Man kan ikke få i pose og sekk. D.v.s. man kan ikke ha så snevre grenser, og samtidig forvente å bli ansett som et bra ligg.

Herregud som folk krisemaksimerer den slikkingen. Jeg suger gjerne, men nekter å bli slikket. Jeg synes det er direkte ubehagelig. Har hatt mange partnere, og min nåværende samboer har nå hatt sex med meg i snart 5 år da, så noe må være riktig allefall. Det at jeg ikke ønsker at noen slurper i seg alt mulig grums fra mitt kjønnsorgan, gjør ikke at jeg ikke ''vil'' ting i sengen.

Det handler ikke om å ha snevre grenser, det handler om å ha litte grann respekt for seg selv, og ikke godta noe man misliker. Mener du at jeg skal ligge på rygg og spre beina mine og la kjæresten min slikke meg - 100 % mot min vilje - bare for at han skal ''anse meg som et bra ligg''? Nei vet du hva, hvis det er fitteslikkingen som stopper han fra å like meg, da kan han bare ryke og reise.

• Liker 2
Gjest Else-Britt
Skrevet
1 minutt siden, boblevann skrev:

Herregud som folk krisemaksimerer den slikkingen. Jeg suger gjerne, men nekter å bli slikket. Jeg synes det er direkte ubehagelig. Har hatt mange partnere, og min nåværende samboer har nå hatt sex med meg i snart 5 år da, så noe må være riktig allefall. Det at jeg ikke ønsker at noen slurper i seg alt mulig grums fra mitt kjønnsorgan, gjør ikke at jeg ikke ''vil'' ting i sengen.

Du bør jobbe med fobien din, i stedet for å bare sette deg på bakbeina og si "vil ikke". Og dersom det virkelig er så mye "grums" i underlivet ditt, og dette ikke bare er noe som sitter i hodet ditt, bør du ta deg en tur til legen.

1 minutt siden, boblevann skrev:

Det handler ikke om å ha snevre grenser, det handler om å ha litte grann respekt for seg selv, og ikke godta noe man misliker. Mener du at jeg skal ligge på rygg og spre beina mine og la kjæresten min slikke meg - 100 % mot min vilje - bare for at han skal ''anse meg som et bra ligg''? Nei vet du hva, hvis det er fitteslikkingen som stopper han fra å like meg, da kan han bare ryke og reise.

Nei, jeg mener ikke at du skal gjøre ting du ikke vil, og det sa jeg ganske tydelig i det innlegget du svarte på. Det jeg mener er at du bør ville mer, ikke gjøre ting du ikke vil. 

Skrevet
Akkurat nå, Else-Britt skrev:

Akkurat nå, Else-Britt skrev:

Du bør jobbe med fobien din, i stedet for å bare sette deg på bakbeina og si "vil ikke". Og dersom det virkelig er så mye "grums" i underlivet ditt, og dette ikke bare er noe som sitter i hodet ditt, bør du ta deg en tur til legen.

Nei, jeg mener ikke at du skal gjøre ting du ikke vil, og det sa jeg ganske tydelig i det innlegget du svarte på. Det jeg mener er at du bør ville mer, ikke gjøre ting du ikke vil. 

Herregud. Det er ikke en fobi. Det er noe jeg har funnet ut etter mange år som seksuelt aktiv. Hvorfor tror du absolutt alle jenter eeeeelsker oralsex, og at de som sier de ikke gjør det - bare skaper seg og må ta seg sammen? Jeg liker det ikke, akkurat som noen ikke liker anal, noen liker ikke klitorisstimulering, etc. Folk er forskjellige og jeg hater å bli slikket. Sette meg på bakbeina? Hvorfor i himmelens navn skal jeg gjentatte ganger teste ut noe jeg har prøvd tusen ganger før og VET jeg ikke liker? Det er grums i alle underliv. Jeg mener utflod, precum, glidemiddel, safter, sæd (hvis det er runde nr. 2). 

Men for svarte pokker, det er jo akkurat det samme! Om du sier at jeg skal bli slikket når jeg ikke liker det, eller om du sier at jeg må like det - det blir akkurat det samme og endrer ikke det faktum at jeg nekter å være med på det fordi jeg ikke liker det. Hvorfor er det ikke lov å ikke like det? Klarer du ikke å forstå at folk har forskjellig smak? Jeg vil ikke gjøre ting jeg ikke liker. Det går akkurat på det samme.

• Liker 1
Skrevet
På 20.1.2017 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen har vært sammen i 5 år, og han har aldri utført oralsex på meg.

Jeg suger ham og har gjort det hele tiden. Respekter jo selvfølgelig det hvis han ikke vil, men for min egen del kjenner jeg  at det er et savn.

Kanskje er det vanligere enn jeg tror, med menn som ikke utfører oralsex? Ikke akkurat noe jeg har lyst til å spørre venninner eller kollegaer om..

Anonymkode: 46ac9...238

Vet ikke hva som er vanlig, men min erfaring er at menn ikke gjør det. Eksen gjorde det aldri, andre eksen gjorde det bare i starten. Nåværende samboer skrøyt av seg selv med at han like å gjøre det og gjør sånt ofte, men etter 1 år så skjedde det ikke mer. 

Anonymkode: ab254...ee7

Gjest canacas
Skrevet
26 minutter siden, Else-Britt skrev:

Hehe, er dette virkelig målet med livet mener du? Jeg kjenner at jeg gir blanke faan i hva jeg blir ansett som. Jeg får det jeg vil og gir det jeg vil. Det holder for meg. Trenger ingen "jævla bra ligg" på gravstøtten når jeg kreperer. 

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Hehe, er dette virkelig målet med livet mener du? Jeg kjenner at jeg gir blanke faan i hva jeg blir ansett som. Jeg får det jeg vil og gir det jeg vil. Det holder for meg. Trenger ingen "jævla bra ligg" på gravstøtten når jeg kreperer. 

Enig, bedre å faktisk ha respekt for seg selv mens man lever. 

Dessuten har jeg ingen behov for å være ''et bra ligg''. Gidder ikke være en kompisgjengen sitter å diskuterer som blir ansett for å være jævlig dårlig/jævlig bra. Jeg ligger med folk for en grunn, å da får de heller overleve å ha ansiktet i hodeenden.

Gjest Else-Britt
Skrevet
24 minutter siden, canacas skrev:

Nei, jeg har aldri sagt det er et "mål med livet". Men å være et bra ligg gjør det jo unektelig lettere å finne seg en mann, og ikke minst holde på en mann, uten at det heller må være det største målet i livet.

Gjest Else-Britt
Skrevet (endret)
1 time siden, boblevann skrev:

Herregud. Det er ikke en fobi. Det er noe jeg har funnet ut etter mange år som seksuelt aktiv. Hvorfor tror du absolutt alle jenter eeeeelsker oralsex, og at de som sier de ikke gjør det - bare skaper seg og må ta seg sammen? Jeg liker det ikke, akkurat som noen ikke liker anal, noen liker ikke klitorisstimulering, etc. Folk er forskjellige og jeg hater å bli slikket. Sette meg på bakbeina? Hvorfor i himmelens navn skal jeg gjentatte ganger teste ut noe jeg har prøvd tusen ganger før og VET jeg ikke liker? Det er grums i alle underliv. Jeg mener utflod, precum, glidemiddel, safter, sæd (hvis det er runde nr. 2). 

Men for svarte pokker, det er jo akkurat det samme! Om du sier at jeg skal bli slikket når jeg ikke liker det, eller om du sier at jeg må like det - det blir akkurat det samme og endrer ikke det faktum at jeg nekter å være med på det fordi jeg ikke liker det. Hvorfor er det ikke lov å ikke like det? Klarer du ikke å forstå at folk har forskjellig smak? Jeg vil ikke gjøre ting jeg ikke liker. Det går akkurat på det samme.

Det er jo en fobi når det er så tydelig at du syns ditt eget underliv er så ekkelt. Det har med måten du snakker om underlivet ditt på. Hvis du er ukomfortabel med underlivet ditt, så er det jo ikke så rart at du ikke kan nyte oralsex.

Jeg har forresten heller ikke sagt at det "ikke er lov" å ikke like oralsex. Alt jeg sier er det gjør en person til en dårlig elsker eller elskerinne. Men det er selvsagt lov å være en dårlig elsker eller elskerinne. På samme måte som at ikke alle kan være flinke i basketball eller fiolin, så kan ikke alle være flinke til sex heller. Det betyr ikke at man er noe mindre verdt, eller at man ikke kan ha en rekke andre egenskaper folk setter pris på.

Endret av Else-Britt
Skrevet
1 time siden, boblevann skrev:

Det at jeg ikke ønsker at noen slurper i seg alt mulig grums fra mitt kjønnsorgan

Det var da også en måte å beskrive munnsex på. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker å slikke.. Jo våtere musa er jo deiligere og mer tent blir jeg.. 

Har en drøm/fantasi om å skikke musa etter jeg har kommet inni ho, men vet ikkje hvordan si/spørre dama om det? 

Anonymkode: 567b5...5fe

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, boblevann skrev:

Hva med at JEG ikke ønsker det? Hva med at oralsex begrenset alle mine lyster og kjør meg absolutt utent? Jeg gir faktisk blanke faen i om han ønsker å gjøre det, jeg ønsker det IKKE. Sex er noe man har sammen der man skal være enige. På akkurat samme måte som at jeg ikke kjører en svær monsterdildo opp i ræva hans når han har sagt nei - selv om jeg har lyst. Et menneske har eneråderett over sin egen kropp. Hva faen feiler det deg?

Mitt poeng er at jo mer man velger vekk jo mindre har man å spille på. Etterhvert kan det bli en utfordring i samlivet. Jeg tror ikke det feiler meg noe, men ut fra hva du skriver bør du heller rette spørsmålet til deg selv.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Else-Britt skrev:

Det er jo en fobi når det er så tydelig at du syns ditt eget underliv er så ekkelt. Det har med måten du snakker om underlivet ditt på. Hvis du er ukomfortabel med underlivet ditt, så er det jo ikke så rart at du ikke kan nyte oralsex.

Jeg har forresten heller ikke sagt at det "ikke er lov" å ikke like oralsex. Alt jeg sier er det gjør en person til en dårlig elsker eller elskerinne. Men det er selvsagt lov å være en dårlig elsker eller elskerinne. På samme måte som at ikke alle kan være flinke i basketball eller fiolin, så kan ikke alle være flinke til sex heller. Det betyr ikke at man er noe mindre verdt, eller at man ikke kan ha en rekke andre egenskaper folk setter pris på.

Og hvorfor mener du man er en dårlig elskerinne da? Jeg er 100% komfortabel med underlivet mitt og med sex generelt, men jeg fordrar ikke oralsex. Er på ingen måte usikker i senga. Hva ver du om at jeg da er en dårlig elskerinne? Kanskje jeg er superflink på andre ting? 

3 timer siden, Tahini skrev:

Det var da også en måte å beskrive munnsex på. 

1 time siden, beck skrev:

Mitt poeng er at jo mer man velger vekk jo mindre har man å spille på. Etterhvert kan det bli en utfordring i samlivet. Jeg tror ikke det feiler meg noe, men ut fra hva du skriver bør du heller rette spørsmålet til deg selv.

@Tahini haha.. det understreker bare hvor mye jeg misliker det. 

@beck kanskje det, men det er én ting som er valgt bort. Hvis det utgjør store problemer i samlivet, ja da passer man ikke sammen uansett. 

Skrevet
20 minutter siden, boblevann skrev:

@Tahini haha.. det understreker bare hvor mye jeg misliker det. 

Det må være trist å ha et så anstrengt forhold til sitt eget underliv. Kondolerer.

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å slikke.. Jo våtere musa er jo deiligere og mer tent blir jeg.. 

Har en drøm/fantasi om å skikke musa etter jeg har kommet inni ho, men vet ikkje hvordan si/spørre dama om det? 

Anonymkode: 567b5...5fe

Det er vel bare å si der og så gjøre det? :-)

Anonymkode: 8056c...9eb

Skrevet
2 timer siden, Tahini skrev:

Det må være trist å ha et så anstrengt forhold til sitt eget underliv. Kondolerer.

Herregud. Mener virkelig brorparten av norges befolkning at dersom man ikke liker å motta oralsex - MÅ man hate seg selv og underlivet sitt?? Virkelig?? Hva med at man bare ikke liker det?? 

Det er ingen som påstår at eneste grunnen folk ikke liker anal er at de haater rumpa si..

• Liker 2
Skrevet

5 år i forhold uten oralsex?  Wow hva for en fjott er du med???? Nå vet vel alle om klitorisen så ingen unnskyldning er gyldig nok til å ikke utføre oralsex. 

Jeg opplever det som vanlig både på ons og ff og dating og helt obligatorisk i forhold tja si hvertfall 88% av gangene vi har sex. 

Anonymkode: b27ed...990

• Liker 2
Skrevet

Men kan lukte skikkelig kukost de også!!!! Så ikke kom her og kom her gutter!! Det beste er å vaske seg før oralsex, uansett kjønn. Hvis ikke blir det bare ekkelt og føles mer som å "sutte på kjønnsorganer" som noen skrev over. Faktisk en god beskrivelse på det når man ikke tenner. 

Kanskje mannen bare ikke liker det rett å slett. Kanskje han er usikker? Bare spør han rett ut. 

Anonymkode: 1c59b...593

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Gjest Frk. Violeta
Skrevet

Snakk sammen. Regner ikke med at noen av dere er tankelesere. Men kanskje ikke så lurt å ta det opp midt i akten da, men etterpå, i tilfelle det blir anspent stemning av en eller annen grunn. Kan jo hende han har en grunn for å la være, eller at det blir diskusjon, og det er greit å ikke knytte et slikt utfall direkte opp mot sexen. 

Skrevet
På 21.1.2017 den 9.31, Mippi skrev:

Jeg trodde det samme...

Helt til jeg traff en som ikke slikket, ville bare ha men ikke gi. Nå må jeg ta en alvorsprat med han. 😅 Det er noe med å føle at den andre vil ha hele deg, på alle mulige måter han kan få deg. Og at han vil at du skal ha det godt på alle mulige måter, ikke bare at han har det bra...

Savner oralsex så inderlig mye! Og jeg som aldri har kommet av det og ikke trodde ikke jeg var så glad i det... :rolleyes:

TS, min erfaring er at de mennene som er opptatt av damas nytelse slikker. De som ikke slikker har vært de dårligste og mest egoistiske elskerne som det virker som ikke er så opptatt av nytelse, lek og moro. De kjedelige og trauste elskerne som bare pumper på til de kommer, ingen berøring, ingen stønning, ingenting. Kjeeedelig.

De som har vært mer utadvendte, lekne, nysgjerrige og oppmerksomme har også slikket meg. :wow: Savner det! Herregud som jeg savner det! Savner en leken og nysgjerrig partner!

Jeg trenger et realt knull... 😂

:tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...