AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Del Skrevet 20. januar 2017 Imponerende å se hvor trygg store offentlige personer er i store folkesamlinger, deriblant Trump, Obama og Clinton. Ser på VGTV nå og derfor det falt meg inn å skrive her. Hvordan i alle dager klarer de å virke så forbaska trygg i den rammen? Anonymkode: 562fc...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. januar 2017 #2 Del Skrevet 20. januar 2017 Faker det? Nå er jeg ikke en offentlig person, og har heller ikke vært borti store mengder, men jeg er såpass god på å fake at alle tror jeg kan snakke uten videre foran hvem som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 20. januar 2017 #3 Del Skrevet 20. januar 2017 Erfaring. De ble ikke akkurat satt der helt tilfeldig. Skal du bli politiker må du mestre store folkemengder og det å være i fokus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 20. januar 2017 #4 Del Skrevet 20. januar 2017 Man blir vant til det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #5 Del Skrevet 20. januar 2017 De lærer seg nok ting på lik linje med artister. Sangere lærer tidlig å fokusere på et punkt i salen på ditt og datt plass og la blikket gå visse veier. Gro Harlem Brundtland hadde vel en tegnestift i skoen hun tråkket ekstra på under taler om hun ble nervøs. Da fokuserer man på noe(es smerte, eller tanke osv). Dess større folkemengdene er, dess mindre nær kontakt har du jo med dem. Og dermed blir det faktisk enklere for mange å håndtere, du får ikke nær kontakt og merker mye mindre av publikum. Om du er på festival, og noen stikker en mikrofon din vei tenker du jo ikke at 50.000 ser på deg. Du er jo "lukket" inn på en måte. Anonymkode: 8c051...653 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #6 Del Skrevet 21. januar 2017 Erfaring, dermed blir det en vane. Anonymkode: 37627...433 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #7 Del Skrevet 21. januar 2017 Dette kommer jo av trening. I tillegg er det flere personer som naturlig er rolige og trygge på seg selv når de snakker foran store forsamlinger. Det er jo kjent at man når ut til flere jo bedre formidlingsevne man har. God formidlingsevne = makt. Anonymkode: 68cd5...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå