Gjest Skrevet 11. oktober 2015 #18821 Del Skrevet 11. oktober 2015 Som sagt; jeg forstår det er provoserende. Jeg kan jo ikke bestemme hvordan andre skal håndtere dette men for meg funker det å overse slike innlegg. Gidder ikke bruke tid på å svare dem. Selv så synes jeg det funker bedre enn å helle bensin på bålet. Gir meg assosiasjoner til hvordan man svarte folk på ungdomsskolen. Men hei, dette er jo KG og ikke løvebakkken Etter erfaring vil jeg snarere påstå at å ignorere dem er å helle bensin på bålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. oktober 2015 #18822 Del Skrevet 11. oktober 2015 Nå var det først og fremst du som tok opp dette med "feite og misunnelige". Jeg skrev et innlegg hvor jeg påpekte det som jeg mener er dobbeltmoral (minnner om at dette er et DISKUSJONSFORUM, det er tillatt med forskjellige meninger), og du svarte med å trekke frem "sjalu kjerringer". Jeg har ikke skrevet at noen er sjalu kjerringer. Jeg er uenig i mye av kritkken som fremsettes, men mener ikke at deltakerne i denne tråden er "feite og mislykkede" etc. Dette er ikke ment som brukerdebatt, selv om jeg ser at det kan virke slik. Ah, jeg gir opp. Du har satt verdensrekord I å ikke skjønne innholdet i en tekst. Gratulerer 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 11. oktober 2015 #18823 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det jeg synes er dumt er hvis kritikere til kritikerne/denne tråden (eller bare andre nysgjerrige som stiller spørsmål), uten å skrive eller antyde noe om dette, blir møtt med "det er jo fordi vi er misunnelige kjerringer," og blir lagt ord i munnen på. Eller når det skrives ironisk kritikerne imellom, som f.eks "... som de misunnelige kjerringene vi er." Sånn jeg ser det fører det kun til at dette opprettholdes, det at det nettopp er den type mennesker som holder på her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. oktober 2015 #18824 Del Skrevet 11. oktober 2015 jeg vil si at absolutt ingenting av det som fremkommer på CBEs blogg, instagram eller snapchat er privat. Det som ikke er en annonse, er fyllstoff for å få folk til å følge dem, slik at de ser annonsene. De oppfordrer folk til å følge dem på tvers av plattformene, og henviser på tvers av plattformen. Det å dele tilsynelatende private ting på sosiale medier for å selge annonser, er ikke bare i kjernen av virksomheten deres, men det er det som er selve forretningsideen. Alt er innrettet på næringsvirksomheten, og da er etter min mening alt lov å diskutere. Det eneste private jeg kan forestille meg at CBE bruker telefonen sin til, er sms'er og samtaler.Hvis CBE gå på do på snapchat er det etter min mening ikke privat, og det har hun lagt opp til selv. Hun har ingen grenser, og da kan hun ikke kreve at kritikerne skal operere innenfor en snevrere sfære. Jeg syns heller ikke at det hun velger å legge ut kan sies å være privat. Men det hjelper ikke når jeg kommenterer "do-snapen" på en kritisk måte. Da får jeg beskjed om at CBEs do-vaner er private og det er ufint å kommentere det. At hun selv har valgt å dele det med hele verden er ikke et bra nok argument for mange av CBE-forsvarerne. Kan jo bli frustrert av mindre 😒 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. oktober 2015 #18825 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hvis CBE hadde hengt ut hotellsjefen (og/ev de ansatte) personlig for dårlig renhold så ville vært mobbing ja. Syns ikke det er så veldig langt unna det hun gjør. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 11. oktober 2015 #18826 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Syns ikke det er så veldig langt unna det hun gjør. Men hvorfor det er det "ufint", som en bruker skrev, av CBE å kritisere hotellet offentlig, men samtidig helt greit å kritisere Treasures i denne tråden under dekke av at T er en kommersiell bedrift? Hvor er logikken? ETA: Å ile til for å forsvare hotellkjeden Quality, samtidig som man kritiserer ubetydelige småting ved CBE fordi det hun deler er et produkt synes for meg å være dobbeltmoral, men skjønner at jeg er alene om det. Endret 11. oktober 2015 av Shopgirl2014 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 11. oktober 2015 #18827 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det paret der har nesa så langt opp i skyene at de risikerer å drukne hvis det begynner å regne. Her skyter de seg i beinet, og det må jeg innrømme at jeg håper de får kommentarer på i fleng. Makan til griser. Man kaster vel matrester i søpla? Samler brukte håndklær i én haug? Selv rydder jeg hotellrommet før jeg sjekker ut, heller mer enn jeg "må" enn mindre. Tanken på å la en ansatt måtte ordne opp i unødvendig griseri er helt uaktuelt og pinlig. De skulle skamme seg. Og det var ikke lite mat de skulle kaste heller. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 11. oktober 2015 #18828 Del Skrevet 11. oktober 2015 Skjønner ikke at hun vil at folk skal se hvor grisete de er? Æsj!! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. oktober 2015 #18829 Del Skrevet 11. oktober 2015 Har ikke sett snappen, men vi rydder opp etter oss, også på hotellrom. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. oktober 2015 #18830 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det jeg synes er dumt er hvis kritikere til kritikerne/denne tråden (eller bare andre nysgjerrige som stiller spørsmål), uten å skrive eller antyde noe om dette, blir møtt med "det er jo fordi vi er misunnelige kjerringer," og blir lagt ord i munnen på. Eller når det skrives ironisk kritikerne imellom, som f.eks "... som de misunnelige kjerringene vi er." Sånn jeg ser det fører det kun til at dette opprettholdes, det at det nettopp er den type mennesker som holder på her. Denne måtte jeg tygge litt på. Det at brukere selv bruker misunnelig og feit om se selv er jo mest gjort for å ta brodden av det, man fratar kritikerne muligheten til å bruke det som hersketeknikk. Men det er et vektig poeng at man opprettholder inntrykket. I farta kommer jeg ikke på når feit ble brukt sist, men fritidsproblemer og misunnelse er jo en gjenganger som pro-CBE bruker. Men kanskje det er riktig at det er litt oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 11. oktober 2015 #18831 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det jeg synes er dumt er hvis kritikere til kritikerne/denne tråden (eller bare andre nysgjerrige som stiller spørsmål), uten å skrive eller antyde noe om dette, blir møtt med "det er jo fordi vi er misunnelige kjerringer," og blir lagt ord i munnen på. Eller når det skrives ironisk kritikerne imellom, som f.eks "... som de misunnelige kjerringene vi er." Sånn jeg ser det fører det kun til at dette opprettholdes, det at det nettopp er den type mennesker som holder på her. Ja, det er dårlig gjort. Men har nok blitt en uvane etterhvert siden det viser seg at det er brukere som har lagd seg nye nick. Men det gjelder ikke absolutt alle som stikker innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vimme Skrevet 11. oktober 2015 #18832 Del Skrevet 11. oktober 2015 Har dere hørt dette gamle radiointervjuet av henne her? Synes hun er så søt og morsom. Litt sånn fjollete med selvironi, det liker jeg! Gode, gamle fotballfrue! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humpy Skrevet 11. oktober 2015 #18833 Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen som har bilder av disse snappene fra hotellet? Ikke alle som har interesse av å følge de på SoMe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 11. oktober 2015 #18834 Del Skrevet 11. oktober 2015 Har dere hørt dette gamle radiointervjuet av henne her? Synes hun er så søt og morsom. Litt sånn fjollete med selvironi, det liker jeg! Gode, gamle fotballfrue!https://www.youtube.com/watch?v=gJ9AoYJ8w7I Når hun tar til vett og skiller seg blir det muligens et faktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 11. oktober 2015 #18835 Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen som har bilder av disse snappene fra hotellet? Ikke alle som har interesse av å følge de på SoMe Du har jo tydeligvis interesse av det som blir postet, siden du etterspør det her 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humpy Skrevet 11. oktober 2015 #18836 Del Skrevet 11. oktober 2015 Du har jo tydeligvis interesse av det som blir postet, siden du etterspør det her Hihi, ja!, men ikke å øke antall visninger/følgere 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. oktober 2015 #18837 Del Skrevet 11. oktober 2015 Tråden er ryddet for hets. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 11. oktober 2015 #18838 Del Skrevet 11. oktober 2015 Når hun tar til vett og skiller seg blir det muligens et faktum. Tror ikke det blir å skje. Hun er ganske avhengig av han. Husker hun skrev tidligere om en x, og etter bruddet følte hun seg...ja mindre fresh. Men så møtte hun mannen og nå er alt bare fryd og gammen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 11. oktober 2015 #18839 Del Skrevet 11. oktober 2015 Hvis CBE hadde hengt ut hotellsjefen (og/ev de ansatte) personlig for dårlig renhold så ville vært mobbing ja. Ja, det er jo veldig vanskelig å vite hvem som er hotellsjef der. Hadde kritikken av FF vært mindre mobbing, hvis man isteden for hennes navn skrev: "hun bloggeren på topplista, som er gift med han fotballspilleren"? Hun outer folk det overhodet ikke er vanskelig å identifisere. Her kommer det maktforholdet, som er sånn et viktig aspekt i mobbegrepet, inn. FF er høyt oppe på den maktstigen, i forhold til rengjøringspersonalet på hotellet. Ergo må disse mange bildene av hennes dritt og rot, som de skulle ha ordnet opp i, kvalifiseres som mobbing. Men ikke sant. Jeg prøvde meg på litt dårlig ironi. Det forstod du sikkert. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 11. oktober 2015 #18840 Del Skrevet 11. oktober 2015 Men hvorfor det er det "ufint", som en bruker skrev, av CBE å kritisere hotellet offentlig, men samtidig helt greit å kritisere Treasures i denne tråden under dekke av at T er en kommersiell bedrift? Hvor er logikken? ETA: Å ile til for å forsvare hotellkjeden Quality, samtidig som man kritiserer ubetydelige småting ved CBE fordi det hun deler er et produkt synes for meg å være dobbeltmoral, men skjønner at jeg er alene om det. Det er ikke galt å kritisere en hotellkjede offentlig. Når det er sagt er det mer vanlig og fair å klage til resepsjonen enn å legge det ut for tusenvis av følgere. Hvis en klage til rette instans ikke hadde ført til at hotellet hadde rettet opp feilen hadde det vært mer kurant å åpent advare folk om stedet. Akkurat som folk gjør her når de ikke kommer igjennom med konstruktiv kritikk og tilbakemeldinger i kommentarfeltet på bloggen eller andre SoMe-kanaler forbundet med den. I akkurat denne saken har jeg oppfattet det som at folk mer kommenterer på hva de klager over. Jeg har aldri vært på et hotell som har ryddet bort maten min, og jeg har for stor respekt for de som faktisk rydder og vasker etter oss til at jeg har villet overlate et rotete rom til dem. Som noen kommenterte over her, de er ikke tjenerne våre. Men så har ikke jeg bodd i en oversponset luksussuite som kjent blogger hvor hotellet ønsker god omtale heller da. Jeg synes ærlig talt at det lukter litt "vet dere ikke hvem vi er!" av disse snappene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg